Koskeeko tää sekä miehiä että naisia?Eilen oli iltalehdessä ettei suihkussa kannata runkata.
Miehiä tietenkin vain, tasa-arvon nimissä kaikki paska laitetaan aina miesten päälle.Koskeeko tää sekä miehiä että naisia?
Eli naiset saa vieläkin runkata suihkussa? HyväMiehiä tietenkin vain, tasa-arvon nimissä kaikki paska laitetaan aina miesten päälle.
JuuEli naiset saa vieläkin runkata suihkussa? Hyvä
Mä vedän naamaan salaattia.Kohta syödään pullaa . Olisi tuloillaan korvapuusteja ja voisilmäpullia.
Kummasti sitä vaan pääsee kertymään pakkaseen ja kaappeihin sellaista mitä ei tuu syötyä.sain sulateltua pakastimen
noin 4kg meni vanhaa kamaa roskiin
niimpä, pakastimen pohjalle hautaantuu semmosta minkä olemassaoloa ei muista
Kummasti sitä vaan pääsee kertymään pakkaseen ja kaappeihin sellaista mitä ei tuu syötyä.
Kuivakaappiin tahtoo kanssa kertyä vaikka mitäniimpä, pakastimen pohjalle hautaantuu semmosta minkä olemassaoloa ei muista
ja kellarin hillohyllylleKuivakaappiin tahtoo kanssa kertyä vaikka mitä
Mä toisinaan oon kattellu tota "Kuppilat kuntoon". Sukula kun kahlaa läpi kaapit, kylmiöt ja pakastimet ja sit kysyy punaiseksi lehahtaneelta omistajalta, et " mitä tää on ja onko tää joskus ollut jotain?"Kuivakaappiin tahtoo kanssa kertyä vaikka mitä
Ei mitään käryä koko asiastaNyt en hoksaa ja muista. Katson ykköseltä Foylea ja siinä näytettiin kuvaa Lontoon parlamenttitalosta ja talo oli ihan puhdas. Tarkistin valokuvani ja olen -90 napannut vastarannalta luvan, jossa itse talo on jo kuurattu puhtaaksi Lontoon noesta ja Big Ben oli vielä likainen. Tv-ohjelma ajoittuu jonnekin sodanjälkeiseen aikaan.
Milloin se talo putsattiin? Pesu oli hidasta, meni käsityönä tyyliin juuriharjalla pesemällä.
Muistanko väärin
No nii-IN! Arvaa mietityttääkö. Olisivat photoshopanneet talon ohjelmaa varten, jos ei vastaa ajankuvausta Vai oonko mä väärässäEi mitään käryä koko asiasta
Kenen luvan veit sieltä? Oisko vika siinä sitten?valokuvani ja olen -90 napannut vastarannalta luvan, jossa itse talo on jo kuurattu puhtaaksi
Kuvan näyttää kieltäKenen luvan veit sieltä? Oisko vika siinä sitten?
Aaah..Kuvan näyttää kieltä