Toki osaa, mihkäs ihminen kotoosa...Samaa vanhaa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se meni.
Pidin pienen palstatauon, en sen kummempaa.
Osaako tänne enää tullakkaan
Toki osaa, mihkäs ihminen kotoosa...Samaa vanhaa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se meni.
Pidin pienen palstatauon, en sen kummempaa.
Osaako tänne enää tullakkaan
Miten ihmeessä onnistuin lukemaan tuon "kaikki vissiin katsovat fetissejä"?Hiljaista. Kaikki vissiin katsovat x-filesejä.
NiimpäToki osaa, mihkäs ihminen kotoosa...
Aika ja skalpelli tehnyt taikansa Scullylle.Anteeksi jo etukäteen AaKoo..
Aika leikellyn näkönen naama tolla Scullylla nykyään
Et oo. Mulla palaa hihat aika nopeesti jos täällä majailee joku ylimääränen, vaikka ois miten sukulainen tai hyvä kaveri.Huomenta. Mulla on täällä kaveri pyörimässä nurkissa. En tiedä, kuin kauan se on. Toivon mukaan vain muutaman päivän, koska enempää en jaksa sitä kattella. Rasittava tyyppi. Onkohan meistä niinkään kavereiksi. On vain suuri v-tutus ollut päällä koko tän ajan. Aamullakin herään ja avaan huoneeni oven, niin heti haistan sen läsnäolon. Tekisi mieli lopettaa yhteydenpito, mutten voi tehdä sitä nyt, koska ei tota voi kadullekaan jättää. Mä oon kamala ihminen, kun tunnen näin.
Höpsis. Kymmenen vuotta sitten kamerat vaan oli parempia. Kuin myös peilit. Nää nykyiset vääristää.Anteeksi jo etukäteen AaKoo..
Aika leikellyn näkönen naama tolla Scullylla nykyään
Tohon mulla ei ole vastaväitettä, olen vältellyt peilejä viimeset kymmenen vuotta.Höpsis. Kymmenen vuotta sitten kamerat vaan oli parempia. Kuin myös peilit. Nää nykyiset vääristää.
Ittestäni tiedän. Kymmenen vuotta sitten peilit tosiaankin näytti parempaa kuvaa.
Naisilla on niin helppoo kun teille ei kasva parta ja niimpä te voitte hävittää huushollista kaikki peilit.Aamupäivää.
Kaija Kookin laulaa paikkansapitävästi: joka aamu katsoo peilistä mua sama haamu.
Pitää varmaan heivata tuo eteisen peili jonnekin. Vessassa voi käydä vaikka ilman valoa.
Annat vaan parran kasvaa reuhahtaa luonnontilaanNaisilla on niin helppoo kun teille ei kasva parta ja niimpä te voitte hävittää huushollista kaikki peilit.
Ei kiinnostais ihan vielä alkaa selibaattiin.Annat vaan parran kasvaa reuhahtaa luonnontilaan
No se. Itse olen ihan erikseen kinunu misteriä kasvattaan parranEi kiinnostais ihan vielä alkaa selibaattiin.
sulla on reisien sisäpinnoilla niin vahva nahka että parta ei haittaa?No se. Itse olen ihan erikseen kinunu misteriä kasvattaan parran
Ajelee summamutikassa ilman peiliäNaisilla on niin helppoo kun teille ei kasva parta ja niimpä te voitte hävittää huushollista kaikki peilit.
Mun miehellä on kunnon parta ja viikset. Sänkenä se haittaa mutta ei sit enää yli sentin mittaisena.sulla on reisien sisäpinnoilla niin vahva nahka että parta ei haittaa?
Parta on verrattain pehmoinen kunhan se on vähän pitempisulla on reisien sisäpinnoilla niin vahva nahka että parta ei haittaa?