The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. :)

Lähin viimeyönä kesken työpäivän töistä menemään. Nyt odottelen mielenkiinnolla mitä huutoa saan maanantaina siitä :D

Meillä alko siis koneen telansäädöt yöllä, J:t teki sitä, musta ei siinä ollu apua, ku ei sinne kolmatta enää mahdu sähläämään, kesti koko yön ja vielä aamuakin jonkin aikaa. Mulla ei siis ollu mitään tekemistä ja poika kuumeessa tulossa aamusti heti mun luokse ku pääsen töistä. Laitoin sitte vaan yöllä pomolle viestiä, että lähdin puolikkaalle ku poika kipeenä, eikä töissä tosiaan tekemistä. Ei se oo vastannu mulle mitään edelleenkään, että en sit tie miten käy.

Mut sitä mietitään maanantaina. Kohta mä pakkailen loput kamppeet, käyn suihkussa jne. Sit iltapäivällä Turkkuseen ja laivailee :love:
 
Todella, mietit maanantaina sit. Ja mitäs tuosta kukaan suuttumaan kun kukaan ei kuitenkaan yksin jäänyt työpaikalle. Päinvstoin, rahansäästöä!

Nauti reissusta ja laivailusta!
Ja mä kuitenkin menin töihin, olisinhan mä voinut soittaa jo illalla, että poika on kipeenä etten tuu. Kuitenkin yritin järjestää asiat niin, etten oo töistä pois, mutta en mä siellä ehdointahdoin yöllä pyörittele peukaloita :)

Juu nautin, kiitos :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja -tibis
Huomenta/ päivää muruset :love:
Halaukset kaikille. :love:

Tääl on kaunis päivä, pakkasta - 4 ja aurinko paistaa. Lumi on kauniisti peittänyt puiden oksat ja jääpuikot kimaltelee.:love:
 
Huomenta. :)

Lähin viimeyönä kesken työpäivän töistä menemään. Nyt odottelen mielenkiinnolla mitä huutoa saan maanantaina siitä :D

Meillä alko siis koneen telansäädöt yöllä, J:t teki sitä, musta ei siinä ollu apua, ku ei sinne kolmatta enää mahdu sähläämään, kesti koko yön ja vielä aamuakin jonkin aikaa. Mulla ei siis ollu mitään tekemistä ja poika kuumeessa tulossa aamusti heti mun luokse ku pääsen töistä. Laitoin sitte vaan yöllä pomolle viestiä, että lähdin puolikkaalle ku poika kipeenä, eikä töissä tosiaan tekemistä. Ei se oo vastannu mulle mitään edelleenkään, että en sit tie miten käy.

Mut sitä mietitään maanantaina. Kohta mä pakkailen loput kamppeet, käyn suihkussa jne. Sit iltapäivällä Turkkuseen ja laivailee :love:
Kivaa laivareissua :)
 
:(FreezeCatille erikoispitkä halaus ja rutistus. Jaksamista, varmasti ottaa koville.

Tein broileripateeta/ moussea :) kissatypyille.
 
Hoksasin just, että jos huomenissa meinaan lähteä liikenteeseen niin olis parempi varata pyykkitupa, niin ei tartte nakuna lähteä. Vaik saunassa me suurin osa aikaa ollaankin, mut ei täs taloyhtiön pihalla viitti viuhahtaa edes kahta askelta autoon.
Onneks pyykkituvassa oli koko ilta vapaana.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Iltaa HopeaToffee. :)
Olipa herkkua,broileri- kasviswokkia ohrahelmillä :p maukasta(y)

Asiankannattaja, niin voi tietysti olla hyvä,ettei nakuna tarvii lähtee.:D
Tosin naapurin mummot ehkä mielellään tirkistelisi :ROFLMAO::barefoot::D
 
Kotona.

Miehellä oli vain kaksi alinta nikamaa vitullaan sekä si-nivel. Nyt ovat kohdillaan ja buranaa saa reseptittäkin apteekista. Arvauskeskuksesta ei ois tuohon vaivaan ollut mitään apua...

Lapsosille taiteilen ruokaa. Ja hörpin alkoholitonta olutta. Se menee alas, vesi etoo ja ällöttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Kotona.

Miehellä oli vain kaksi alinta nikamaa vitullaan sekä si-nivel. Nyt ovat kohdillaan ja buranaa saa reseptittäkin apteekista. Arvauskeskuksesta ei ois tuohon vaivaan ollut mitään apua...

Lapsosille taiteilen ruokaa. Ja hörpin alkoholitonta olutta. Se menee alas, vesi etoo ja ällöttää.
Missä Mankkaalla te kävitte, Espoossa? Luinko väärin?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä