The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla on putket ollu auki vaikka oli päiväkausia liki -30 (eikä juur yhtään lunta) mutta tää onki 50/60 taitteessa tehty talo

sillon osattiin varautua pakkasiin
Tää on rakennettu 1870 ja silloin osattiin rakentaa jne ongelma on vain kun en edes muista mistä syystä purin alapohjasta vesiputken eristyksen eli noin 40cm purua joka suuntaan. Niin se vidun vesiputki nykyään on ihan paljaaltaan siellä välipohjassa.
Tai alapohjassa siis sori.
 
Tässä talossa taas ei alunperin ole ollut vessoja, vesi tuli vain keittiöön. Siksi vissiiin noi vessojen putket jäätyvät keittiötä helpommin. Mut onneksi ovat edes muovia, ei tarvitse pelätä että helpolla halkeavat.
 
Fiksu minä. Tein ekana sairaspäivänä hyvää salaattia ajatellen, että kipeenä ei kuitenkaa tee mieli raskasta ruokaa. No eipä tehnyt ei. Mut ei myöskään kelvannut kurkulle se kylmä salaatti. Nyt taas kun ei oo ruokahaluja enää ollenkaan mutta kurkku jälleen jokseenkin normaali se salaatti on jo pilalla. Kärvistelin koko päivän puuroannoksella ja pasteijalla, kunnes hoksasin, että munat menee. Ihanaa, kun pääsi eroon pistävästä tunteesta mahassa (y) Munia on vaan hankala syödä, kun itsepäinen kissa yrittää saatille joka suunnasta.
 
Fiksu minä. Tein ekana sairaspäivänä hyvää salaattia ajatellen, että kipeenä ei kuitenkaa tee mieli raskasta ruokaa. No eipä tehnyt ei. Mut ei myöskään kelvannut kurkulle se kylmä salaatti. Nyt taas kun ei oo ruokahaluja enää ollenkaan mutta kurkku jälleen jokseenkin normaali se salaatti on jo pilalla. Kärvistelin koko päivän puuroannoksella ja pasteijalla, kunnes hoksasin, että munat menee. Ihanaa, kun pääsi eroon pistävästä tunteesta mahassa (y) Munia on vaan hankala syödä, kun itsepäinen kissa yrittää saatille joka suunnasta.
telkee se rosvo vessaan tjtn
 
Ukkokulta tuli laulelemaan että uni paras lääke on siitä nauttikaamme, pitsiraukan kuntohon aamuksi jo saamme.

Vitut. Oon nukkunut koko illan ja pahemmaksi vaan menee.

Sitäpaitsi kun tulin kotiin tuo rotta naureskeli että tais olla rouvalla astetta railakkaampi koulutusreissu kun vieläki näyttää olevan darra. Ei ollu. En lähtenyt ees syömään illalla kun oli jo tukkoinen olo. Kattelin telkkaria hotellissa ja litkin panadol hottia.

Tulis luoti ja tappas.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä