The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsiisus, tajusin just että mun käsivarret näyttävät ihan kamalilta. Suonet puhkeilevat kun joku noista sytostaateista kovettaa niitä eikä tippaletkua saada yleensä ennen kuin kolmnnella kerralla toimintaan. Ihan kamalat! Joku vielä kiikuttaa mut vieroitushotoon kun luulee väärin.

Mut se positiivinen puoli. Meillä on niin lämmin, että voi olla t-paidassa! :cool:
Huonoja ja hyviä puolia mokomassa taudissa / hoidossa
 
Perkele, iski hirvee himo saada grillimaggaraa, lihapiirakoita ja nakkeja just ny ja heti.
Mut täällä iltapalaks tulee vain teetä ja leipää
..kuulostaa ihan tervehtymisen meiningiltä :)!

Vaan elä huoli, et sie siellä ennää kauaa viihdy - määränpäänä koti <3 ja hyvä niin :) eli joka päivä vain vankemmin kohti entistä toimivampaa Mömmö- Setää:love:
 
..ihan pikaisesti täällä taas pahaa kylmää maailmaa paossa:barefoot:

Tästä tuu helvettiäkään, oikeesti, mä oon niin tärviöllä ja syheröllä ja solmussa...onneksi ja "onneksi" on noi ipanat <3...pitävät kiinni tässä ja nyt- hetkessä, vaikka toisaalta se myös hajottaakin...

Kiitos @-tibis - yritän näillä näemmä todella rajallisilla voimillani silitellä nää Möröt pieniksi....tarraudun siihen kiinni, että "joskus"...nyt toistaiseksi Möröt ovat voitolla sata nolla...ja kiitos @IhQ ja @Kais - halaus tekee hyvää, oikeesti. Se, että saa olla toista lähellä ja rutistettavana, antaa uskomattoman paljon voimia - ette tiiäkään...<3

Kaikesta mörköisyydestään huolimatta - ja tää on sairasta omasta mielestäkin:alien::notworthy: - elämä on kaunista <3. Taivun mutten murru...ja paskanmarjat, polvillani olen ja sirpaleina mutta henki ja sielu ja toi sydämen ronttikin vielä sykkii!!

Rakastetaan perkele!<3:)

 
:oops: Tulin kaupasta ja auto sattu pihaan semmoseen kohtaan jota ei oltu hiekotettu (koska siinä oli auto ennenku lähin kauppaan). Löin oven kiinni ja lensin railakkaasti perseelleni. Kirosin niin pitkään, rumasti ja kovaan ääneen että nyt lusmuilen sisällä kun hävettää, varmaan kuulu naapuriin asti
 
:oops: Tulin kaupasta ja auto sattu pihaan semmoseen kohtaan jota ei oltu hiekotettu (koska siinä oli auto ennenku lähin kauppaan). Löin oven kiinni ja lensin railakkaasti perseelleni. Kirosin niin pitkään, rumasti ja kovaan ääneen että nyt lusmuilen sisällä kun hävettää, varmaan kuulu naapuriin asti
Olin tossa partsilla röökillä ja jostain kaukaisuudesta kuului semmoisia sanavalintoja, että olin ihan varma siitä, että kapteeni Haddock on nyt muuttanut suomeen. Kumma kyllä hänellä on naisen ääni?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä