sitä päivää ei tuu ikinäOECD suosittaa: työn verotusta alas
Näkis vaan
Harmisitä päivää ei tuu ikinä
Unikuvia *pus*...Noin viikon uutiset ja sitten . Öitä!
kurmuuta ämpäriä mutta juoni se mamujen syyksiVitte. Oikeasti vitte. En nyt tiiä vedänkö jojoon ensin ämpärin vai itteni. Vai voinko syyttää mamuja tästä.
..sie oot sitten lutunen *pus*...ja anteeks - yritän jatkossa suodattaa juttujani...nyt vaan tää on tämmöstä, minkä läpi on vaan pakko mennä ja ryömiä...ei suinkaan mun oo tarkotus pitää teitä roskakorinani vaikka siltä varmaan nyt vaikuttaakin...mutta kyllä tää helpottaa ajan kanssa - tai sen on oikeestaan pakko tehdä niinVoi kökköset nyt, Kirahvi..tuollaisia uutisia on niin ikävä kuulla halit.
FreezeKattinen, taitaa jäähä kestohali päälle, jos se vaikka ees vähän auttais näin virtuaalisesti..niin huolettavalta kuulostaa nyt noi siun kirjottelut
Majuri yrittää nyt ottaa siellä ihan iisisti että voimistut kunnolla ja pääset kotiin sieltä.
Mitä piti vielä kelle sanoa...? Voi lahopää..
No paranemisvoimia kipeille ainakin..
Ja AK, hait kouluun? Tsemppiä, toivotaan parasta!!
Just katoin Tvoffin, nyt olisin jo ihan valmis unille.
Huominen viel ja viikonloppu.
Töissä ollaan katottu (tai mie oon seurannut vierestä ku pomo väsää) kaikenlaisia kausi-ilmoituksia vähä joka puolelle. Huomenna viel lisää. Ens viikolla tod.näk. pääsen itekin jotain tekemään, yks hakemusjuttu ainakin.
Jännää
Taijan sanoa öitä jo kaikille ja pusmus!
Ei siun todellakaan tarvi suodattaa vaan anna vaan tulla kaikki..henkisenä virtuaalitukena halutaan kuitenkin kaikki olla...sie oot sitten lutunen *pus*...ja anteeks - yritän jatkossa suodattaa juttujani...nyt vaan tää on tämmöstä, minkä läpi on vaan pakko mennä ja ryömiä...ei suinkaan mun oo tarkotus pitää teitä roskakorinani vaikka siltä varmaan nyt vaikuttaakin...mutta kyllä tää helpottaa ajan kanssa - tai sen on oikeestaan pakko tehdä niin
Kyllä tänne saa vuodattaa kaikki ja kaikki me tuetaan ja halitaan ja rutistellaan ku tarviaa...sie oot sitten lutunen *pus*...ja anteeks - yritän jatkossa suodattaa juttujani...nyt vaan tää on tämmöstä, minkä läpi on vaan pakko mennä ja ryömiä...ei suinkaan mun oo tarkotus pitää teitä roskakorinani vaikka siltä varmaan nyt vaikuttaakin...mutta kyllä tää helpottaa ajan kanssa - tai sen on oikeestaan pakko tehdä niin
Mä häätelen tässä tätä trioa pehkuihin, täälläkin katottiin toi Tvof ja nyt näemmä on menossa Uni- Ukon kutsuntahöpötykset - ihan mahdotonta pulinointia
Hyvää yötä sullekin
HalausVitte. Oikeasti vitte. En nyt tiiä vedänkö jojoon ensin ämpärin vai itteni. Vai voinko syyttää mamuja tästä.
...joo. En ihmettele yhtään että kuulostaa.Oletko freezecat eronnut? Juttusi kuulostaa siltä.
paljonko niitä voi laittaa ettei lopputulos ole betonia.Mä olen keksinyt pakastemarjarakhaan oivan lisän. Chia-siemenet! Ne turpoavat sitä mukaan kun marjat sulavat ja vettyvät ja nyt voi tehdä rahkaa kerrallaan kahden päivän satsin. Ei ole seuraavana päivänä vetistä lientä.
Ei tartte laittaa kun pari ruokalusikallista ..ainakin mulla toi toimii semmoseen 500g rahkasatsiin (mistä ipanat ottaa oman herkkusatsinsa kans)paljonko niitä voi laittaa ettei lopputulos ole betonia.
heti testaamaanEi tartte laittaa kun pari ruokalusikallista ..ainakin mulla toi toimii semmoseen 500g rahkasatsiin (mistä ipanat ottaa oman herkkusatsinsa kans)
Kokeilemalla se määrä selviää ...ekan rahkasotkuni mä sain semmoseksi betonimössöksi mutta kyllä sekin tuli syötyä kun suunmakuinen muutoin oliheti testaamaan
Ananas poikittain Ämpärin perseessä on miun ool time feivörit .Vitte. Oikeasti vitte. En nyt tiiä vedänkö jojoon ensin ämpärin vai itteni. Vai voinko syyttää mamuja tästä.
nyt tuli taas semmosta settiä että yksinkertanen maalaispoika ei tajunnut mtn...joo. En ihmettele yhtään että kuulostaa.
Kyllä mä eromatkaa teen, kaikista isointa...yritän jäsennellä ja kerätä palasia, entiselleen en varmasti kursiinnu..jää tämmösiä syherölankoja roikkumaan ja rispaantuneisuutta, läpikuultavaksi hitusteltuja kohtia... mutta kait toi mun pakkausrakkaus- nurkkaosasto tätä nykyä taitaa jotenkin vielä toimia ...eli liekkiä löytyy kuitenkin mitä vaalia <3
-ei haittaa...en mäkään tainnut tajutanyt tuli taas semmosta settiä että yksinkertanen maalaispoika ei tajunnut mtn