Just pari päivää sitten tuli töllöttimestä joku UFO- ohjelma. Eilisiltana kun olin partsilla röökillä niin aloin funtsia, et mitähämmä tekisin jos tossa taivaalla ny menis joku valopallo? Mut en mä kyllä semmoista nähny.Huomenii!
Meidän penskat näkivät illalla sen tulipallon.
Olen kade.
Onko X-Filesiin tehty uusia jaksoja? Jonkun siihen viittaavan mainoksen näin, nämä on sittebn varmaan uusia niitä?Päivää kettinkiin.
Tänään 21 foxilla Dana Scully!!!
Huomenna foxilla Dana Scully!!!
Ylihuomenna foxilla Dana Scully!!!
Aaaahhh Dana.
Tää viikko alkaa hyvin.
The X-Files -minisarja on tuleva yhdysvaltalainenscience fictiondraamasarja, jonka on luonut Chris Carter. Se on jatkoa vuosina 1993–2002 esitetylle televisiosarjalleSalaiset kansiot. Maaliskuussa 2015 tiedotettiin, että Salaiset kansiot palaa kuusijaksoisen minisarjan muodossa.X-Files
totta helevetissä just tolla kanavalla mikä ei täällä korvessa edes näy. täytyy mennä lunalle kattomaan.Salaiset kansiot nähdään FOXilla
totta helevetissä just tolla kanavalla mikä ei täällä korvessa edes näy. täytyy mennä lunalle kattomaan.
älä nyt naura. jos mä lahjon sua runsaasti ensin.
En tiedä netti-teeveistä, mutta tietääkö joku muu? päätön?Tuleekohan oi haluatko miljonääriksi jostain nettitöllöstä kanssa?
Mun puolesta saisivat näyttää vaikka kaikki tietovisat uusintoina. Paljn parempia kuin nykyviihde.
Millätavalla lahjot, sopiiko kysyä?älä nyt naura. jos mä lahjon sua runsaasti ensin.
En katsonut. Ei enää kiinnosta se.Katoitteko eilen "Haluatko miljonääriksi"?
Kiva että alkoi, tietovisoja lisää töllöön!!
ruokaa ja juomista toiveitten mukaan ?Millätavalla lahjot, sopiiko kysyä?