The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenii!

Meidän penskat näkivät illalla sen tulipallon.

Olen kade. :unsure:
Just pari päivää sitten tuli töllöttimestä joku UFO- ohjelma. Eilisiltana kun olin partsilla röökillä niin aloin funtsia, et mitähämmä tekisin jos tossa taivaalla ny menis joku valopallo? Mut en mä kyllä semmoista nähny.

En taida olla UFO- miehiä kun en onnistu niitä näkemään silloinkaan kun niit olis tarjolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Johan on keli. Niin, voinette kuvitella, millä vaihdilla tuolla autolla edetään kun pikkuteitä ei oo osin aurattu lainkaan...


..eksän naapurin koira törmäsi meidän autoon.

Tai ainakin se pamahdus kuului kyljestä ja ainoat näkyvt jälket on etupyörän yläpuolella ja vanteessa.
Tietty kehtasivat meille urputtaaa että ajettiin lujaa!

Vittuako pitävät hurttiaan vapaana. :mad:
 
vierailija
http://www.foxtv.fi/the-x-files-salaiset-kansiot

The X-Files - Salaiset kansiot FOXilla Scully ja Mulder palaavat tutkimaan yliluonnollisia ilmiöitä ti 26. tammikuuta alkaen.

FBI:n agentit Dana Scully ja Fox Mulder (Gillian Anderson ja David Duchovny) palaavat tutkimaan yliluonnollisia ilmiöitä kuusiosaisessa minisarjassa, joka jatkaa alkuperäisen Salaiset kansiot -sarjan tarinaa. Alkuperäisistä näyttelijöistä mukana ovat lisäksi Mitch Pileggi sekä Walter B. Davis, ja käsikirjoittajana on sarjan alkuperäinen luoja Chris Carter. The X-Files -Salaiset kansiot nähdään FOXilla heti tuoreeltaan Amerikan ensiesitysten jälkeen.
 
Jaksaskohan stä x-kansioita katsoa. Aikoinaan kyllä tuli katteltua.
Olishan se mielenkiintosta nähdä miltä Scully ja Mulder näyttävät nykyään.
Mutta ei kyllä muuten ole mikään sci-fi-kuume päällä. Tälläkin planeetalla on helvetin omituista sakkia, ei sitä enää marsilaiset pahenna.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tuleekohan oi haluatko miljonääriksi jostain nettitöllöstä kanssa?

Mun puolesta saisivat näyttää vaikka kaikki tietovisat uusintoina. Paljn parempia kuin nykyviihde.
En tiedä netti-teeveistä, mutta tietääkö joku muu? päätön?
Neloselta se ainakin tuli.
Minä katson vain töllöttimestä töllöä perinteisesti.
Niin saisi tulla.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä