Jos kuskin kanssa sopii jonkun ajan, se saattaa ilmestyä tunti-pari ennen tai jälkeen. Tai päivä-pari.kotiinkuljetuksessa on semmonen valuvika että pitäs arvata millon paketti tulee ja osata olla silloin kotona
Jos kuskin kanssa sopii jonkun ajan, se saattaa ilmestyä tunti-pari ennen tai jälkeen. Tai päivä-pari.kotiinkuljetuksessa on semmonen valuvika että pitäs arvata millon paketti tulee ja osata olla silloin kotona
Nykyään ne ei ees enää lähetä tekstaria mulle Kerran kuski soitti olevansa ovella just kun olin lähteny koululle. Ja viime kerralla ei tullu mitään ilmoitusta. Paketti meni vain suoraan postiin.Jos kuskin kanssa sopii jonkun ajan, se saattaa ilmestyä tunti-pari ennen tai jälkeen. Tai päivä-pari.
Aito alkuperäinen Peter SellersPäivää kettinkiin.
TV& klo 17.50 Vaaleanpunainen pantteri.
Sitä ennen hernerokka kuumaksi.
Just se.Aito alkuperäinen Peter Sellers
On tää vähän parempi kun mun päivän aktiviteetti oli siirtyä sängystä sohvalle. Aivastuttaa mut pysynen hengissä.Just se.
Jokos flunssa on paranemaan päin?
Oletko kummitus.Paheksutavaa lauantaipäivää kaikille tasapuolisesti
Oletko kummitus.
Melkein, varaosat sain ja ne säästi varmalta lähdöltä autuaammille metsästysmailleOletko kummitus.
Hyvä juttu ettet lähtenyt.Melkein, varaosat sain ja ne säästi varmalta lähdöltä autuaammille metsästysmaille
Toivottavasti ei mikään paha ongelma ole tietokoneen kanssa.Kahvitauko. Mies ja muksu lähti ulkoilemaan. Vielä pitäisi jaksaa tehdä tietokonejuttuja, mutta kun ei viitsisi. Koneessa on ongelma ja ei kuulkaas yhtään kiinnosta alkaa sitä miettimään
Yks juttu ei toimi enää ja pitäisi käyttää aikaa ongelman ratkomiseen. Plaah, alkaa nyt näitä pyörittelemään vapaa-ajalla, toinen plaah.Toivottavasti ei mikään paha ongelma ole tietokoneen kanssa.
Voi hitsi, harmillista ja ikävää.Yks juttu ei toimi enää ja pitäisi käyttää aikaa ongelman ratkomiseen. Plaah, alkaa nyt näitä pyörittelemään vapaa-ajalla, toinen plaah.
Sun pienet rakkaat saa herkkujaKahvit juotu marengin kanssa
Tein kisuille itse kanapateeta ja kissat tykkäs hulluna ihan hyvänmakuista oli ilman mausteitakin. Piti itekkin murunen maistaa.
laitto ukon ja lopetti palstailunMissä muuten Kirahvi luuraa?
Joo pittää joskus kisujen saaha herkkuaSun pienet rakkaat saa herkkuja