Stuntmanilta on ainakaan turha tilata mitään. Heilläkin toimitusaika 3-5 päivää ja hyvä jos kolmen viikon päästä on paketti perillä
HalensiltaMistä tilasit?
Ei kokemusta, mutta hyvä tietää. Jos tilaan netistä, niin aika äkäseen haluaisin pakettini.Halensilta
En ole tilannut sieltä vuosikausiin mut nyt tilasin kun oli muutama kivan olonen rätti tarjolla ale hintaan.Onneks en tilannu mitään sellasta minkä olisin tarvinnut johonkin tiettyyn päivään mennessä mutta harmittaahan se silti kun kestää ja kestää.Ei kokemusta, mutta hyvä tietää. Jos tilaan netistä, niin aika äkäseen haluaisin pakettini.
Ehkä siellä landellamiks muuten vähän ripsakammin maustettua lihamureketta sanotaan kepapiksi
onks se silleen fiinimpää?
oiskohan koostumus?miks muuten vähän ripsakammin maustettua lihamureketta sanotaan kepapiksi
tekö siellä snadissa puhutte reilusti murekkeesta?Ehkä siellä landella
samaa oon ihmetellyoiskohan koostumus?
Miks lihapullia sanotaan pulliksi ja mureketta murekkeeksi, vaikka ne on samaa tavaraa
Eeeei. Sun kebabissa meni jotain vikaan jos siitä tuli mureke. -mureke on mureaa, kebabin voi siivuttaa ohuen ohuiksi siivuiksi jotka eivät murene.miks muuten vähän ripsakammin maustettua lihamureketta sanotaan kepapiksi
Mureke tehdään vuokaan.tekö siellä snadissa puhutte reilusti murekkeesta?
Täällä enää -3. Kiva, että teilläkin tupa lämpenee.Niijuu, ja huomenta!
Nyt on pakkasasteet kohdillaan (miinus kuusi) ja sisälläkin alkaa olla normaalilmpöistä.
Murekkeen sisään voi piilottaa vaikka juustoa tai jotain muuta hyvää.Pullat pyöritellään palloiksi ja mureke on epämääränen pötkö. Ei niissä muuta eroa ole.
Mä laitan usein pulliin fetaaMurekkeen sisään voi piilottaa vaikka juustoa tai jotain muuta hyvää.
Nam. Nyt alan haaveksimaan kaikesta ruokavalion ulkopuolisista asioista. Mutta uskoisitteko, että päätös olla ilman sokeria pitää ja monta kuukautta jo mennyt näin. Satunnaisia salmiakkikalalipsahduksia ei lasketa.Mä laitan usein pulliin fetaa
Joo, onnea uuteen kotiin Senkin kyyhkyläisetKohta voi alkaa tilailee verhoja ja kaikkea muuta mukavaa sisustushärpäkettä.
Onnea uuteen kotiin.Kohta voi alkaa tilailee verhoja ja kaikkea muuta mukavaa sisustushärpäkettä.