Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussanneille!

Mie luulin että mulla olis nyt jo ovis, vaan ei ole vielä tullu. Varmaan illalla plussa, aamulla oli jo liki plussa. Eilen on talleteltu mutta pittää varmaan nyt varmistaa ko molemmissa aiemmissa kierroissa sattunu talletukset dpo -2 eikä sitte oo pystyny varmistaan. Eikä sillä mittään tulosta oo tullu.

Theran onpa kiva ko päästään yhtäaikaa jännäileen :) Toivottavasti pamahtaa parin viikon päästä viivoja pilivin pimmein. Hei ja onnittelut siitä että teillei oo mittään geenivikoja :D

Empuska voihan rähmä, toivotaan että saatte hyvät lääkkeet ja viimeinki vauvan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja Välli
Haa, meillä on melkein sama dpo, oon päivän sua jäljessä :geek:
Mulla tuntui vähän eilen selässäkin, ei viiltelyä vaan jotenkin tasaisempaa, aika lievää kipua. Samalla tuntui kohdun alueella menkkakipuja.
Voidaanki jännitellä yhdessä! :) joo ei näe mun nippailut/viiltely tuntemukset kestä kauaa semmosi muutaman sekunnin kovia tuntemuksia ja sit loppuu mut tulee uudestaa!

Eilen tissit ihan kosketusarat ja ihmeellistä nippailua tossa keskellä alavatsaa. Lähdetää ensiviikoksi lappiin lomailemaan ja jätän kaikki tikkuset kotiin etten testaile ollenkaa, miten siitäki selviän :D terot tuli alotettua eilen ja se olis viiminen kuuri nyt kun 3 kiertoa käskettiin syödä! Nyt alotin ne 2 päivää oviksen jälkeen eli 5 pv myöhässä! Jostain palstalta luin et näin on oli monelle määrätty ja ajattelin sit kokeilla sitäkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: minlisi
Siis joo se perustesti. Mulla ollu ihan sika huono tuuri niitten kanssa. Oli siinä tänäänkin kyllä kaksi viivaa mutta toooosi hailura.

Huomenna teen nyt joko one stepin 10mIU/ml tai clearbluen digin. Varmaan digin.
Tee digi ja aamupissasta suosittelen vaikka monet sanoo että ei oo väliä enää siinä vaiheessa kun menkat on jo myöhässä. Verikokeeseen pyydät jos sittenkin epävarmaa. Toivotaan et oli vaan huono testi. <3
 
Kiitos kaikille ihanille tsempistä! <3 Nyt tää nuori rouva taitaa kyllä ratketa liitoksistaan! Yritän kovasti olla järkevä ja hokea itelleni että ei kannata vielä riemuita, mutta on se niin vaikeeta olla ajattelematta josko se nyt olis tärpännyt :love: Mulla on välillä aika koviakin nippailuja alavatsalla vähän keskilinjan oikealla puolella navan alapuolella, ja välillä semmosta menkkamaista jomotusta. Onko plussanneilla ollut tämmöstä ? :)
Menkkajomot on ihan yleisiä vaivoja raskaanakin. Isoja muutoksia niin kohtu kiukuttelee. <3
 
  • Tykkää
Reactions: haavelapsi
Onnea plussanneille!

Mie luulin että mulla olis nyt jo ovis, vaan ei ole vielä tullu. Varmaan illalla plussa, aamulla oli jo liki plussa. Eilen on talleteltu mutta pittää varmaan nyt varmistaa ko molemmissa aiemmissa kierroissa sattunu talletukset dpo -2 eikä sitte oo pystyny varmistaan. Eikä sillä mittään tulosta oo tullu.

Theran onpa kiva ko päästään yhtäaikaa jännäileen :) Toivottavasti pamahtaa parin viikon päästä viivoja pilivin pimmein. Hei ja onnittelut siitä että teillei oo mittään geenivikoja :D

Empuska voihan rähmä, toivotaan että saatte hyvät lääkkeet ja viimeinki vauvan (y)
Kiitos! Olihan se helpotus että vika ei oo pysyvä. :)
Nyt mä päätin että en osta kaappiin r-testejä liian aikaisin. :D katsotaan miten käy... Kehtaa prismastakaan montaa pakettia käydä ostaa.. :D aina eri kassa? :D
 
Äääh.. Tullut niin paljon viestejä että anteeksi että kaikille ei vastaa.
Mariani mä en oo koskaan kokeillut sofi testejä kun kuullut ja nähnyt et omituisia punertaviakin viivoja antanut vaikka ei ollutkaan raskaana. :( pidän silti peukkuja että olis nyt oikea viivan häivähdys. :)

).( tänään vielä plussaa ovistesti näyttää mutta vatsaa kivisti ja nippaili. Että josko se oikeasti olis nyt irronnut. :)
Päätä särkenyt niin ettei ajatus toimi joten anteeksi ketjun spämmääminen.
Kiitos <3 Niin ei noista ota tolkkua. Toivotaan niin että ei olisi mikälie-viiva. Niin monella eri testillä olen testaillut että ihan hirvittävää. Nyt vielä sitä verikoetta sitten jännään. Kai siellä jotain pitäisi näkyä jos nuo on ns. Todellisia haamuja olleet :rolleyes: pelottaa se pettymisen tunne jos nega pamahtaa

Plussatuulia sinulle kovasti kiertoon!
 
Nyt olen kahta enemmän hämmentynyt. Kävin apteekista ostamassa apteekin oman testin ja tein sen yhdessä kotona olevan One Stepin kanssa.

Apteekin oma antoi haalean plussan. One Step voimakkaamman kuin eilen. MUTTA nyt huomasin että siinä olo vihreä korkki! Kaikissa muissa on ollut lila. Tuo kuvan lila on varmasti Apteekin oma. Voiko se One Step nyt ollakin vertailukelvoton, jos paketissa oli väärä testi?

Ensimmäisessä kuvassa molemmat testit, toisessa One Step eiliseltä illalta, tältä aamulta (itkun paikka) ja äskeinen. Ylhäältä alas.

http://aijaa.com/nsLsG1

http://aijaa.com/p7aNm8
 
Mariani halaus!

Viljaa. Apteekin oma on sinikorkkinen 25 yksikön testi . Toi vihreä on muistaakseni joko apteq tai apteekkarin testi joka on 10 yksikön herkkyys.

Kukas muu se mietti viivojaan? Muistakaa et digi on kätevä mutta se antaa sen saman 1-2 raskaana tekstin vaikka hcg ei olisi edes kovin korkea. Eli itse tekisin kyllä perus testejä aina samalla kaavalla aamupissasta. Sit ehkä digin tyyliin 4+jotain jälkeen jolloin pitäisi tulla se 2-3 kun hcg on yli 200. Ilta ja aamupissitikkuja ei kannata vertailla..
Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Tammityttö: Hahaa! Ihanaa että kirjoitit tuon selvityksen, tajusin vasta nyt että minullahan on tietysti menneet korkit sekaisin! Eli tuo "vihreäkorkkinen One Step" on tismalleen sama lilakorkkinen testi kuin aiemmin. :ROFLMAO:

Ja tuo, jossa on leveä pää on apteekin ja siinä kuuluisi olla tuo vihreä korkki.

Miksiköhän tuo herkempi testi näyttää haaleampaa?
 
Tammityttö: Hahaa! Ihanaa että kirjoitit tuon selvityksen, tajusin vasta nyt että minullahan on tietysti menneet korkit sekaisin! Eli tuo "vihreäkorkkinen One Step" on tismalleen sama lilakorkkinen testi kuin aiemmin. :ROFLMAO:

Ja tuo, jossa on leveä pää on apteekin ja siinä kuuluisi olla tuo vihreä korkki.

Miksiköhän tuo herkempi testi näyttää haaleampaa?
Koska testien laadussa on eroja. Minun kokemukseni mukaan apteekin oma, cb, pc ja wondfo on hyviä. Apteq merkkinen ei toiminu mulla ollenkaan, oli siis ihan susi testi eikä tullu mitään viivaa ja one stepit antaa tosi haaleaa viivaa vaikka esim pc antaa jo hyvän viivan..
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Noista testeistä..

Cb puikko antoi selkeän plussan,
apteekin oma tosi hailakan plussan
ja one stepin herkkä vieläkin hailakamman, eli eroja laadussa selkeästi on.

Ite teen huomenna vielä cb:n digin, hermo menee kun viivaa tulee jos jonkin näköstä.
 
Pakko vielä kommentoida, kun teitä täällä seurailee taustalla :). Mulla myös se kokemus aikoinaan että erityisesti 10mlU testit, erityisesti Apteq puikko ja perhosen one step liuska, eivät antaneet edes haamua kun jopa rfsu:ssa oli haalea plussa. Mammaksin puikot 10mlU sen sijaan toimivat hyvin ja ajoissa näytti plussan. Pc lienee yks parhaimmista. Ja yleensä nuo 20-25mlU herkkyydellä.
 
Heipparallaa taas! Olen tässä alkukierron aikana seuraillut teidän menoa ja täällähän on saatu iloisia uutisia mutta myös pettymyksiä. Onnea plussanneille ja tsemppiä pettymyksen kokeneille! <3

Mulla taitaa olla tänään ovispäivä, kun ovistesti antoi eilen plussan. Eikö se niin mene, että testin plussasta seuraava päivä on dpo0? Eli plussapäivä on dpo-1? Mullahan on aika lyhyt kierto, yleensä 25 päivää ja toi eilinen ovistestiplussa oli kp15, eli ovispäivä olis sitte kp16? Kuulostaa vähän, että luteaalivaihe olis aika lyhyt, 9 päivää. :unsure:
 
Heipparallaa taas! Olen tässä alkukierron aikana seuraillut teidän menoa ja täällähän on saatu iloisia uutisia mutta myös pettymyksiä. Onnea plussanneille ja tsemppiä pettymyksen kokeneille! <3

Mulla taitaa olla tänään ovispäivä, kun ovistesti antoi eilen plussan. Eikö se niin mene, että testin plussasta seuraava päivä on dpo0? Eli plussapäivä on dpo-1? Mullahan on aika lyhyt kierto, yleensä 25 päivää ja toi eilinen ovistestiplussa oli kp15, eli ovispäivä olis sitte kp16? Kuulostaa vähän, että luteaalivaihe olis aika lyhyt, 9 päivää. :unsure:
Näin oon ymmärtänyt että ovisplus päivä -1 ja seuraava vasta dpo0. :) kuulostaa se hieman lyhyeltä.. Mutta tokihan se alkio voi kiinnittyä jo 5 tai 6 päivä? Tökkäskää jos puhun ihan höpöjä..
 
  • Tykkää
Reactions: Cembalo
Mariani pahoittelut negasta.. :( kovin nuo sun kp on korkealla. :/

Ninas tulehan sitten kertoo mitä digi sano. Pidetään peukut että sitä mitä pitikin. <3

Muillekin piinailijoille tsempit!

).( dpo1... Jos nyt reilun viikon päähän sais pidettyä itsensä erossa r-testeistä.. :D yks minkä olen huomannut yhdistää..ovis ja migreeni kulkee käsikädessä.. Nyt jotenkin levollinen olo. Eipä itse voi kauheasti enää tehdä mitään. Ehkä kokeilla sitä viiniä ens viikolla jos vaikka auttais kaveria kiinnittyy. Ihan lasillista ei siis koko pulloa. :D

Mukavaa viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Mariani
Tämmönen pikainen omanapakysymys, voikohan kiinnittyminen tuntua myös selkäsärkynä?! Mulla alkoi tänä iltana ihan puskista semmoinen pistävä alaselkäkipu ja vähän sen jälkeen mahassa menkkakipuja... keltsikin jomottaa. Nyt vaihtuu dpo 5, että ehkä... Vaan aika aikasta?

Theran :LOL: Pitääks sitä punkkua juua monena iltana vai riittääkö yhesti? mullakin olis punkut kaapissa, ehtisköhän vielä auttaa jos äkkiä korkkaisin :D
 
Tämmönen pikainen omanapakysymys, voikohan kiinnittyminen tuntua myös selkäsärkynä?! Mulla alkoi tänä iltana ihan puskista semmoinen pistävä alaselkäkipu ja vähän sen jälkeen mahassa menkkakipuja... keltsikin jomottaa. Nyt vaihtuu dpo 5, että ehkä... Vaan aika aikasta?

Theran :LOL: Pitääks sitä punkkua juua monena iltana vai riittääkö yhesti? mullakin olis punkut kaapissa, ehtisköhän vielä auttaa jos äkkiä korkkaisin :D
Tästä on aikaa kun sitä kokeilin mutta olisko siinä ennen kiinnittymistä parina iltana? :D
 
Mariani pahoittelut negasta.. :( kovin nuo sun kp on korkealla. :/

Ninas tulehan sitten kertoo mitä digi sano. Pidetään peukut että sitä mitä pitikin. <3

Muillekin piinailijoille tsempit!

).( dpo1... Jos nyt reilun viikon päähän sais pidettyä itsensä erossa r-testeistä.. :D yks minkä olen huomannut yhdistää..ovis ja migreeni kulkee käsikädessä.. Nyt jotenkin levollinen olo. Eipä itse voi kauheasti enää tehdä mitään. Ehkä kokeilla sitä viiniä ens viikolla jos vaikka auttais kaveria kiinnittyy. Ihan lasillista ei siis koko pulloa. :D

Mukavaa viikonloppua!
Kiitti <3 Niin se on eikä mitään menkkamaisia oireita ole ollut. Veikkaan että se ovulaatio päätti kuitenkin skipata ja jättää yhden kierron välistä. Kierron pituus itsessään on tällä hetkellä arvoitus, 29-34 aiemmin pyörinyt. Eli jos siitä laskeskelisi niin 9 päivän päästä se täti saattaisi tulla. Jos ei niin pitää soitella lekuriin että tehtäiskö jotain...

Migreeni ja ovis, miksei! Kaikkea hassuahan se saattaa tehdä. Hyvä merkki sinänsä että sun helppo jostain tunnistaa tosin migreeni ei kyllä kamalan kiva sinällään. Kyl pystyt odottamaan viikon ;)
 

Yhteistyössä