vierailija
Emmies varmaan tuommoiseen ryhtyisi.Tähystys ja tutkimus sormin.
Ainakaan siis tutkimuksen varjolla
ja harmaana vastailen näemmä
pöh
Emmies varmaan tuommoiseen ryhtyisi.Tähystys ja tutkimus sormin.
Mäkään en tykkää siitä kun se keittää niin kuumalla ja kahvista tulee todella vahvaa. Mutsilla on moinen ja silloin kun asuin siellä tilapäissti, ostin pannujauhettuja puruja niin kahvista tuli juotavaa.Muuten, meille kuitenkin tuli kotiin Moccamaster vaikka jossain vaiheessa oltiin kovinkin sitä mieltä että ei meille, ne on ylihintaisia eikä niis ole kuitenkaan mitään erilaista.
No, about kuukauden käytön jälkeen..minuu ärsyttää kun se kahvi on ihan liian kuumaa ja se sit lopettaa levyn lämmityksen ihan liian nopeesti eli se sitten jäähtyykin hirmu nopeesti.
Oon normaalistikin kova maidonlotraaja ku juon kahvia (eli reilulla maitovaralla) mut nyt kun se on vielä extrakuumaakin niin meinaa mennä kahvit ja maidot 50/50.
Mutta, siihen saa kuulemma helposti hankittua varaosia jos joku osa menee rikki - ja tais siihen joku takuukin tulla..et ehkä mie kestän..vaikkei tuolla kyl mitään vahvempaa/tummempaa (mikä se sana on??) laatua keitetä..tulee semmoista myrkkyä, että.
Minusta se tekee hyvää kahvia. Kahvin pitää olla kuumaa. Mun keittimessä on 2 namiskaa. Kun toisen sulkee niin kahvi ei ole kuumaa. Levy on kuuma niin kauan kuin keitin on päällä.Muuten, meille kuitenkin tuli kotiin Moccamaster vaikka jossain vaiheessa oltiin kovinkin sitä mieltä että ei meille, ne on ylihintaisia eikä niis ole kuitenkaan mitään erilaista.
No, about kuukauden käytön jälkeen ( äh,eihän se nyt kuukautta oo ehtiny olla viel ku joulun jälkeen mies sen osti..)..minuu ärsyttää kun se kahvi on ihan liian kuumaa ja se sit lopettaa levyn lämmityksen ihan liian nopeesti eli se sitten jäähtyykin hirmu nopeesti.
Oon normaalistikin kova maidonlotraaja ku juon kahvia (eli reilulla maitovaralla) mut nyt kun se on vielä extrakuumaakin niin meinaa mennä kahvit ja maidot 50/50.
Mutta, siihen saa kuulemma helposti hankittua varaosia jos joku osa menee rikki - ja tais siihen joku takuukin tulla..et ehkä mie kestän..vaikkei tuolla kyl mitään vahvempaa/tummempaa (mikä se sana on??) laatua keitetä..tulee semmoista myrkkyä, että.
Piti viel korjata että eihän se oo ehtiny kuukautta olla vielä ees vaan olisko parisen viikkoa..Mäkään en tykkää siitä kun se keittää niin kuumalla ja kahvista tulee todella vahvaa. Mutsilla on moinen ja silloin kun asuin siellä tilapäissti, ostin pannujauhettuja puruja niin kahvista tuli juotavaa.
Kestävä todella on. Edellinen porisi reilut kymmenen vuotta ja pannuja ostettii kai viitisen hajonneiden tlalle.
Oon vaan vissiin tottunut niitten aiempien keittimien viileempään kahviin jo heti keittämisen jälkeen. Tuossa meijän versiossa on automaattinen sammutus ilmeisestikin..kaks nappia tosin siinäkin. Pitänee vilkasta viel käyttöohjetta, mitä ne oikeen tekeekään.Minusta se tekee hyvää kahvia. Kahvin pitää olla kuumaa. Mun keittimessä on 2 namiskaa. Kun toisen sulkee niin kahvi ei ole kuumaa. Levy on kuuma niin kauan kuin keitin on päällä.
Muut keittimet ovat niin erilasia.Oon vaan vissiin tottunut niitten aiempien keittimien viileempään kahviin jo heti keittämisen jälkeen. Tuossa meijän versiossa on automaattinen sammutus ilmeisestikin..kaks nappia tosin siinäkin. Pitänee vilkasta viel käyttöohjetta, mitä ne oikeen tekeekään.
Mulla on kokemusta vain suodatinkahvista.Mä juon kahvini kuumana kun mikrolämmitän maidon aluksi, mutta kitkerästä kahvista en tykkää.
Pannujauhettu tai itse karkeaksi jauhettu sit ei oo kuumuudella väliä.
Soitatte sairaalaan ja kysytte, onko sen ja sen niminen sisällä? Jos ei, niin yhteys poliisiin?Pakko muuten jakaa tännekin kun huolettaa..mummon miesystävä on kadonnut. Eilen oli viel soittanu mummolle ja aamulla kotihoitaja menny eikä ollu löytänyt miestä mistään. Muutamia vuosia yli 80v. en muista tarkalleen, alkanu muisti pätkimään yms. Pelkään että on lähteny kotoonsa hortoilemaan jonnekin, parhaassa tapauksessa on kutsunu itelleen lanssin ja menny sairaalaan..mut epätietoisuudessa joudutaan olemaan kun ei ollu ilmottanu mitään kellekään.
Huh, oli kuulemma sairaalasta löytynyt.Soitatte sairaalaan ja kysytte, onko sen ja sen niminen sisällä? Jos ei, niin yhteys poliisiin?
Puuttuuko ulkovaatteet kämpästä vai onko lähtenyt käppäilemään sisävaatteissa? Onko edellinen osoite tarkistettu ettei ole sinne lähtenyt?
Eli niitä on olemassa, hyvä tietää. Kiitti linkistä.