Ja grillattuja herkkusieniä pekonikääreessäMitä kello siellä tähän aikaan on? *haaveilee grillatusta kengurusta pekonikääreessä*
Ja grillattuja herkkusieniä pekonikääreessäMitä kello siellä tähän aikaan on? *haaveilee grillatusta kengurusta pekonikääreessä*
eikun siellä ollaan 15 tuntia jäljessä17.25, kello on täällä +9t Suomen aikaan nähden.
Mistäeikun siellä ollaan 15 tuntia jäljessä
dramaattiset lähtös Elvikset vaan soimaan ja tällä kertaa sitten myös ihan tosissaan,kiiitooos.Tän illan annos Dana Scullya on taas nähty.
Aaaaaahhhh.
Paitti siitä kohdasta mä en kyllä tykänny yhtään missä Dana pussasi Mulderia.
Luomakunnan airueesta eli Suomesta.Mistä
No mutku täällä on jo tiistai-iltaLuomakunnan airueesta eli Suomesta.
Hah, meillä on jo keskiviikkoaamu.No mutku täällä on jo tiistai-ilta
saa niitä euroopastakin, kohta ne valloittaa koko euroopanMitä kello siellä tähän aikaan on? *haaveilee grillatusta kengurusta pekonikääreessä*
Mahtavatko tareta Suomea valloittaa..?saa niitä euroopastakin, kohta ne valloittaa koko euroopan
Pienet kengurut valloittivat ranskalaisen metsän - Ranska - Ulkomaat - Helsingin Sanomat
Saikko päivälääkkeet?Höhööö
Otin ihan ite, mulla on iso laatikollinen mömmöjä huoneen pöydällä, josta otan tarvittavat lääkkeet oikeisiin kellonaikoihin iteSaikko päivälääkkeet?
Ihan perseestä on keli, juu.
Jos on söpöt hoitsut ei kannata tyytyä itsepalveluun.Otin ihan ite, mulla on iso laatikollinen mömmöjä huoneen pöydällä, josta otan tarvittavat lääkkeet oikeisiin kellonaikoihin ite
Mä saatan olla hiukka nirso, mutta ei oo vielä söpöä hoitsua mua vastaan tullu. Yksi oli melkein, mutta sillä haisi hengitys ihan kamalalle.Jos on söpöt hoitsut ei kannata tyytyä itsepalveluun.
Piti laittaa sapuskaa.Paheksuttavaa välinpitämättömyytä ketjulaisilta, ketju oli taas tippunu sivun 2 loppuun
meidän lähikauppa mainosti muikkuja mutta eipä niitä sitte ollutkaanOtin torkut. Ja sit olikin hyä nousta kun nokkaan tunki perattavien muikkujen tuoksu. Nyt niitä on paistettuina kulhollinen vieressä *napsii suuhunsa toisella kädellä*
K-Supermarket mainosti myös ja Turusta löytyi. Mä siis annoin miehelle ostoslistan siksi aikaa kun itse olin Tyksissä.meidän lähikauppa mainosti muikkuja mutta eipä niitä sitte ollutkaan