The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitähän mä tänään keksisin? Onneksi päivä on pitkällä torkkujen ansiosta, ettei ihan tylsisty.

Jos leipoisi jotain. Tai saisikohan punakaalista hapankaalia? Siivoamista ei oo kun just eilen imuroin ja siittääkään en joka päivä viitsi.
 
Mitähän mä tänään keksisin? Onneksi päivä on pitkällä torkkujen ansiosta, ettei ihan tylsisty.

Jos leipoisi jotain. Tai saisikohan punakaalista hapankaalia? Siivoamista ei oo kun just eilen imuroin ja siittääkään en joka päivä viitsi.
mun käsityksen mukaan ryss... eikun venäläiset hautoo hapankaalia punasestakin kaalista

ja eikös se ole yksi pörssikeiton raaka-aineista
 
Asiasta kukkaruukkuun...
tulipahan löydettyä harvinaisen pätevä keino banaanikärpästen hävitykseen.

Eilisiltana kun tein niitä leffahampurilaisia, niin en saanut maustekurkkuviipalepurkin kantta auki, joten löin siihen veitsen kärjellä pienen reiän.

Purkki sit unohtui ruokapöydälle. Nyt kun kävin purkista hakemassa lautaselle muutaman maustekurkkuviipaleen, niin liemen pinnalla kellui ainakin tusina kuollutta banaanikärpästä. Ovat löytäneet sinne tiensä vaikka kannessa ei tosiaankaan ole kuin korkeintaan tulitikun paksuinen reikä.

Kun toi purkki on kurkuista tyhjä, niin mä jätän sen muutamaksi päiväksi tohon pöydälle ilman kantta niin sinne pitäis löytää tiensä tän kämpän jokaisen banskukärpäsen?
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä