The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oli hiukan liukasta kävellä ulkona tänä aamuna. Töpötellen meni hissukseen. En tiedä, missä hiekoitusautot kulkee. Ei ainakaan kävelyteillä.
..jospa tohon hiekotukseenkin on iskenyt pahanlaiset säästötoimet...vallankin kun tuntuu siltä että aika usein sitä hiekkaa on ollut tungettuna kaiken maailman kosteikkoihin:notworthy::alien:..niin eihän sitä sitten riitä tasamaantallaajan töppösten alle...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Nöy vöriis, et sä muutenkaan kuulis yhtään mitn kun kuulokkeissa pauhais kunnon rumpukompit ja kitarasoolot(y)...saisin siinä ihan rauhassa lörpötellä jonnin joutavia :D

Vanhat mummelit on kyllä :love:...ja papparaiset:love:..muuten tässä pakkasviikkojen aikana törmäsin aivan hurmaavaan papparaiseen, joka sitten yhden kerran viipottaessani pysäyttikin meikäläisen ihan vain sen takia, että pääs mulle sanomaan, että "..tämmösillä keleillä on ihan ilo silmille nähdä naisimmeinen oikein rehellisissä talvivaatteissa ja oikeassa karvareuhkassa!"....:barefoot::notworthy::alien::D...meikäläinen Michelin- look- a- like- toppapuvussa ja todellakin siinä karvareuhkassani:D - herkistävä näky kyllä(y)
Viime talvena taapersin kaupungilla kunnon lumisateessa ja taisipa hiuksissa olla parikymmentä lumipalloa, epäilemättä ripsivärit poskilla. Liikennevaloissa viereen pysähtyi hyvin iäkäs herrasmies, joka nosti lakkiaan ja sanoi että anteeksi epäkohteliaisuuteni, mutta pakko sanoa että nuori rouva näyttää aivan semmoiselta lumiprinsessalta :love: kiire loppui siihen paikkaan ja käveltiin herran kanssa yhtä matkaa loppumatka, rupateltiin niitä näitä. Meinasi sydän särkyä kun tiemme erosivat, herra tarttui kädestä ja sanoi että hän tulee muistamaan tämän pitkään, olin ensimmäinen juttukaveri neljään päivään jos ei kaupan kassaa lasketa. Teki mieli adoptoida pappa saman tien.
 
Viime talvena taapersin kaupungilla kunnon lumisateessa ja taisipa hiuksissa olla parikymmentä lumipalloa, epäilemättä ripsivärit poskilla. Liikennevaloissa viereen pysähtyi hyvin iäkäs herrasmies, joka nosti lakkiaan ja sanoi että anteeksi epäkohteliaisuuteni, mutta pakko sanoa että nuori rouva näyttää aivan semmoiselta lumiprinsessalta :love: kiire loppui siihen paikkaan ja käveltiin herran kanssa yhtä matkaa loppumatka, rupateltiin niitä näitä. Meinasi sydän särkyä kun tiemme erosivat, herra tarttui kädestä ja sanoi että hän tulee muistamaan tämän pitkään, olin ensimmäinen juttukaveri neljään päivään jos ei kaupan kassaa lasketa. Teki mieli adoptoida pappa saman tien.
Oot kyllä valinnut nimimerkkisi väärin.
Et sä ole mikään Bitch.

Sä olet lumiprinsessa.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Tsuferaffi
Ihanaa! Kaikki vanhukset raahautuu paikalle, Meitsöri, Namunen ja Giraffi :love::love::love:

Eiköhän giraffi ne viraston tädit jo tiedä kummonen ihmispaskanroiske ämpäri on, skippaa jatkuvasti neuvottelut ja tapaamiset. Ehkä sen ois hyvä ensin keksiä keinot miten oppii pyyhkimään perseensä (tai nenänsä, tuskin siinä naamassa ja ahterissa niin paljoa on eroa)
Vanhukset? :eek: Kieltämättä alkaa kyl tuntua sata vuotta vanhenneelta ko vuorokaudesta loppuu tunnit reippaasti kesken, kalenteri on enempi täynnä ko aitio posken keikalla ja edellistä stressitöntä ja huoletonta päivää en ees muista. Naamakassit on niin isot, et saisin niistä halutessani tissiliiveihin täytettä.

