kumpia ne sillä perällä ruukaa käyttää, icebugeja vai irrotettavia?Iltapäivää kanssavanhukset Vettä tulee ku tuutista
kumpia ne sillä perällä ruukaa käyttää, icebugeja vai irrotettavia?Iltapäivää kanssavanhukset Vettä tulee ku tuutista
TollassetPäivempää ketjuun!!
Hokkarit tuolla pitäs olla. Ja ei ruutis, en osta icebugeja siksi että pääsen kävelemään pari viikkoa vuodesta bussipysäkille.
Njaa, talvi täällä on niinku kylmä kesä Suomessa. Yritin selittää muutamille että mikä on lohkolämmitin tms ni olivat ihan et wutkumpia ne sillä perällä ruukaa käyttää, icebugeja vai irrotettavia?
Hey siis miten ihkuu muru et säki oot jo tääl! <3 Pusipusi kaunotar! Yö oli aluks supadupafantsu q näin unta sust ja pitsist ja pinist ja boobabest ja kaikist hoteist älykköysteist mut sit heräsin klo 4 hirveeseen pakotukseen päästä palstailee mut eihän tääl ollu ketää ja tulin tosi surulliseks ja yksinäiseks mut kyl tää nyt täst ku ootte alkanu te muutkin nousee koloistanne tuhisemasta, pus!HEI BEIJBEEEET MOIMOIMOIII OON TÄÄLLÄ TAAS IHANATAAAA ON JOO TOSI IHANAA ON NIIN BEIBEET UUUU IHANAA UIUIUIIIIIIII NAMIBEIBJEEET<3
OLIKO MUKAVA YÖ OLIKO NII OLIKO BEIJBEEET UU UUUUUUUUUU<3
Auttoiko?Huomenii!
Nyt mua sit oksettaa. Pahoinvoinninestolääke on pysynyt sisällä pian vartin, sais alkaa vaikuttaa. Miksei noita saa suppoina?
Heräsit klo 14???Siinäpä vasta laiska-Jaakko!Kolmossivulta kaivelin ketjun. Onko kaikki töissä? Mä heräsin kahelta, ja päätä särkee. Akku oli loppunut puhelimesta yön aikana, niin ei ollut herätystä.
Vieras lähteekin jo huomenna onneksi. Nyt tää on ihan mukavaa, kun tietää, ettei se jää ikuisesti majailemaan. Sen perusteella miten se kämppää ettii se ei sitä koskaan tule saamaan. Liian nirso.
Kohtuudlla, vähän etoo vieläkin. Mut jäinpä miettimään, että mulla pitäis menkkojen alkaa, ehkä tää ällötys onkin sitä.Auttoiko?
Jep. Mut en mahda mitään sille, että nukun sikeästi. Jotkut pystyy nukkuu vain viisi tuntia ja heräävät sitten virkeänä. Itse nukun yhtä soittoa ainakin kellon ympäri, ennen kuin herään edes ensimmäistä kertaa. Sen takia mulla on vapaapäivinäkin aina herätys.Heräsit klo 14???Siinäpä vasta laiska-Jaakko!
Masentavaa, kun on miljoona eri flunssaa liikkeellä. Yhdestä kun pääsee, iskee toinen.Työviikko ohi taitaa flunssa taas vaania, kurkussa ja nenässä tuntuu inhottavalta.
Joo, totta, jatkuvasti tuntuu olevan liikkeellä.Masentavaa, kun on miljoona eri flunssaa liikkeellä. Yhdestä kun pääsee, iskee toinen.
Oi. Pitkä, hidas lenkki metsässä tai vaikka jokirannassa kelpaisi mullekin. Mutkun sohjoa ja jäätä on joka paikassa.Moiks
Tääl ollaa vietetty tää viikon alku sairastelun merkeis.. viel ois sairastamatta minä ja toisiks vanhin poika.
Väsyttäiski jo..pitäs päästä lenkille virkistyyn
Halaukset sinne, ikävää että perhe sairastelee. Lenkille olis kiva päästä täälläkin, mutta välillä sataa räntää ja välillä vettä. Inhottava keli.Moiks
Tääl ollaa vietetty tää viikon alku sairastelun merkeis.. viel ois sairastamatta minä ja toisiks vanhin poika.
Väsyttäiski jo..pitäs päästä lenkille virkistyyn
Kuulotaa muuten hyvältä. Saisko ohjeen?Mie teen porkkanarieskaa kaurarieskan sijaan iltapalaksi. Ei oo piimää eikä viitti lähtee ostamaan.
Yksinkertainen ohje, kuori ja keitä porkkanoita suolalla maustetussa vedessä pehmeiksi, muussaa. Lisää hunajaa ja jauhoja ja hieman öljyä tai sulatettua margariiniä. Levitä pelille leivinpaperin päälle pieniä kakkaroita. Paista n 225 asteessa kypsäksi. Ajasta ei hajuakkaan. Pienen nokareen hiivaa voi laittaa sekaan, jos haluaa tai leivinjauhetta Virallista ohjetta en tiiä.Kuulotaa muuten hyvältä. Saisko ohjeen?