AhaAaah..
Kielen värin perusteella suosittelen vähentämään suolan käyttöä ja lisäämään kasviksien syöntiä.
Ulkopinta on kalkkikiveä. Tuskinpa sitä maalaillaan?Kai niitä taloja pestään ja rapataan tai muutoin pinnoitetaan ja maalataankin välillä uudelleen.
Travertiiniä?Ulkopinta on kalkkikiveä. Tuskinpa sitä maalaillaan?
Eikö kukaan lukenu hissan läksyjä tarkkaan
http://www.parliament.uk/about/living-heritage/building/palace/architecture/palacestructure/the-stonework/Nyt en hoksaa ja muista. Katson ykköseltä Foylea ja siinä näytettiin kuvaa Lontoon parlamenttitalosta ja talo oli ihan puhdas. Tarkistin valokuvani ja olen -90 napannut vastarannalta luvan, jossa itse talo on jo kuurattu puhtaaksi Lontoon noesta ja Big Ben oli vielä likainen. Tv-ohjelma ajoittuu jonnekin sodanjälkeiseen aikaan.
Milloin se talo putsattiin? Pesu oli hidasta, meni käsityönä tyyliin juuriharjalla pesemällä.
Muistanko väärin
Kiitos.
Toiset varmaan muistaa eri asioita historiasta. Esim mie muistan kuinka monta toimintakykyistä panssaria oli saksalaisten panssariarmeijalla kun hyökkäys pysähtyi 1941 Moskovan porteille, esikaapunteissa oli jo etujoukot ja Kremlin tornit näkyi jo.Ulkopinta on kalkkikiveä. Tuskinpa sitä maalaillaan?
Eikö kukaan lukenu hissan läksyjä tarkkaan
En usko, että tuo tieto kuuluu lukion hissan oppimäärään.Toiset varmaan muistaa eri asioita historiasta. Esim mie muistan kuinka monta toimintakykyistä panssaria oli saksalaisten panssariarmeijalla kun hyökkäys pysähtyi 1941 Moskovan porteille, esikaapunteissa oli jo etujoukot ja Kremlin tornit näkyi jo.
Vastaus on kaksi.
Kirjavahvuus panssareille olisi ollut noin 3000.
Hienoa kuulla sinustaKkyllä se olin minä, joka eIlen harmaana kirjoitin sen viestin tilanTeestani.
tää huoneeni nettipäätee on hankala ja huono käyttää, joten palaan palstalle, kun veljeni tuu läppärini tänne ens viikolla jonain iltana.
Tui tui MajuriKkyllä se olin minä, joka eIlen harmaana kirjoitin sen viestin tilanTeestani.
tää huoneeni nettipäätee on hankala ja huono käyttää, joten palaan palstalle, kun veljeni tuu läppärini tänne ens viikolla jonain iltana.
Kiva kuulla susta.Kkyllä se olin minä, joka eIlen harmaana kirjoitin sen viestin tilanTeestani.
Miehiä. Ei tietoakaan tasa-arvosta.Koskeeko tää sekä miehiä että naisia?
Tervetuloa takaisin elävien kirjoihin! Me ollaan monesti mietitty miten voit. Ollaan oltu ihan huolissamme!Kkyllä se olin minä, joka eIlen harmaana kirjoitin sen viestin tilanTeestani.
Tuli semmonen olo, et pakko kurkata palstalle.Kkyllä se olin minä, joka eIlen harmaana kirjoitin sen viestin tilanTeestani.
osuit paikalle just oikeena iltanaTuli semmonen olo, et pakko kurkata palstalle.
Kiirettä on pitäny.
Mä niin tiesin!
Majuri!
*halaa lujaa*
Todella!osuit paikalle just oikeena iltana
Majuri moikka moi ja halaus, sun paheksuntaa on ikävä.Kkyllä se olin minä, joka eIlen harmaana kirjoitin sen viestin tilanTeestani.
Kuulin huhua, et majuri on palstalla, niin oli pakko tulla mulkasemaan omilla silmillä.Kkyllä se olin minä, joka eIlen harmaana kirjoitin sen viestin tilanTeestani.