Tää on rakennettu 1870 ja silloin osattiin rakentaa jne ongelma on vain kun en edes muista mistä syystä purin alapohjasta vesiputken eristyksen eli noin 40cm purua joka suuntaan. Niin se vidun vesiputki nykyään on ihan paljaaltaan siellä välipohjassa.mulla on putket ollu auki vaikka oli päiväkausia liki -30 (eikä juur yhtään lunta) mutta tää onki 50/60 taitteessa tehty talo
sillon osattiin varautua pakkasiin
1870 ei ollu vesiputkia mihin olis pitänyt varautuaTää on rakennettu 1870 ja silloin osattiin rakentaa jne ongelma on vain kun en edes muista mistä syystä purin alapohjasta vesiputken eristyksen eli noin 40cm purua joka suuntaan. Niin se vidun vesiputki nylyään on ihan paljaaltaan siellä välipohjassa.
Tai alapohjassa siis sori.
Oli vesiputkia silloin. Tämä oli tärkein asema Pietarin ja Helsingin välillä niihin aikoihin. Tällä asemalla oli aina kunnon tarjoilemiset kun juna pysähtyi, ainoana reitillä. Ei toki maaseuduilla ollut vesiputkia mutta oli niitä muualla jo.1870 ei ollu vesiputkia mihin olis pitänyt varautua
No jopas! Sulla on just täydellinen vartalo!Täs on uus minä Hoikka kyl edelleen, siit pitää huolen mun joka iltaset lenkkeilyt, mut parempi kuiteski
Öitä ja uniiVäsyttää, öitä!
Onko sulla kunnallistekniikka vai omat kaivot?Tää on rakennettu 1870 ja silloin osattiin rakentaa jne ongelma on vain kun en edes muista mistä syystä purin alapohjasta vesiputken eristyksen eli noin 40cm purua joka suuntaan. Niin se vidun vesiputki nykyään on ihan paljaaltaan siellä välipohjassa.
Tai alapohjassa siis sori.
Iso halaus sinneMä siemailin just alkoholittoman oluen. Tiistaina lisää sytostatteja eikä muutamaan päivään sitä ennen eikä jälkeen ole hyväksi alkoholipitoista hörppiä.
telkee se rosvo vessaan tjtnFiksu minä. Tein ekana sairaspäivänä hyvää salaattia ajatellen, että kipeenä ei kuitenkaa tee mieli raskasta ruokaa. No eipä tehnyt ei. Mut ei myöskään kelvannut kurkulle se kylmä salaatti. Nyt taas kun ei oo ruokahaluja enää ollenkaan mutta kurkku jälleen jokseenkin normaali se salaatti on jo pilalla. Kärvistelin koko päivän puuroannoksella ja pasteijalla, kunnes hoksasin, että munat menee. Ihanaa, kun pääsi eroon pistävästä tunteesta mahassa Munia on vaan hankala syödä, kun itsepäinen kissa yrittää saatille joka suunnasta.
sama tuli itellekki mieleen ja tartuin tuumasta toimeenPitäiskin pitkästäaikaa taiteilla kebabpötkylöitä itse.
Mä voisin tulla syömäänmää sain muuten 2*2kg kepappipötköö uuniin
aamuyöstä ois vissiin valmista
Mitä sun putkaleisiin tulee? Mun versioihin vain paistijauhelihaa (useimmiten nautaa ja karitsaa), suolaa ja mustaapippuria.sama tuli itellekki mieleen ja tartuin tuumasta toimeen
on varmaan 5v kun viimetteeks tein
Kunnan vesi tulee kukaan ei tiedä mistä. Omat kaivot.Onko sulla kunnallistekniikka vai omat kaivot?
Siis paskakaivot omatKunnan vesi tulee kukaan ei tiedä mistä. Omat kaivot.
lihaa, suolaa ja muita mausteita mitä saattuu käteen osumaanMitä sun putkaleisiin tulee? Mun versioihin vain paistijauhelihaa (useimmiten nautaa ja karitsaa), suolaa ja mustaapippuria.