The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
on kyllä kaamee rangaistus joutua vaimon kans kaupoille
Mä käyn aina mieluummin yksin mutta nyt oli suunnilleen sama matka niin ihan turha ois ollut ajaa peräkkäin kahdella autolla.

Eikä siinä muuta ollut kuin että toi soitti olevansa sillä parkkipaikalla joka on ovesta oikealle eikä osannut vastata kun kysyin mistä ovesta, kaupassa on 3 sisäänkäyntiä.


Avioero peruttu, psykoosi myös. Lenkki uuniin ja olut käteen lepyttää miehen.
 
päivää, hyvää lauantaita. :)
pakkasta riittää. Kotipäivä ja kotitöitä, päiväkahvit myslipatukan kera ja leffa pähkinöiden kanssa, illalla sauna. :)

Mitäs muiden päivään kuuluu ? :)
 
:)Mie tykkään käydä kaupassa miehen kanssa ja mies mun kanssa,ellei tarvii tutkia puolta tuntia vaatteita tai uusia tuotteita.

Jos mä etsin ja tutkin uusia tuotteita, niin sillon mielellään yksin, saan rauhas katella ja isännän ei tarvii oottaa tuntia kaupassa.
 
:)
Mä kun oon tottunut tekemään ruokaostokset tietyllä tavalla..ukko säntäilee pitkin kauppaa, kuskaa tavaroita kärryyn ja kyselee onko sitä ja sitä. Kassalla sit huomataan että on 3 juustoa mutta maidot puuttuu.
Yleensä mun isäntä hakee ostokset järjestyksessä ja oikein, joskus unohtuu jokin.
 
...do dih, taas on jalostettu mieltä ja sietokykyä ja venymistä jajajaja...voi kiesus sentään, on tässä kuulkaas vielä kasvamista ja kehittymistä kaikin puolin:notworthy:, mie oon niin keskeneränen, että......mutta onneksi tässä torpassa on kolmet äärimmäisen hyvät opettajat kaikkien muiden ihmisten ohella(y)<3

Pakkanen paukkuu mutta paukkukoon - pukeutumiskysymys kun ulos menee nessuansa tuulettamaan :) sanoo tämä micheliniksi pukeutunut, jolta näkyi paljasta ihoa vain silmien kohdalta...piiiiiitkään ihanan lämpimään kaulahuiviin on kiva kietoutua :)

Nyt vain relax ja elävästä tulesta nauttimista - siunattu ollos leivinuuni ja takka <3...
 
...ja mitä tulee shoppailuun, niin.

No, työ tiiätte jo miten sujuvaa toi meikäläisen ruokakaupassa sukkulointi on:oops::D

Kirjakauppa on mun heikkous:barefoot:, siellä ei onnistu semmonen "mie vaan pikkasesti tässä hipistelen" vaan mulla menee ihan kokonaan ajantaju ja kontrollikin:notworthy:...ja siellä on ihan pakonpakko hipistellä ja runsaasti, hivellä ja sivellä ja ihastella ja rivejä maistella ja huokailla ja...kassalla olla innostustärinöissään sekä samalla kauhuissaan :D

Mie tykkään kyllä kierrellä ja käydä putiikeissa, katella kauniita tavaroita ja kosketella, aistia ympäristöä ja tehdä toisille semmosia kivoja hankintoja ex tempore mutta annas olla vaan, jos/kun mun pitää olla hankkimassa itelleni jotain vartavasten - voi morjens vaan! Se on yhtä tuskaa ja säätöä ja pakkopullaa...ja yleensä kotiudunkin tyhjin käsin. Viime minuuttien pakokauhusäntäilyt puolestaan tuottavat tulosta mutta tommonen "lähdenpäs hyvissä ajoin tekemään hankintoja" ei todellakaan.
 
Kinkkisafkaa, kanaa.
Olen innostunut taas tekemään näitä tämmösiä kun löysin jyväskylästä aasialaisen kaupan mistä siis löysin samanlaista chilisoossia mitä kinkkipaikoissa on pöydässä, paitsi mielestäni tää on parempaa. Parasta on että ei ole yhtään suolaa, voi huoletta lapioida lautaselle :D


Puikkotreenit tänään taas :)

edit. vajaan 300gr pöntöstä joutui köyhtymään peräti 2.90e.
Jopa minulla tuo kestää ainakin kolme kuukautta, "se oli pirkka"- kaupasta löytyis sellaista 5% suolalla varustettua 80gr pönttöjä johonkin vitosen hintaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä