Heippa hei, liityisin joukkoonne!
Olen seuraillut piinailujanne jo jonkin aikaa (sopivaa luettavaa iltaisin, kun loikoilen taaperon huoneessa nukahtamisseurana), mutten ole ottanut osaa. Nyt ajan sen kun vain kuluessa kuitenkin tuntuu, että olisi kiva vähän jakaa tätä odotuksen odotusta, jännäilyä ja kaikkea niihin liittyvää muiden kanssa! Ikää 31 vuotta, toisen lapsen yritystä, esikoinen 2-vuotias neiti. Minulla on diagnosoitu PCOS, ensimmäinen raskaus sai silti alkunsa luomusti (vähän yli 2v jälkeen). Nyt käytössä heti alusta asti letrozolet (ilman kierto olisi niin naurettavan harva, ettei todellista mahdollista raskautua olisi todellakaan edes joka toinen kuukausi saati joka kuukausi) ja meneillään YK3 ja KP14/31. Kokeilin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa ovistestailuja, veikkasin etukäteen, että ovulaatio olisi lauantaina, mutta sainkin clearbluen digiin tänä aamuna semmoisen paikallaan pysyvän hymynaaman (eilen vilkkui, sunnuntaina nega), eli hyvä, että testailin, sillä muuten olisi saattanut mennä ajoitukset pikkuisen vinksalleen!
Luulen, että noi lääkkeet alkaa vähitellen vaikuttaa, sillä ovulaatio on tullut joka kierrossa nyt pikkuisen aiemmin, olisikohan tämän kierron pituus 28/29 päivää eikä 30/31 niin kuin aiemmin? Ihanaa kun nämä alkukierron piiiiiitkät päivät alkaa olla lusittu ja pian saa taas jännittää !