Hupsista, onneksi on ees oikea suunta.Paska, hyppäsin väärään junaan. Suunta on oikea.
En tiennyt että asemalta lähtee 2 junaa helsinkiin. Pendolino ja ic. Luulin että vain yhdeltä laiturilta lähtee juna helsinkiin.Hupsista, onneksi on ees oikea suunta.
haittaakse että oot väärässä junassa?En t
En tiennyt että asemalta lähtee 2 junaa helsinkiin. Pendolino ja ic. Luulin että vain yhdeltä laiturilta lähtee juna helsinkiin.
Vein jonkun paikan. Pendolinossa lippu taitaa maksaa enemmän.haittaakse että oot väärässä junassa?
no tuon vertasen matkan nyt nököttää vaikka ravintelivaunussaVein jonkun paikan. Pendolinossa lippu taitaa maksaa enemmän.
Joo, tais häipyä sinne.no tuon vertasen matkan nyt nököttää vaikka ravintelivaunussa
Sitä sattuu kaikenlaistaEn tiennyt että asemalta lähtee 2 junaa helsinkiin. Pendolino ja ic. Luulin että vain yhdeltä laiturilta lähtee juna helsinkiin.
Mä tein hölmösti kun en katsonut mistä mun juna lähtee.Mä en yhtään tykkää junista ja busseista just ton takia. Koskaan ei tiedä onko oikeassa kyydissä. Kamalan monimutkaista...
no saatana. valtion vikahan tuo on.. eihän kukaan voi olettaa et paukkupakkanen tepposiaan tekee.Taas on joku pahoittanut mielensä ja soittanut iltalehteen kun juna oli tunnin myöhässä eikä vr järjestänyt hänen lapsilleen korvaavaa kuljetusta.
Lapset oli liikkeellä ilman rahaa (vr:n vika) ja puhelinten akut loppu.
Mitä olet mieltä kaduilla pyörivästä pellepartiosta?Päivää kettinkiin.
TV& klo 17.50 Vaaleanpunainen pantteri.
Sitä ennen hernerokka kuumaksi.
Onksne kesämäen piirakat sit hyviä? Ja mitä maksavat os niitä tilaa?Oho, lipsahti harmaana. En ees ihmetellyt miksi piti numeroita kirjoitella varmistukseksi
On hyviä, on muitakin yhtähyviä mutta nämä on niitä ns. alkuperäisiä mitä myydään Lappeenrannassa. Tilaamisesta tai hinnasta en tiedä, tuossahan oli linkki leipomon sivuille sieltä varmaan osaavat paremmin kertoa.Onksne kesämäen piirakat sit hyviä? Ja mitä maksavat os niitä tilaa?
Ja ne ipanat odotteli lämpimässä asemarakennuksessa muiden matkustajien kanssa, ei keskenään pakkasessa.no saatana. valtion vikahan tuo on.. eihän kukaan voi olettaa et paukkupakkanen tepposiaan tekee.
eiköhän huominen otsikko ole. vr jätti lapset paukkupakkaseen.Ja ne ipanat odotteli lämpimässä asemarakennuksessa muiden matkustajien kanssa, ei keskenään pakkasessa.