The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mäkään en katsonut x-filesejä. Olis voinut ihan mielenkiinnosta katsoa kun aikoinaan tuli joitain jaksoja siitä katsottua mutta ei se silloinkaan niin kauheasti napannut. Ehkä jonkun jakson voi joskus silmaillä.
 
Huomenta. Mulla on täällä kaveri pyörimässä nurkissa. En tiedä, kuin kauan se on. Toivon mukaan vain muutaman päivän, koska enempää en jaksa sitä kattella. Rasittava tyyppi. Onkohan meistä niinkään kavereiksi. On vain suuri v-tutus ollut päällä koko tän ajan. Aamullakin herään ja avaan huoneeni oven, niin heti haistan sen läsnäolon. Tekisi mieli lopettaa yhteydenpito, mutten voi tehdä sitä nyt, koska ei tota voi kadullekaan jättää. Mä oon kamala ihminen, kun tunnen näin.
 
IhQ
Huomenta!

@famipala kiva kun tulit takas, halit!

Heräsin viiden maissa miehen kellonsoittoon, se läks aamuvuoroon..yritän nyt täs pidätellä pissaa lähemmäs kuutta et päästän sen sit purkkiin ja vien mukana labraan kuhan kasin maissa yritän päästä sinne..
Pitänee vaan ottaa kuopus mukaan sinne, kun koulunsa on ihan labrapaikan vieressä enkä tiiä kuin kauan siellä menee.

Väsyttää. Kahvinkeittoon..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta. Mulla on täällä kaveri pyörimässä nurkissa. En tiedä, kuin kauan se on. Toivon mukaan vain muutaman päivän, koska enempää en jaksa sitä kattella. Rasittava tyyppi. Onkohan meistä niinkään kavereiksi. On vain suuri v-tutus ollut päällä koko tän ajan. Aamullakin herään ja avaan huoneeni oven, niin heti haistan sen läsnäolon. Tekisi mieli lopettaa yhteydenpito, mutten voi tehdä sitä nyt, koska ei tota voi kadullekaan jättää. Mä oon kamala ihminen, kun tunnen näin.
Et oo. Mulla palaa hihat aika nopeesti jos täällä majailee joku ylimääränen, vaikka ois miten sukulainen tai hyvä kaveri.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä