luurilla on aivan vitun hankala palstailla noiden prkln mainosten takiaÄrsyttävää ja erittäin paheksuttavaa!
Aina kun rupee luurilla selaamaan The Ketjua alaspäin, aukeaa joku hevonv*tun anna.fi tai möllerin kalanmaksa
Mainokset ja töppösormet on hemmetin huono yhdistelmäluurilla on aivan vitun hankala palstailla noiden prkln mainosten takia
yhistetään se vielä lievää vakavempaan kärsimättömyyteen niin negatiivinen käyttäjäkokemus on kokenut päivänvalonMainokset ja töppösormet on hemmetin huono yhdistelmä
Mutta älä ota puhelinta tahi läppäriä mukaasi sinne peiton alle.Nostetaas kettinki etusivulle niin ei tartte ettiskellä.
Ny on muuten semmoinen sää josta mä en tykkää yhtään. Maassa viis senttiä sohjoa ja niskaan tulee vaakatasossa rännänsekaista sotkua. Prkl peitto korviin ja odottamaan juhannusta.
Kauniita unia!No, öitä sitten.
ihme porukkaa noi sakemannitÄlyn jättiläiset Ummikot ulkomailla-ohjelmassa. Bimbot ihmettelee miksi Berliinissä on kyltit saksaksi..
Yksi älyn jättiläinen sohvalla kun katsoo tuota
Niinpä, jos olis vaikka sitten jonoa kun helluntainakaan (jos ei nyt muulloinkaan) kuitenkaan mitään ole.Prkl peitto korviin ja odottamaan juhannusta.
Majuri, nyt en paheksu ollenkaanKkyllä se olin minä, joka eIlen harmaana kirjoitin sen viestin tilanTeestani.
tää huoneeni nettipäätee on hankala ja huono käyttää, joten palaan palstalle, kun veljeni tuu läppärini tänne ens viikolla jonain iltana.
PitsinenNAMUNEN!!!!
Kuka on famapala? Joku uusiko?Olisit famapala vain pysynyt poissa.
ei tod katota sitä sairaalasarjaaHiljaista. Kaikki vissiin katsovat x-filesejä.
Ei hajuakaan mistä norjalaisesta puhut.ei tod katota sitä sairaalasarjaa
mää katoin sitä yleltä tulevaa norjalaista
Miehitetty, tosin se tulee maikkariltaEi hajuakaan mistä norjalaisesta puhut.
Kiitos tästä, vihdoin saan nukkua yöni rauhassaEttei nyt tärkeimmät unohtuisi niin Ferrari käyttää tällä kaudella työntötankojousitusta joka sopii Kimille paremmin kuin Ferrarin jo vuosikausia käyttämä vetotankojousitus.
Samaa vanhaa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se meni.Mitä sulle Namunen kuuluu ja missä oot luuhannut???