Kannatan.Mä taidan heittäytyä puolialastomaksi. Täällä on kuuma.
Niin teen minäkin. Täälläkin on kohta kuumat paikat kun Dana Scully liittyy seuraani.
Kannatan.Mä taidan heittäytyä puolialastomaksi. Täällä on kuuma.
Mulla on kuuma ilman saunaakin.kuuma on juu. just äsken tulin saunasta.
Mitähän meinaat puuhastella?Kannatan.
Niin teen minäkin. Täälläkin on kohta kuumat paikat kun Dana Scully liittyy seuraani.
Tuijotan kuolaten telkkaria ja silmät seisoo päässä.Mitähän meinaat puuhastella?
tuttu nimi muttei tuu naama mieleen.Thorin kuolee
Hobitista, Thorin Tammikilpi. Ja sit kaikki muutkin kuolivat (tai juuri ennen) ja mulla on nokkakin tukkeessa.tuttu nimi muttei tuu naama mieleen.
Tunnollinen työntekijä.Mä oon sitten loistava työntekijä. Perjantaina raahauduin kotiin kuolemaan, eilen makasin sohvalla ja tänään oon täysin skarppina riehunut salilla ja kolannut lunta. Täysin työkuntoinen siis huomenna.
Voi pikkusta. *hali*mä olen sentään laillisesti saikulla työtapaturman takia.
Ja multa katosi juuri lähettämäni viesti. Tähän laittelin hyvät yöt eikä se ole enä missään. Yleensä se sentäs jää vastauskenttään mutta nyt hukkui siitäkin.harvinaisen ärsyttävää kun ei koko ketju suostu näkymään kirjautuneena mulle sivulla. aina jotuu ettimään omien viestien kautta tänne.
hyvät yöt sinnekkin, vaikken tajua itekkään.Ja multa katosi juuri lähettämäni viesti. Tähän laittelin hyvät yöt eikä se ole enä missään. Yleensä se sentäs jää vastauskenttään mutta nyt hukkui siitäkin.
en tajua.
harvinaisen ärsyttävää kun ei koko ketju suostu näkymään kirjautuneena mulle sivulla. aina jotuu ettimään omien viestien kautta tänne.
toi vika on ollu jo ennen pakkasia.Mitä ihmettä olet sekoillu kun mikään ei toimi.
Pakkasetkin meni jo, ettei niitäkään voi syyttää.
Johan nyt. ÖitäJa multa katosi juuri lähettämäni viesti. Tähän laittelin hyvät yöt eikä se ole enä missään. Yleensä se sentäs jää vastauskenttään mutta nyt hukkui siitäkin.
en tajua.
Onneksi jotain kautta pääset sentään.toi vika on ollu jo ennen pakkasia.