Joskin mie ite tykkään kaikista vempeleistä ja autoista. Inhoan vaatekauppoja. Netistä on kätevä tilata .
Vaatekaupat ovat helvetistä! Onneksi voi tilata.Joskin mie ite tykkään kaikista vempeleistä ja autoista. Inhoan vaatekauppoja. Netistä on kätevä tilata .
Mä käyn aina mieluummin yksin mutta nyt oli suunnilleen sama matka niin ihan turha ois ollut ajaa peräkkäin kahdella autolla.on kyllä kaamee rangaistus joutua vaimon kans kaupoille
Mä kun oon tottunut tekemään ruokaostokset tietyllä tavalla..ukko säntäilee pitkin kauppaa, kuskaa tavaroita kärryyn ja kyselee onko sitä ja sitä. Kassalla sit huomataan että on 3 juustoa mutta maidot puuttuu.En oo ees yrittäny sen kans vaatekaupoille, mutta helevetti ku ruokakauppaki pitää öbaut juosta läpi
Identtinen metodiMä kun oon tottunut tekemään ruokaostokset tietyllä tavalla..ukko säntäilee pitkin kauppaa, kuskaa tavaroita kärryyn ja kyselee onko sitä ja sitä. Kassalla sit huomataan että on 3 juustoa mutta maidot puuttuu.
Yleensä mun isäntä hakee ostokset järjestyksessä ja oikein, joskus unohtuu jokin.Mä kun oon tottunut tekemään ruokaostokset tietyllä tavalla..ukko säntäilee pitkin kauppaa, kuskaa tavaroita kärryyn ja kyselee onko sitä ja sitä. Kassalla sit huomataan että on 3 juustoa mutta maidot puuttuu.
ai että voisit ottaa uuniin vähän lenkkiä?Mä voisin ottaa nyt sitä uunilenkkiä vaikken ees tykkää makkarasta. Mulla on makuaisti ihan sekaisin!
Mää kävin jo iltalenkilläai että voisit ottaa uuniin vähän lenkkiä?
Jotenkin miusta tuntuu, että siellä on lenkkeilty ahkerasti aamulla, päivällä, illalla ja ehkäpä jopa yöjuoksullakin .Mää kävin jo iltalenkillä