En mä oo huolissani siitä et poikaa lähettäis multa viemään mihinkään, mut mielenterveys alkaa olemaan vähän vaakalaudalla. Lastenvalvojakäynti oli oikein hyvä ilman ämpäriä, juteltiin sen tädin kanssa mukavia ja sain rauhassa avautua ämpärin perseilyistä ja ainaki tiedän, et siellä päässä on joku mun puolella. Se myös luki mulle koneelta lasun tiedot ja siel maininta "ei ole herännyt huolta äidin vanhemmuudesta" :love:
Onneks olin viä viksu ja varasin ajan samalle naiselle ko viimeks, ja se on omin silmin näkeny miten yhteistyökyvytön kokovartalokyrpä se on.

Mutta jotain hyvääki tässä elämässä: koulu sujuu edelleen voittoputkella (JOPA RUOTSIN OSALTA VAIKKA ON KAKS KURSSIA PÄÄLLEKKÄIN JA TOINEN NIISTÄ ON LUKION TOISIKSI VAIKEIN KURSSI), mun lapsi on oppinu sanomaan ärrän, lähes kaikki aakkoset, laskee huikean pitkälle ja on kovin fiksu ja huikean ihana :love::love::love:

PS: Joulun skippaaminen oli kivaa ja helppoa, kukaan ei sit lopulta esittäny vastaväitteitä, mut on koko perhe lakannu lähes kokonaan soittelemasta ja pitämästä yhteyttä, ja kummasti unehtu ilmottaa mulle ettei ne päässeet tulemaan mun luo kylään päivänä x, kun olin esittänyt kutsun. Oon varmaan karkotettu suvusta. Tuleekohan eropaperit viiveellä vai onko nekin siirtyneet sähköisiksi? (n)
 
Vanhukset? :eek: Kieltämättä alkaa kyl tuntua sata vuotta vanhenneelta ko vuorokaudesta loppuu tunnit reippaasti kesken, kalenteri on enempi täynnä ko aitio posken keikalla ja edellistä stressitöntä ja huoletonta päivää en ees muista. Naamakassit on niin isot, et saisin niistä halutessani tissiliiveihin täytettä.

En mä oo huolissani siitä et poikaa lähettäis multa viemään mihinkään, mut mielenterveys alkaa olemaan vähän vaakalaudalla. Lastenvalvojakäynti oli oikein hyvä ilman ämpäriä, juteltiin sen tädin kanssa mukavia ja sain rauhassa avautua ämpärin perseilyistä ja ainaki tiedän, et siellä päässä on joku mun puolella. Se myös luki mulle koneelta lasun tiedot ja siel maininta "ei ole herännyt huolta äidin vanhemmuudesta" :love:
Onneks olin viä viksu ja varasin ajan samalle naiselle ko viimeks, ja se on omin silmin näkeny miten yhteistyökyvytön kokovartalokyrpä se on.

Mutta jotain hyvääki tässä elämässä: koulu sujuu edelleen voittoputkella (JOPA RUOTSIN OSALTA VAIKKA ON KAKS KURSSIA PÄÄLLEKKÄIN JA TOINEN NIISTÄ ON LUKION TOISIKSI VAIKEIN KURSSI), mun lapsi on oppinu sanomaan ärrän, lähes kaikki aakkoset, laskee huikean pitkälle ja on kovin fiksu ja huikean ihana :love::love::love:

PS: Joulun skippaaminen oli kivaa ja helppoa, kukaan ei sit lopulta esittäny vastaväitteitä, mut on koko perhe lakannu lähes kokonaan soittelemasta ja pitämästä yhteyttä, ja kummasti unehtu ilmottaa mulle ettei ne päässeet tulemaan mun luo kylään päivänä x, kun olin esittänyt kutsun. Oon varmaan karkotettu suvusta. Tuleekohan eropaperit viiveellä vai onko nekin siirtyneet sähköisiksi? (n)
ääh, ne vaan oon aatellu antaa sulle hetkeks omaa tilaa

100varmasti ootte kokoajan niiden mielessä
 
Vanhukset? :eek: Kieltämättä alkaa kyl tuntua sata vuotta vanhenneelta ko vuorokaudesta loppuu tunnit reippaasti kesken, kalenteri on enempi täynnä ko aitio posken keikalla ja edellistä stressitöntä ja huoletonta päivää en ees muista. Naamakassit on niin isot, et saisin niistä halutessani tissiliiveihin täytettä.

En mä oo huolissani siitä et poikaa lähettäis multa viemään mihinkään, mut mielenterveys alkaa olemaan vähän vaakalaudalla. Lastenvalvojakäynti oli oikein hyvä ilman ämpäriä, juteltiin sen tädin kanssa mukavia ja sain rauhassa avautua ämpärin perseilyistä ja ainaki tiedän, et siellä päässä on joku mun puolella. Se myös luki mulle koneelta lasun tiedot ja siel maininta "ei ole herännyt huolta äidin vanhemmuudesta" :love:
Onneks olin viä viksu ja varasin ajan samalle naiselle ko viimeks, ja se on omin silmin näkeny miten yhteistyökyvytön kokovartalokyrpä se on.

Mutta jotain hyvääki tässä elämässä: koulu sujuu edelleen voittoputkella (JOPA RUOTSIN OSALTA VAIKKA ON KAKS KURSSIA PÄÄLLEKKÄIN JA TOINEN NIISTÄ ON LUKION TOISIKSI VAIKEIN KURSSI), mun lapsi on oppinu sanomaan ärrän, lähes kaikki aakkoset, laskee huikean pitkälle ja on kovin fiksu ja huikean ihana :love::love::love:

PS: Joulun skippaaminen oli kivaa ja helppoa, kukaan ei sit lopulta esittäny vastaväitteitä, mut on koko perhe lakannu lähes kokonaan soittelemasta ja pitämästä yhteyttä, ja kummasti unehtu ilmottaa mulle ettei ne päässeet tulemaan mun luo kylään päivänä x, kun olin esittänyt kutsun. Oon varmaan karkotettu suvusta. Tuleekohan eropaperit viiveellä vai onko nekin siirtyneet sähköisiksi? (n)
:cautious: Mulla on varaa sanoa muita vanhuksiksi.

Nostelen täällä hattua päästäni siihen tahtiin, että kohta pukkaa jännetupentulehdusta. Sä olet kyllä sitkein mimmi jonka tiedän!

Kaiken henkisen paineen, perheen temppuilun ja ämpärin perseilyn ohella sä olet kasvattanut puolikasta, löytänyt uuden ihmisen elämääsi ja vetänyt koulun aivan helvetin hienosti lähes loppuun asti.

Ihan rehellisesti, en tiedä oisinko kyennyt vastaavassa tilanteessa samaan vai olisinko jossain nurkassa nyyhkyttämässä

Isot (y)(y)(y)(y)!
 
...se on tullut aika sanoa kiitos :) - jälleen - loistavasta seurasta <3...mun on mentävä katsomaan Mörköjäni silmästä silmään. Jos voisin niin skippaisin ilolla tämän luvun elämästäni mutta...nyt puren hammasta ja itkupotkuraivoilen.

On hyvä tietää, että tää on paikka, minne voi tupsahtaa ihan milloin vaan ja missä on aina hyvä olla tämmösenä :). Omana ittenään. Melkoisen ihanan turvasataman olette onnistuneet Ketjusta tekemään, pysykää tuommosina kutsuvina ja mahtavina tyyppeinä aina:love:!

Nuku hyvin, näe kauniita unia :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: epek
tsuferaffi
:cautious: Mulla on varaa sanoa muita vanhuksiksi.

Nostelen täällä hattua päästäni siihen tahtiin, että kohta pukkaa jännetupentulehdusta. Sä olet kyllä sitkein mimmi jonka tiedän!

Kaiken henkisen paineen, perheen temppuilun ja ämpärin perseilyn ohella sä olet kasvattanut puolikasta, löytänyt uuden ihmisen elämääsi ja vetänyt koulun aivan helvetin hienosti lähes loppuun asti.

Ihan rehellisesti, en tiedä oisinko kyennyt vastaavassa tilanteessa samaan vai olisinko jossain nurkassa nyyhkyttämässä

Isot (y)(y)(y)(y)!
Nurkassa nyyhkyttäminen on käynyt mielessä moneen otteeseen, mutta ei mulla oo aikaa sellaiseen. Lapsi on pakko hoitaa kun ei sitä muutkaan tee, ja koulu on kaikesta aiheuttamastansa stressistä ja kiireisyydestä huolimatta semmonen kasassa pitävä juttu, et pysyy päivissä jotain rytmiä ja energiaa on pakko kuluttaa muuhunkin kuin murehtimiseen. Ja aika nopeasti tähän on turtunut, siinä sitä vaan suoriutuu pakonomaisesti vaikkei jaksaiskaan.

Ämpärin perseilyistä en jaksa edes enää. Ei ole tullut tolkkua elareihin, ja skippasi asiaa koskevan lastenvalvojakäynnin. Poikasen vaihtovaatteita ei voi palauttaa kotiin, kumisaappaista alkaen kamat vaan "unohtuu" sinne (just tänään kävin ostamassa uudet kumikengät, koska ulkona on Venetsia), joululahjojaan lapsi ei saanut tuoda kotiin, luvattuja hankintoja tai niihin sovittuja rahoja ei näy eikä kuulu jne jne.
Perheen ja ämpärin lisäks olis vielä "eikä tässä vielä kaikki"-osio, mutta ehkä tässä nyt oli avautumista tarpeeks yhdelle päivälle.

Mutta jostain on kuitenkin ollut pakko karsia jaksamisen puitteissa, niin siivous, ulkoilu ja ihmissuhteet on jääny minimiin. Asun sekamelskassa, koska en jaksa. En oo tavannut kavereitakaan juuri, koska en jaksa (enkä oikein ehdikään). Uusi ihminen palautui friend zonelle, koska en jaksa. Onneksi hän on ihana ja otti vastaan uuden roolinsa, ja aikoo jatkossakin hengailla tässä auttamassa ja olemassa läsnä. Hänen ensimmäinen kommentti asiasta puhuttaessa oli, että hoidetaan homma sit lapsen kannalta hienosti. Aws. Eli nyt mulla on uusi ystävä, ja poikasella kaveri ja miehenmalli. Hämmästyttävän paljon ne viihtyy keskenänsä ja on kehitelleet semmoisia yhteisiä juttuja joihin mä en pääse mukaan, ja tyyppi vielä väittää ettei pidä lapsista. Silti ne oli tossa yks päivä sylikkäin molemmat tippa linssissä, kun ei onnistunut yökyläily sille päivälle.

Mut paskaakos tässä, eipähän tää ainakaan enempää perseelleen voi enää mennä.
 
vierailija
HEI BEIJBEEEET MOIMOIMOIII OON TÄÄLLÄ TAAS IHANATAAAA ON JOO TOSI IHANAA ON NIIN BEIBEET UUUU IHANAA UIUIUIIIIIIII NAMIBEIBJEEET<3

OLIKO MUKAVA YÖ OLIKO NII OLIKO BEIJBEEET UU UUUUUUUUUU<3
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä