Hieno nainen ei pussaa ja kerroNo irtosko?
Hieno nainen ei pussaa ja kerroNo irtosko?
Mut jos ei pussaa niin sen voi kertoa?Hieno nainen ei pussaa ja kerro
Kengurupihvi syöty
Misteri kuuluu kuurailevan ihtiään suihkussa, irtoiskohan tänään
ei kannata, niitä tulee joillekkin niin paljon ettei niistä pidä pirukaan kirjaa
Pitäsköhän reissussa ollessa ryhtyä katsomaan mitä kalenterikutsuja napsii hyväksytyiksi..aamupäivällä soitettiin kahdesta eri palaverista että missäs sä oot, kyllä sää tän kutsun oot hyväksynyt..
Nii ja kyllähän mä toimistolla ollessakin saatan sanoo että mulla on töitä, en minä nyt ehdi turhaan palaveriin jauhamaan paskaaei kannata, niitä tulee joillekkin niin paljon ettei niistä pidä pirukaan kirjaa
Plääh. Hyväksyy vaan surutta kaikki. Jos et hyväksy, niin kysyvät miksi ei käy ja siirretäänkö palaveria... ja sit joudut hyväksymään. Ja joudut siihen perhanan palaveriin.
Pitäsköhän reissussa ollessa ryhtyä katsomaan mitä kalenterikutsuja napsii hyväksytyiksi..aamupäivällä soitettiin kahdesta eri palaverista että missäs sä oot, kyllä sää tän kutsun oot hyväksynyt..
Pistän luurin kiinni ja sanon että hittoko oli TAAS akku loppuPlääh. Hyväksyy vaan surutta kaikki. Jos et hyväksy, niin kysyvät miksi ei käy ja siirretäänkö palaveria... ja sit joudut hyväksymään. Ja joudut siihen perhanan palaveriin.
Paljon helpompaa on keksiä hyvä selitys jälkikäteen.
nötköttiä leivän päälle, se on hyvääHyyyyy! Siinä on soppa, mihin en koske.
Mä syön nötköttiä sellaisenaan. Toinen hyvä on, kun tekee siitä, potuista, porkkanasta ja lantusta tosi paksun keiton. Pata tai muhenns lie oikea nimitys.nötköttiä leivän päälle, se on hyvää
JeesOnko se se joku "allekirjotus" joka lukee joittenkin kommenttien alla.
Esim. Bitchillä lukee "Are you fucking kidding me???"
Ja smetanaa päälle, hyvää.Ite tehty borshkeitto on niiiin hyvää
Silloin harvoin kun jaksan tehdä niin teen ison kattilallisen ja pakastan siitä annosrasioihin, helppo ottaa töihin lounaaksi mukaan.
Eikös sulla eilenkin ollut allekirjoituksena se ärsyttävä xena musiikkivideo? Vai laitoitko oikeesti joka viestin loppuun muuten vaan sen? Eli on se juu. Mulla tommonen väsynyt latinankielinen fraasi kuvana.Onko se se joku "allekirjotus" joka lukee joittenkin kommenttien alla.
Esim. Bitchillä lukee "Are you fucking kidding me???"
xena on ihanaEikös sulla eilenkin ollut allekirjoituksena se ärsyttävä xena musiikkivideo? Vai laitoitko oikeesti joka viestin loppuun muuten vaan sen? Eli on se juu. Mulla tommonen väsynyt latinankielinen fraasi kuvana.