The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tommoset paikantimet on ihan hyviä. Kun meidän kundi meni kouluun, sille ostettiin kännykkä ja vannotettiin että pitää aina soittaa tai laittaa tekstari kun on tullut koulusta. Lähes joka kerta sai soittaa perään että pääsitkö kotiin. Useammankin kerran kävi niin, että kun itse tulin kotiin, jätkää ei näy ei kuulu. Oli päättänyt mennä suoraan koulusta jollekin kaverille ja vastasi viestiin päässeensä kotiin kun ei jaksanut kuunnella mutsin päpätystä läksyistä ja välipaloista.

Kyllä se sitten oppi kun otin puhelimen hetkeksi pois.
 
Tommoset paikantimet on ihan hyviä. Kun meidän kundi meni kouluun, sille ostettiin kännykkä ja vannotettiin että pitää aina soittaa tai laittaa tekstari kun on tullut koulusta. Lähes joka kerta sai soittaa perään että pääsitkö kotiin. Useammankin kerran kävi niin, että kun itse tulin kotiin, jätkää ei näy ei kuulu. Oli päättänyt mennä suoraan koulusta jollekin kaverille ja vastasi viestiin päässeensä kotiin kun ei jaksanut kuunnella mutsin päpätystä läksyistä ja välipaloista.

Kyllä se sitten oppi kun otin puhelimen hetkeksi pois.
Meillä ei vielä muksulla ole puhelinta. Mutta alkaa olla kohta ajankohtaista.
 
IhQ
Eli toimii? Harkitsen liittymien siirtoa Saunalahdelle tämän ominaisuuden vuoksi.
Pitää vaan kännyissä olla päällä se mobiilidata vai mikähän se oli..meillä ensin lapsilla ei nettiä ollu kännyissä vaan saivat käyttää kotona ollessa sitä langatonta verkkoa (jos kuulostaa oudolta niin johtuu siitä etten oo varma mitä nuo kaik on nimeltään..) niin oli alkuun takkuamista sen kans ku eihän se toiminu niin.
Päivittyy vähä hitaasti eli mitään minuutin tarkkaa tietoa siitä ei saa. Linnuntietä (eli siis vaan suoria viivoja) näyttää reittiäkin mistä päin on menny.
Alkuun tais olla kuukaus vai kaks ilmasta kokeiluaikaa. En tiä oliko joku tarjoushomma vai pysyvä.
 
IhQ
Kyllähän se muutaman euron kuussa maksaa mut on miulla ainakin hälventäny ees vähän sitä huolta et onko päässy kouluun ja kotiin...ja sit kun on menny kaverille ilman ilmottamista koulusta suoraan nii senkin näin sieltä kartalta. Soitin ja kysyin et mitä hittoa sie siellä teet ku kotiin oli puhe mennä :)
 
Sunnuntain brunssi: lohi paistettu n.1kg, kanalihapyöryköitä 1kg (itse tehtyjä, eikö näin kuulu aina mainita ;) ), lankkupottuja 1kg, pasta carbonara kerrankin parmesaanin kanssa reilu annos, sitten normi salaatti.
Minä+4 lasta ja kaikki meni :) Itse söin vähiten, välillä näemmä uppoaa lapsillekkin. Tosin olikin tuommoisia mieliruokia kaikki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä