Et ollu sielläpäinkään ja sitäpaitsi itkin jo valmiiksi kun saavuit?sori, en tarkottanu
Koiruudelle annoin vielä lisää pihviä.Mulle tuli pihvinhimo.
Ei me taidettu jutella mistään. Hieman on hiljaista.sori, en tiedä mistä juttelitte, mutta voimia vaan tibikselle ja muillekin.
Tämmöiset ohjelmat onneksi YLE:llä nykyään kielletty koska eivät sovi monikulttuuriseen uuteen kulttuuriin. Halveksuvat muslimien maailmankatsomusta tämmöiset jotka kertovat satuja että nainen voi tehdä jotakin. Onneksi meillä on YLE.sori, en tiedä mistä juttelitte, mutta voimia vaan tibikselle ja muillekin.
Ihanaa kun oot taas paheksumassa!Päivää, paheksun nyt paheksumisen ilosta kaikkea.
Mä vaan vetelen mömmöjä naamaan ja hihittelen.
Täältä sairaalan 10. kerroksesta on upea näköala ulos.
Mä alan ny odottelemaan iltapalaa ja valmistaudun muihn iltapuuhiin, joten paheksuttavaa illanjatkoa vaan
Eli ei hyvä olo ja tauti iski päälle kunnolla?Mä heräsin 6.07, niistin vähäiset aivotkin pellolle ja käänsin kylkeä. Sitten heräsin vasta lähempänä puolta yhdeksää. Itsekin paheksuin.
Ei ois eka kerta että firma kyllä toimittaa ajoissa mutta posti kierrättää pakettia pidempäänkinMihin kilin sinne mun postipaketti on jäänyt??! tilannu jo viikko sit to ja vieläkään ole tullut.Kuitenkin ovat vastaanottaneet tilauksen ja tällä viikol tuli joku viesti että paketti on postitettu tms mutta ei näy vieläkään.....meillä on 3-5 päivän toimitus....no niin näkyy olevan
Mistä tilasit?Mihin kilin sinne mun postipaketti on jäänyt??! tilannu jo viikko sit to ja vieläkään ole tullut.Kuitenkin ovat vastaanottaneet tilauksen ja tällä viikol tuli joku viesti että paketti on postitettu tms mutta ei näy vieläkään.....meillä on 3-5 päivän toimitus....no niin näkyy olevan
Parempi kuin eilen, kärsä on vaan tukossa ja kurkussa kaktus.Eli ei hyvä olo ja tauti iski päälle kunnolla?