The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jeps. Tää oli sitten tässä. Vituixmän ja silleen. Mä lähden...hakemaan palasia ja jonkinsortin harsinlankaa...

Mutta. Sitä ennen...voi helevetti...pitäkää itestänne huolta ja niistä rakkaistanne! Ikinäkoskaanmilloinkaan ei voi sanoa liiaksi, että rakastaa...se ei suinkaan kulu mihinkään vaan se vahvistaa ja eheyttää joka päivä, joka hetki... ja tuntuu hyvältä <3...

Halipusirutistan teijet kaikki ihan littanoiksi, niin tärkeitä ihmisiä olette kaikki...ette taija tietääkään :) ...

Se mikä ei tapa, vahvistaa. Ja tähän mä tukeudun....säisäit :) - just sä siellä oot rakas <3...me näkyillään kyllä...someday
Mikäs Kattilassa noin vastustaa? Oli mikä hyvänsä niin tsemppiä, kyllä se siitä ajan kanssa. Häädät sen Vituixmänin hiiteen sieltä ja taas mennään pöwwö suorana!
 
Oi ihanaa, kun Majuri on kunnossa! Piristi kyllä päivää tää :)

Mä selvisin viikonloppuriennoista. Kovin olin väynyt reiveissä, vaikka join sinä päivänä viisi kuppia kahvia. Mutta tulihan siinä valvottua täysi 24 h :D Oli hieno show Infected Mushroomilta. Milla Lehto veti myös hyvin, kuten aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Boobabe
Niin, joskus ihan oikeesti miettii että tulis vittu luoti ja tappais.
Silti sieltäki ylös tullaan ja näytetään keskaria kaikelle paskalle. Tosin hieman kyynisempänä jälleen kerran.
Mutta elävänä
Ihmisen on hyvä olla kyyninen ja vittumainen.ei tuu ihan niin suuria pettymyksiä eikä enää vastaisuudessa odota turhia
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Saatan olla kamala äiti, mutta siitä huolimatta olen mieltä että niiden aikuisten lasten täytyy vaan oppia pärjäämään.

Kotiovi ja äidin syli on aina avoinna jos niitä tarvitaan.
 
Saatan olla kamala äiti, mutta siitä huolimatta olen mieltä että niiden aikuisten lasten täytyy vaan oppia pärjäämään.

Kotiovi ja äidin syli on aina avoinna jos niitä tarvitaan.
Tottavitussa pitää, samaa mieltä. Huoli on kuitenkin.
Äiteensä kele passaa niitä tokko ossaavat pyykkiäänsäkään vielä pessä. Tulevaisuuden suunnitelmat tuntuu olevan äidin asuinpaikan mukaan.. Oon mie yrittäny ja jatkan yrittämistä. Siis että on elämää muuallakin kuin äitin helmoissa.
Vanahin on saattanu jopa jotain kuunnellakkin, ainakin jotkut suunnitelmat veisi kauas pois äitin helmoista.
Siis noista aikuisista lapsistani puhuin nyt
 
Mmmm dippailen kurkkua ja porkkanaa hummukseen ja hörpin olutta :)

Lotossa arvottiin taas väärät numerot.
Teitkö itse hummuksen? Hummus on huippuhyvää, teen itse (harvoin tulee tehtyä kyllä) niin on paljon parempaa kuin kaupan valmiit.
En huomannut kyllä eroa että ostin keitetyt purkki kikherneet tai teinkö ite kuivista asti eli siinä on oikopolun paikka miun mielestä siis ainakin. mmm.. oila di oliviaa päälle siihen reilusti ja ynnämuilla tsydeeemeillä mut pitaleivän palasilla huitelet ne naamariin niin namnamanam!
 
Teitkö itse hummuksen? Hummus on huippuhyvää, teen itse (harvoin tulee tehtyä kyllä) niin on paljon parempaa kuin kaupan valmiit.
En huomannut kyllä eroa että ostin keitetyt purkki kikherneet tai teinkö ite kuivista asti eli siinä on oikopolun paikka miun mielestä siis ainakin. mmm.. oila di oliviaa päälle siihen reilusti ja ynnämuilla tsydeeemeillä mut pitaleivän palasilla huitelet ne naamariin niin namnamanam!
Mä en tee melkein mitään itse :D Puolivalmisteilla mennään. En haluu asua keittiössä. Varmasti on kyllä parempaa itsetehtynä.
 
Tottavitussa pitää, samaa mieltä. Huoli on kuitenkin.
Äiteensä kele passaa niitä tokko ossaavat pyykkiäänsäkään vielä pessä. Tulevaisuuden suunnitelmat tuntuu olevan äidin asuinpaikan mukaan.. Oon mie yrittäny ja jatkan yrittämistä. Siis että on elämää muuallakin kuin äitin helmoissa.
Vanahin on saattanu jopa jotain kuunnellakkin, ainakin jotkut suunnitelmat veisi kauas pois äitin helmoista.
Siis noista aikuisista lapsistani puhuin nyt
Mä oon itte ollut omillani 16-vuotiaasta lähtien. Opiskellut, tehnyt töitä ja pärjännyt. Siksi uskon että mun lapset pärjää myös.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä