The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Voi kökköset nyt, Kirahvi..tuollaisia uutisia on niin ikävä kuulla :( halit.

FreezeKattinen, taitaa jäähä kestohali päälle, jos se vaikka ees vähän auttais näin virtuaalisesti..niin huolettavalta kuulostaa nyt noi siun kirjottelut :confused:

Majuri yrittää nyt ottaa siellä ihan iisisti että voimistut kunnolla ja pääset kotiin sieltä.

Mitä piti vielä kelle sanoa...? Voi lahopää..
No paranemisvoimia kipeille ainakin..

Ja AK, hait kouluun? Tsemppiä, toivotaan parasta!!

Just katoin Tvoffin, nyt olisin jo ihan valmis unille.
Huominen viel ja viikonloppu.
Töissä ollaan katottu (tai mie oon seurannut vierestä ku pomo väsää) kaikenlaisia kausi-ilmoituksia vähä joka puolelle. Huomenna viel lisää. Ens viikolla tod.näk. pääsen itekin jotain tekemään, yks hakemusjuttu ainakin.
Jännää :LOL:

Taijan sanoa öitä jo kaikille ja pusmus!
 
Voi kökköset nyt, Kirahvi..tuollaisia uutisia on niin ikävä kuulla :( halit.

FreezeKattinen, taitaa jäähä kestohali päälle, jos se vaikka ees vähän auttais näin virtuaalisesti..niin huolettavalta kuulostaa nyt noi siun kirjottelut :confused:

Majuri yrittää nyt ottaa siellä ihan iisisti että voimistut kunnolla ja pääset kotiin sieltä.

Mitä piti vielä kelle sanoa...? Voi lahopää..
No paranemisvoimia kipeille ainakin..

Ja AK, hait kouluun? Tsemppiä, toivotaan parasta!!

Just katoin Tvoffin, nyt olisin jo ihan valmis unille.
Huominen viel ja viikonloppu.
Töissä ollaan katottu (tai mie oon seurannut vierestä ku pomo väsää) kaikenlaisia kausi-ilmoituksia vähä joka puolelle. Huomenna viel lisää. Ens viikolla tod.näk. pääsen itekin jotain tekemään, yks hakemusjuttu ainakin.
Jännää :LOL:

Taijan sanoa öitä jo kaikille ja pusmus!
..sie oot sitten lutunen :)*pus*...ja anteeks:notworthy: - yritän jatkossa suodattaa juttujani...nyt vaan tää on tämmöstä:poop:, minkä läpi on vaan pakko mennä ja ryömiä...ei suinkaan mun oo tarkotus pitää teitä roskakorinani vaikka siltä varmaan nyt vaikuttaakin:notworthy:...mutta kyllä tää helpottaa ajan kanssa - tai sen on oikeestaan pakko tehdä niin :)

Mä häätelen tässä tätä trioa pehkuihin, täälläkin katottiin toi Tvof ja nyt näemmä on menossa Uni- Ukon kutsuntahöpötykset - ihan mahdotonta pulinointia :D

Hyvää yötä sullekin :)
 
IhQ
..sie oot sitten lutunen :)*pus*...ja anteeks:notworthy: - yritän jatkossa suodattaa juttujani...nyt vaan tää on tämmöstä:poop:, minkä läpi on vaan pakko mennä ja ryömiä...ei suinkaan mun oo tarkotus pitää teitä roskakorinani vaikka siltä varmaan nyt vaikuttaakin:notworthy:...mutta kyllä tää helpottaa ajan kanssa - tai sen on oikeestaan pakko tehdä niin :)
Ei siun todellakaan tarvi suodattaa vaan anna vaan tulla kaikki..henkisenä virtuaalitukena halutaan kuitenkin kaikki olla.
Eläkä pyytele anteeks, ei oo syytä.

NYT mie nostan viimein pyrstöni ja lähen nukkumaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
..sie oot sitten lutunen :)*pus*...ja anteeks:notworthy: - yritän jatkossa suodattaa juttujani...nyt vaan tää on tämmöstä:poop:, minkä läpi on vaan pakko mennä ja ryömiä...ei suinkaan mun oo tarkotus pitää teitä roskakorinani vaikka siltä varmaan nyt vaikuttaakin:notworthy:...mutta kyllä tää helpottaa ajan kanssa - tai sen on oikeestaan pakko tehdä niin :)

Mä häätelen tässä tätä trioa pehkuihin, täälläkin katottiin toi Tvof ja nyt näemmä on menossa Uni- Ukon kutsuntahöpötykset - ihan mahdotonta pulinointia :D

Hyvää yötä sullekin :)
Kyllä tänne saa vuodattaa kaikki ja kaikki me tuetaan ja halitaan ja rutistellaan ku tarviaa. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oletko freezecat eronnut? Juttusi kuulostaa siltä.
...joo. En ihmettele yhtään että kuulostaa.

Kyllä mä eromatkaa teen, kaikista isointa...yritän jäsennellä ja kerätä palasia, entiselleen en varmasti kursiinnu..jää tämmösiä syherölankoja roikkumaan ja rispaantuneisuutta, läpikuultavaksi hitusteltuja kohtia... mutta kait toi mun pakkausrakkaus- nurkkaosasto tätä nykyä taitaa jotenkin vielä toimia :)...eli liekkiä löytyy kuitenkin mitä vaalia <3
 
...joo. En ihmettele yhtään että kuulostaa.

Kyllä mä eromatkaa teen, kaikista isointa...yritän jäsennellä ja kerätä palasia, entiselleen en varmasti kursiinnu..jää tämmösiä syherölankoja roikkumaan ja rispaantuneisuutta, läpikuultavaksi hitusteltuja kohtia... mutta kait toi mun pakkausrakkaus- nurkkaosasto tätä nykyä taitaa jotenkin vielä toimia :)...eli liekkiä löytyy kuitenkin mitä vaalia <3
nyt tuli taas semmosta settiä että yksinkertanen maalaispoika ei tajunnut mtn
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä