The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
HEI BEIJBEEEET MOIMOIMOIII OON TÄÄLLÄ TAAS IHANATAAAA ON JOO TOSI IHANAA ON NIIN BEIBEET UUUU IHANAA UIUIUIIIIIIII NAMIBEIBJEEET<3

OLIKO MUKAVA YÖ OLIKO NII OLIKO BEIJBEEET UU UUUUUUUUUU<3
Hey siis miten ihkuu muru et säki oot jo tääl! <3 Pusipusi kaunotar! Yö oli aluks supadupafantsu q näin unta sust ja pitsist ja pinist ja boobabest ja kaikist hoteist älykköysteist mut sit heräsin klo 4 hirveeseen pakotukseen päästä palstailee mut eihän tääl ollu ketää ja tulin tosi surulliseks ja yksinäiseks mut kyl tää nyt täst ku ootte alkanu te muutkin nousee koloistanne tuhisemasta, pus!
Ja thnx sweetie, ku kysyit mun kuulumisii, liikutuin syvästi!
Et oikein aurinkoista, siirappista ja lutumutututuista huomentapäivää omat ihquliinit pörriäiseni! Pus moi!
 
Kolmossivulta kaivelin ketjun. Onko kaikki töissä? Mä heräsin kahelta, ja päätä särkee. Akku oli loppunut puhelimesta yön aikana, niin ei ollut herätystä.

Vieras lähteekin jo huomenna onneksi. Nyt tää on ihan mukavaa, kun tietää, ettei se jää ikuisesti majailemaan. Sen perusteella miten se kämppää ettii se ei sitä koskaan tule saamaan. Liian nirso.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
vierailija
Kolmossivulta kaivelin ketjun. Onko kaikki töissä? Mä heräsin kahelta, ja päätä särkee. Akku oli loppunut puhelimesta yön aikana, niin ei ollut herätystä.

Vieras lähteekin jo huomenna onneksi. Nyt tää on ihan mukavaa, kun tietää, ettei se jää ikuisesti majailemaan. Sen perusteella miten se kämppää ettii se ei sitä koskaan tule saamaan. Liian nirso.
Heräsit klo 14???Siinäpä vasta laiska-Jaakko!
 
Kaikenkaikkiaan töytyy kyllä todeta, että helvetinhyvin tästä syövästä ja hoidoista n toistaiseksi tullut selvittyä.

Kauhukuva siitä, että pitää vuokrata kämppä mukavuuksilla (tai muuttaa tilapäisesti mutsille) ja viettää päivät pyttyä halaillen ja että sattuu ja kremppaa eikä voi syödä eikä niellä kun limakalvot ovat paskana (seksistä puhumattakaan) tuntuu nyt ihan hassulta.

Mies liukastui puita hakiessaan, täräytti selkänsä niin että toinen jalka on pettää alta. (Juu, huomiseksi on kiropraktikkosetä varattu, saa tarkastaa pitääkö röntgeniin tai jotain.) Ja saunapäivä! Mä sit ihan itse raahasin vettä saunalle. Ämpärit käteen ja menoksi. Kolme kertaa saunalle, 900 metriä ja keskisyke 159 totesi Polar. Ei paskemmin ähisty jos muut makaavat samasa tilassa sängynpohjalla kärsien.
 
Päivää kettinkiin.

Meikäläinen repäisi tänään ihan kunnolla ja pisti paperit vetämään koulun penkille.
En kylläkään vähääkään usko, että huolivat. Mitäpä ne siellä viiskymppisellä kehäraakilla tekisivät.
Mut vaatimuksena oli ainoastaan vähintään 18v ikä, YO- tutkinto ja B- ajokortti niin kyllä mä hakukriteerit täytän. Sain vielä kolme lisäpistettä yli viiden vuoden työkokemuksesta. Himputti kun kolmenkymmenen vuoden työkokemuksesta ei heru pisteitä yhtään enempää.

Mut tosiaankaan ei tartte pelätä valituksi tulemista. Korkeintaan kehystävät hakemukseni viikon vitsiksi kahvihuoneen seinälle. Mut jos siitä sitten joku ilahtuu niin ei menny tämäkään päivä hukkaan.
 
Kuulotaa muuten hyvältä. Saisko ohjeen?
Yksinkertainen ohje, kuori ja keitä porkkanoita suolalla maustetussa vedessä pehmeiksi, muussaa. Lisää hunajaa ja jauhoja ja hieman öljyä tai sulatettua margariiniä. Levitä pelille leivinpaperin päälle pieniä kakkaroita. Paista n 225 asteessa kypsäksi. Ajasta ei hajuakkaan. :D Pienen nokareen hiivaa voi laittaa sekaan, jos haluaa tai leivinjauhetta Virallista ohjetta en tiiä. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Tsiisus, tajusin just että mun käsivarret näyttävät ihan kamalilta. Suonet puhkeilevat kun joku noista sytostaateista kovettaa niitä eikä tippaletkua saada yleensä ennen kuin kolmnnella kerralla toimintaan. Ihan kamalat! Joku vielä kiikuttaa mut vieroitushotoon kun luulee väärin.

Mut se positiivinen puoli. Meillä on niin lämmin, että voi olla t-paidassa! :cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä