Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos kovassti Viljaa, sinulle myös kovasti onnea :) Niinhän se kuulemma on :whistle: yritän kuitenkin olla innostumatta liikaa, se on kyllä vaikeaa koska mieheni on, no ei nyt ehkä aivan niin innoissan kuiin minä mutta odottaa kyllä pienoikasta kovasti hänkin. Minä kun ajattelin testata huomenna aamusta ennenkö mies lähtee töihin, että voimme molemmat olla joko pettymässä tai muttumassa entistä onnellisemmaksi mahdollisesti tuleviksi vanhemmiksi :love: mutta nyt täytyy kyllä miettiä uskallanko vielä huomenna. :unsure: Jännittävää tämä kyllä on :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: ninas_
Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :rolleyes::love:

Täällä tehty tänään toinen raskaustesti, oireiden ja testien mukaan raskaana ollaan edelleen. :)

Hei noista apteekin raskaustesteistä? Onko ne kenenkään muun mielestä aivan p*skoja?
Muistan kun esikoisesta tulin raskaaksi ja testejä rupesin tekemään, niin 1 kolmesta testistä näytti hailuran plussan ja loput oli negatiivisia. :poop:

Tästä tein ekan testin clearbluen puikon selvä positiivinen ja nyt 2pv myöhemmin apteekin testi hailura plussa viiva niinkun esikosta. :confused:

Taidanpa huomenna tehdä vuorostaan sitten erittäin herkän, 10mIU/ml testin.

Ninas_ & papu rv 4+6 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Sheldon
Kerroin eilen miehelleni ja hän oli maailman onnellisin mies. :love:

Tänään minut kuitenkin tiputettiin korkealta ja kovaa. Alla taas kuvakollaasia. Otin välistä sen eilen illalla tehdyn. Ja eihän viivasta ole paljoa jäljellä, oudosti keskelle ei oikein mitään.

Itkettää. :(

Mies ehti jo lähteä töihin ennen kuin tein testin. Tuntuu niin pahalta, että joudun kertomaan hänellekin huonot uutiset.

http://aijaa.com/izf0Pb

Kuitenkin, jos jotain positiivista niin ainakin tuli todistettua, että ovuloin, miehellä on hedelmöityskykyisiä siittiöitä yms. :)

P.s. haavelapsi, teitkö jo uuden raskaustestin? :)
 
Vanha konkari täällä taustalla seurannut teidän testailuja :D , onnea plussanneille! Mutta oli pakko nyt kommentoida..

Viljaa Oisko sulla muun merkkistä testiä? Tän aamuisessa ei siinä kontrolliviivassakaan ole keskellä täysin väri tarttunut. Kuitenkin testiviivassa ylä-ja alaosat vähintään yhtä vahvoja kuin eilisessä. Näyttäs että ei ole pelittänyt oikein. Voin toki olla täysin väärässä, mutta itse ehkä vielä tekisin testin muulla merkillä. Toivottavasti vika olisi testissä vain..

Empuskallle halit! Muistan sut hyvin. Voi kun teillä onnistaisi <3
 
neIHM: kiitos viestistäsi. Ei ole muita testejä, noita samoja on vielä kymmenen jäljellä kun tilasin tukkupakkauksen aikoinaan. Pieni toivonkipinä on, että testi olisi viallinen. Pidin päätä virtsa-astiassa ohjeen mukaan 10 sekuntia, mutta mitään ei tapahtunut. Laitoin uudestaan 10 sekunniksi ja vasta sitten alkoi tapahtua ja tuli tuo epätasainen testi.

Nyt kyllä jo tuntuu vatsassakin siltä, että kuukautiset voisivat alkaa. Vaikka sekin voi olla vain jännitystä tai mitä tahansa.

Jos suinkin kykenen, odotan huomiseen aamuun tai lauantaihin ja teen vielä yhden testin ja vaikka haen apteekista vertailuksi toisen merkkisen testin.
 
Vanha konkari täällä taustalla seurannut teidän testailuja :D , onnea plussanneille! Mutta oli pakko nyt kommentoida..

Viljaa Oisko sulla muun merkkistä testiä? Tän aamuisessa ei siinä kontrolliviivassakaan ole keskellä täysin väri tarttunut. Kuitenkin testiviivassa ylä-ja alaosat vähintään yhtä vahvoja kuin eilisessä. Näyttäs että ei ole pelittänyt oikein. Voin toki olla täysin väärässä, mutta itse ehkä vielä tekisin testin muulla merkillä. Toivottavasti vika olisi testissä vain..

Empuskallle halit! Muistan sut hyvin. Voi kun teillä onnistaisi <3

Ihana kuulla sinustakin! <3
 
Olisiko jollakin suositella hyvää ja selkeää raskaustestiä? Mistä olette itse pitäneet? Digitaalista en halua siksi, että se näyttää varmasti vielä positiivisen, mutta en näe onko se aivan hailukka. Eli ei auttaisi tilanteessani. Työnteostani ei tule mitään kun murehdin. :(
 
Viljaa tein testin ! En tiedä yhtään mitä ajatella :eek: Otin testistä kuvankin ja linkkaan sen tuonne perään, kuvaan en saanut viivaa näkymään kun aivan haamujen haamuna, mutta nyt testiin kuitenkin ilmaantui vahvempi punertava viiva testiajan sisällä kuin eilen. Kerroin että eilen oli kuvottavaa oloa ja tuntui kuin tarvisi oksentaa, noh tänään herätessäni kävin jo halaamassa pönttöä ja yökkäilemässä, olo helpotti kun pakotin itseni syömään palan ruisleipää. :confused: En käsitä mitä muutakaan tämä voisi olla !? (n) Haluaisin jo niin kovasti uskoa tuon testin positiiviseksi. Onhan se jo jotain että on edes sen verran tarttunut kinni että testi huomaa, mahdollisuuksia siis voisi olla :) Minulla saattanut oviskin tulla hieman myöhässä ja nyt voisi siis olla hedelmöityttimisestä 8-14 päivää.(Ihana epämääräinen kierto) :unsure: Mutta saapahan elätellä toiveita ! :whistle:

http://aijaa.com/uBTgc0

Paljaaseen silmään tosiaan näkyi paljon selkeämpänä tuo viiva, mutta sanokaa että siinä on väriä :cry::LOL: Melkein jo hävettää laittaa näin huonoa ja hailakkaa kuvaa, mutta laitanpa kuitenkin. :) PS, kun zoomaa kuvaa pienemmäksi (cntrl ja hiiren rulla) viiva näkyy paremmin tai näin tämä hupsahtanut kuumeilija kuvittelee !

Nyt en enää tee tällä viikolla testiä vaan maltan mieleni ja palaan testin pariin viikon alkupuolella... Näin ainakin kovasti itselleni uskottelen :sneaky:
 
Niin Viljaa, katsoin noi sun kuvat. En kyllä vielä antaisi periksi. Toivotaan että viiva vielä lähtisi vahvistumaan ! :love: Olenko väärässä vai voiko hormoonin määrä vaihdella eri testi kerroilla ? Vai pysyykö taso nousussa aina koko alkuraskauden ?
 
Viljaa: Kiitos tsempistä! :) Käytän apteekin omaa testiä. En jostain syystä luota muihin ja nuo on myös edullisia. Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa apteekin omasta testistä ja sen viivan paikasta, moni sanoo ettei ko. testiin tule minkäänlaista viivanpaikkaa tai sotkua controllin lisäksi, mutta olen myös törmännyt kommenttiin siitä että viivanpaikka ilmaantuisi kuitenkin, Onko teillä tietoa ? (n) Digitestin teen sitten JOS viiva alkaa vahvistumaan. En tiedä olenko jotenkin höhlä (olenhan minä) :p mutta kun olen muutaman negan aikaisemmin hätäpäissäni tehnyt digitaalisella niin ne sanat näytöllä "ei raskaana" tuntuu niin murkaavalta verrattuna siihen ettei sitä toista viivaa vain näykkään... :unsure:
 
Viljaa ei kannata noiden testien takia huolehtia, vaikka niiden viivojen vahvuus vaihteleekin. Mä tein noita esikoisen aikana ja milloin se oli haalea testiviiva, milloin vahvempi. Tee digitesti :) Tsemppiä!

Haavelapsi, mä näen ainakin värillisen viivan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kerroin eilen miehelleni ja hän oli maailman onnellisin mies. :love:

Tänään minut kuitenkin tiputettiin korkealta ja kovaa. Alla taas kuvakollaasia. Otin välistä sen eilen illalla tehdyn. Ja eihän viivasta ole paljoa jäljellä, oudosti keskelle ei oikein mitään.

Itkettää. :(

Mies ehti jo lähteä töihin ennen kuin tein testin. Tuntuu niin pahalta, että joudun kertomaan hänellekin huonot uutiset.

http://aijaa.com/izf0Pb

Kuitenkin, jos jotain positiivista niin ainakin tuli todistettua, että ovuloin, miehellä on hedelmöityskykyisiä siittiöitä yms. :)

P.s. haavelapsi, teitkö jo uuden raskaustestin? :)
Äläs nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Mä pidän todennäköisenä että testi oli maanantai kpl. Ihan prismasta löytyy pc tikkuja. Ja luulen että pc antais jo hyvää viivaa. Pikkuiselle vauvaliimaa! <3 tsempit! Tiedän kuinka hermoja raastavaa tuo alku on. Toisaalta mulla on kolmen viikon päästä 18v täyttävä tyttö ja ei se huoli oo loppunut vieläkään. :D
 
Niin Viljaa, katsoin noi sun kuvat. En kyllä vielä antaisi periksi. Toivotaan että viiva vielä lähtisi vahvistumaan ! :love: Olenko väärässä vai voiko hormoonin määrä vaihdella eri testi kerroilla ? Vai pysyykö taso nousussa aina koko alkuraskauden ?
Onhan noita kuullut että on jopa negaa välissä näyttänyt.. Mut miettinyt että ehkä enemmän syytän testiä. Viallinen testi. Tokihan jos on juonut nesteitä paljon niin pissa laimeampaa.
 
Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :rolleyes::love:

Täällä tehty tänään toinen raskaustesti, oireiden ja testien mukaan raskaana ollaan edelleen. :)

Hei noista apteekin raskaustesteistä? Onko ne kenenkään muun mielestä aivan p*skoja?
Muistan kun esikoisesta tulin raskaaksi ja testejä rupesin tekemään, niin 1 kolmesta testistä näytti hailuran plussan ja loput oli negatiivisia. :poop:

Tästä tein ekan testin clearbluen puikon selvä positiivinen ja nyt 2pv myöhemmin apteekin testi hailura plussa viiva niinkun esikosta. :confused:

Taidanpa huomenna tehdä vuorostaan sitten erittäin herkän, 10mIU/ml testin.

Ninas_ & papu rv 4+6 <3
Mikä apteekin testi? Se perus? En oo kyllä kuullut että ne olis niin huonoja. One stepit 10mlU on mulla antanut aina huonoa viivaa.. Pc olis halpa ja plussan kyllä näyttää sekä viivat vahvenee tasaisesti.
 
Äääh.. Tullut niin paljon viestejä että anteeksi että kaikille ei vastaa.
Mariani mä en oo koskaan kokeillut sofi testejä kun kuullut ja nähnyt et omituisia punertaviakin viivoja antanut vaikka ei ollutkaan raskaana. :( pidän silti peukkuja että olis nyt oikea viivan häivähdys. :)

).( tänään vielä plussaa ovistesti näyttää mutta vatsaa kivisti ja nippaili. Että josko se oikeasti olis nyt irronnut. :)
Päätä särkenyt niin ettei ajatus toimi joten anteeksi ketjun spämmääminen.
 
Kerroin eilen miehelleni ja hän oli maailman onnellisin mies. :love:

Tänään minut kuitenkin tiputettiin korkealta ja kovaa. Alla taas kuvakollaasia. Otin välistä sen eilen illalla tehdyn. Ja eihän viivasta ole paljoa jäljellä, oudosti keskelle ei oikein mitään.

Itkettää. :(

Mies ehti jo lähteä töihin ennen kuin tein testin. Tuntuu niin pahalta, että joudun kertomaan hänellekin huonot uutiset.

http://aijaa.com/izf0Pb

Kuitenkin, jos jotain positiivista niin ainakin tuli todistettua, että ovuloin, miehellä on hedelmöityskykyisiä siittiöitä yms. :)

P.s. haavelapsi, teitkö jo uuden raskaustestin? :)
Tuossa alimmassahan on myös kontrolliviiva haaleampi kun muissa. Ei siis kannata vielä pettyä.
Olitko juonut enemmän kun edellisillan testiin? Oliko siis pissa laimeempaa?
 
Mulla todettiin kans viime keväänä lievä PCO, joka pitkitti kiertoja. Silloin opin myös, että ovulaatiotikut voivat näyttää tällöin puuta heinää, joten ei kannata ihan 100% niihin luottaa. PCO jotenkin sekoittaa hormoneja niin, että ovisplussa voi tulla, vaikka sitä ei oikeasti tapahdu. Itsekin sain siis hymynaaman testiin useamman kerran kuussa ja lopulta tunnistin omasta kehosta, mikä on aito ovis ja mikä jotain PCO:n temppuilua. Sulla voi siis näyttää ihan oikein, mutta pidä vaan mielessä, jos tuntuu ettei plussaa tule ja ovikset tuleekin oikeasti eri aikaan. Mulla kierrotkin tasaantui sitten vhh-ruokavaliolla ja syksyllä plussasin. Nyt menossa rv 20+2 esikoisen odotusta ja saimme tällä viikolla poikalupauksen :love:
Onnea poikalupauksesta :LOL:

Joo, tuosta syystä en heti alkanut käyttää koko testejä, kun en ollut varma, toimiiko ne mun kohdalla ja ennen kuin aloitin testailut, tein varmuuden vuoksi ihan sillä, että näin negatiivisen tuloksen ylipäätään olevan mahdollisen. En luottaisi tuohon tulokseen pätkän vertaa, jos oltaisiin luomusti matkassa, mutta kiitos muun oireiston (tutut kipuilut jne.) ja lääkityksen, elelen sen mukaan, että this is it :)

Viljaalle sanon minäkin sen verran, ettei todellakaan kannata vielä luovuttaa - tuo viiva näyttää tosiaan siltä kuin ehkä testi ei olisi toiminut aivan kunnolla ja varmaan muutenkin se hailakkuus/voimakkuus voi pikkuisen vaihdella. Kokeile jotain toista testiä tai digiä niin kuin joku ehdotti.
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita
Kiitos kaikille ihanille tsempistä! <3 Nyt tää nuori rouva taitaa kyllä ratketa liitoksistaan! Yritän kovasti olla järkevä ja hokea itelleni että ei kannata vielä riemuita, mutta on se niin vaikeeta olla ajattelematta josko se nyt olis tärpännyt :love: Mulla on välillä aika koviakin nippailuja alavatsalla vähän keskilinjan oikealla puolella navan alapuolella, ja välillä semmosta menkkamaista jomotusta. Onko plussanneilla ollut tämmöstä ? :)
 
Mikä apteekin testi? Se perus? En oo kyllä kuullut että ne olis niin huonoja. One stepit 10mlU on mulla antanut aina huonoa viivaa.. Pc olis halpa ja plussan kyllä näyttää sekä viivat vahvenee tasaisesti.
Siis joo se perustesti. Mulla ollu ihan sika huono tuuri niitten kanssa. Oli siinä tänäänkin kyllä kaksi viivaa mutta toooosi hailura.

Huomenna teen nyt joko one stepin 10mIU/ml tai clearbluen digin. Varmaan digin.
 
Kiitos kaikille ihanille tsempistä! <3 Nyt tää nuori rouva taitaa kyllä ratketa liitoksistaan! Yritän kovasti olla järkevä ja hokea itelleni että ei kannata vielä riemuita, mutta on se niin vaikeeta olla ajattelematta josko se nyt olis tärpännyt :love: Mulla on välillä aika koviakin nippailuja alavatsalla vähän keskilinjan oikealla puolella navan alapuolella, ja välillä semmosta menkkamaista jomotusta. Onko plussanneilla ollut tämmöstä ? :)
-Ennen menkkojen oletettua alkupäivää ei ollut kuin rinnat turvoksissa niinkun aina.
-Menkkojen oletettuna alkupäivänä alkoikin vaan vanha, rusehtava, valkovuodon sekainen vuoto, jota kesti ~4pv ja rinnat ei lysähtäny kasaan niinkuin normaalisti, eikä tuollaista ruskeaa vuotoa ole ollut kun menkkojen lopussa.
-Vuotopäivinä rinnat kihelmöi ja kohtua vihloi, oli myös munisten jomotusta.
-Plussan jälkeen on pari kertaa jomottanut nivusiin ja myös nuo em. asiat mukana edelleen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: haavelapsi
Tervetuloa, toivottavasti vierailusi olisi lyhyt ;) Kiva että joku muukin käyttää letroja, ja vielä onnistuneella vasteella. En ovuloinut tässä kierrossa letroista huolimatta :(
Huutelen täältä taustalta että mä ainakin liputan letrojen puolesta. Mulla clomeilla ei ollut mitään vastetta, ei edes yhtään isompaa follikkelia. Letroilla sen sijaan ekalla ei tapahtunut mitään, toisella kierrolla oli hyvänkokoinen folli ja siihen pistettiin irroituspiikki, mutta raskaus ei alkanut. 3. kierrolla taas letrozole 5mg, hyvä folli ja raskaus alkoi :)
 

Yhteistyössä