vierailija
Kesä tuleeHuomenta! -18,5. Ei oo ihmislapsen sää tämä.
Ensi viikolla vesisateita? Pekka Pouta: Yksikin kunnon vesisade ja pakkaslumi sulaa nopeasti - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
Kesä tuleeHuomenta! -18,5. Ei oo ihmislapsen sää tämä.
Joo. Sillä kyl on siel omas kämpässään omat tavarat pakattavana. Mut ehkä mä silti saan asia käännettyä jotenkin sen syyksiIhan just pääsit sanomasta, että mies muuttaa mukana.
Jos pakkaaminen ottaa aivoon, niin se on sit sen miehen vika.
Niih.
Toi on tavallaan totta, mutta en täysin allekirjoita kumminkaan.Tulipas mieleen, miten ihana on eka yö uudessa kodissa.
Mä olen helposti kotiutuvaa sorttia. Mun koti on siellä missä mun läppäri on. Ja mies, silloin kun sellainen on.Toi on tavallaan totta, mutta en täysin allekirjoita kumminkaan.
Mä olen elämäni aikana asunut vissiin tusinassa osoitteessa. Vain kahta kutsun kodiksi. Toinen on pitkäaikaisin lapsuudenkotini ja toinen on kototönö joka ex- rouvakullan kanssa hankittiin olevien ja tulevien lastemme kodiksi. Kaikki muut on vaan osoitteita kartalla.
Täs nykyisessä nukkumaluukkuni osoitteessa mä en ole viettänyt ainuttakaan ihanaa yötä. Meikäläinen kerrostaloyksiössä on vaan avioeroon kuuluva lisärangaistus.
Mä olen viettäny liikaa hotelliöitä ja kokenut liian monta hotellikuolemaa. En tosiaankaan kotiudu helposti. Jos kotiudun, niin mä alan kasvattamaan juuria. Mut ne ei kasva kovin helposti.Mä olen helposti kotiutuvaa sorttia. Mun koti on siellä missä mun läppäri on. Ja mies, silloin kun sellainen on.
Mikähän se Edu Kettusen biisi oli missä laulettiin hotellien huoneista. Kaupparatsun koira?Mä olen viettäny liikaa hotelliöitä ja kokenut liian monta hotellikuolemaa. En tosiaankaan kotiudu helposti. Jos kotiudun, niin mä alan kasvattamaan juuria. Mut ne ei kasva kovin helposti.
Kun tästä joskus muutan, niin en tahdo edes muistaa koskaan asuneeni täällä. Onneksi on toi nurkkabaari.
Katsohan kelloa neitokainen.Ketju taisi
Karjalaisella on toi:Mikähän se Edu Kettusen biisi oli missä laulettiin hotellien huoneista. Kaupparatsun koira?
Käpiään hankkimaan uus jos tosissaan meinaa olla tiensä päässä.prkl, pyykinkuivain meinaa koiria
se pysähtyy kesken kaiken ja herjailee että vesitankki on täynnä vaikkei olekkaan
ei raski, tommoset lämpöpumppukuivaimet maksaa tonnin ja toi on ollu meillä tuskin kymmentä vuottaKäpiään hankkimaan uus jos tosissaan meinaa olla tiensä päässä.
Auts, on tosiaan arvokas . Parempi vaan alkaa mokoman rakkineen toimimaan .ei raski, tommoset lämpöpumppukuivaimet maksaa tonnin ja toi on ollu meillä tuskin kymmentä vuotta
Kuivuuhan ne ilman konettakin? Kuha vähän ennakoi pyykinpesussa, niin ei just tiettynä hetkenä tarvii olla jokin vaate kuiva.ei raski, tommoset lämpöpumppukuivaimet maksaa tonnin ja toi on ollu meillä tuskin kymmentä vuotta
kuivuu joo, mutta niin hitaasti että ei mulla ole aikaa odottaaKuivuuhan ne ilman konettakin? Kuha vähän ennakoi pyykinpesussa, niin ei just tiettynä hetkenä tarvii olla jokin vaate kuiva.
Mitä kivaaMä kaipaan kuivausrumpua noin kerran kuussa. Siksipä ostan seuraavalla kerralla kuivaavan pesukoneen. Niissä on kaikkea muutakin kivaa.