The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nam. Nyt alan haaveksimaan kaikesta ruokavalion ulkopuolisista asioista. Mutta uskoisitteko, että päätös olla ilman sokeria pitää ja monta kuukautta jo mennyt näin. Satunnaisia salmiakkikalalipsahduksia ei lasketa.
:D Mun mielestä elo on paljon mukavampaa ilman ruokavaliota tai aikataulutettua ja punnittua syömistä. Syö kun on nälkä ja sen verran ettei oo enää nälkä. Herkut on jääneet pois lähes omia aikojaan
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:D Mun mielestä elo on paljon mukavampaa ilman ruokavaliota tai aikataulutettua ja punnittua syömistä. Syö kun on nälkä ja sen verran ettei oo enää nälkä. Herkut on jääneet pois lähes omia aikojaan
Näinhän se olisi. Mutta kun ei ollut tähään ikään mennessä oppinut syömään oikein eikä ateriarytmistä ollut haisuakaan, niin selvät ohjeet auttavat tällaista umpikalloista puupäätä. Oppimishalun taustalla terveydelliset syyt.
 
Näinhän se olisi. Mutta kun ei ollut tähään ikään mennessä oppinut syömään oikein eikä ateriarytmistä ollut haisuakaan, niin selvät ohjeet auttavat tällaista umpikalloista puupäätä. Oppimishalun taustalla terveydelliset syyt.
Mä taas oon niin epäjärjestelmällinen ihminen että jaksan ehkä viikon tuota säännöllistä systeemiä. Sit huomaan että taas jäi aamupala ja välipalat syömättä
 
Ei mitään järkeä kaupoissa kiertelyssä. Piti ostaa muksulle uikkari ja helppo tehtävä keskellä talvea. Kulutin kahtena päivänä x tuntia kiertemällä liikkeitä. Hukkaan heitettyä aikaan. Verkkokaupasta sen kuitenkin ostin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä