ei tietenkään oleJos joutuu heräämään seiskalta niin ei oo mikään ihme, jos nukahtaa vahingossa ysiltä, eihän?
ei tietenkään oleJos joutuu heräämään seiskalta niin ei oo mikään ihme, jos nukahtaa vahingossa ysiltä, eihän?
ei tietenkään ole
Miltä kenguru maistuu?Kengurupihvi syöty
Misteri kuuluu kuurailevan ihtiään suihkussa, irtoiskohan tänään
Tosi hyvää, punaista aika rasvatonta lihaa ja vähän riistamainen maku.Miltä kenguru maistuu?
Kuulostaa siltä, että kokeilen, jos pakasteversioon törmään.Tosi hyvää, punaista aika rasvatonta lihaa ja vähän riistamainen maku.
mun käsityksen mukaan ryss... eikun venäläiset hautoo hapankaalia punasestakin kaalistaMitähän mä tänään keksisin? Onneksi päivä on pitkällä torkkujen ansiosta, ettei ihan tylsisty.
Jos leipoisi jotain. Tai saisikohan punakaalista hapankaalia? Siivoamista ei oo kun just eilen imuroin ja siittääkään en joka päivä viitsi.
Hyyyyy! Siinä on soppa, mihin en koske.mun käsityksen mukaan ryss... eikun venäläiset hautoo hapankaalia punasestakin kaalista
ja eikös se ole yksi pörssikeiton raaka-aineista
no mikä siinä muka on vialla, punalieminen lihakeitto se vaan onHyyyyy! Siinä on soppa, mihin en koske.
Ush. *puistattelee*no mikä siinä muka on vialla, punalieminen lihakeitto se vaan on
Entäs misteri?Miltä kenguru maistuu?
Mene sekaan sinne suihkuun kysymään? Saatte samalla selätkin pestyä.Misteri kuuluu kuurailevan ihtiään suihkussa, irtoiskohan tänään
Mä fillaroin. Pitää fillaroida huomisenkin edestä ko huomenna tiputellaan lisää myrkkyjä enkä ehdi. Yritys on kyllä pitää ketjuakin elossa samalla.Eipä anneta ketjun tippua kakkossivulle.
Tibilässä ei sit vissiin ole lunta, ainakaan paljoa?Mä fillaroin.
Sisällä, kuntopyörällä. Lunta on jotain kolkytsenttiä.Tibilässä ei sit vissiin ole lunta, ainakaan paljoa?
tupakkamies on vähän outo tyyppiAaaahhh... Dana nähty pitkästä aikaa.
Huomenna lisää lämmittelyä.
Tiistaina sit alkaa ne sarjan uudet jaksot.
Varovasti paistettavia ovat he, aussit syö melkein raakanaTosi hyvää, punaista aika rasvatonta lihaa ja vähän riistamainen maku.
Oliko tupakkamies loppupeleissä Mulderin faija vai oonko mä nähnyt unta?tupakkamies on vähän outo tyyppi
Niinhän me tupakkamiehet ollaantupakkamies on vähän outo tyyppi
Hieman riistamainenEntäs misteri?
No irtosko?Hieman riistamainen