Välli, niin kai. En vaan uskonut että en ovuloi, koska viimeeksi progearvo yli 25 ja tarkoitti ovulaatiota, tosin voihan näitä ovuloimattomia kiertoja olla jokaisella. Niin syvältä. Onneks huomenna on kampaaja!Empuska Hali. Joka ei varmastikkaan auta. Mutta auttaako milliäkään se, että nyt kun lääkäri on tietoinen esim ovuloimattomuudesta (ainakin tässä kierrossa) niin olet lähempänä vauvaa, koska saatte apua nyt <3
Kiitos Tammityttö =) Mulla on nyt rv 4+4 edellisistä menkoista laskettuna ja neukkuun soitettu tänään. Ja sainkin kun sainkin ar-ultraan ajan Hyvinkään sairaalaan ja jopa ilman lähetettä. Ar-ultra olisi siis 2,5vkn päästä, 28.1 =) Tsekataan varmuuden vuoksi alkion sijainti kun tuo vasen tuuba ollut tukossa ainakin viime maaliskuussa ja nyt ovulaatio tapahtui tosiaan vasemmalla puolella.Empuska. Hali. Mulla on kans ollu limoja ja kaikkea mutta ovis on vaan heikko. Eli jotain poksuu mutta ei kunnollista. Tsemppiä.
Ninas onnea mitkäs pv sulla menossa?
Wolt peukut kokeeseen.
Tsemppiä kaikille täällä!
Yks kotona oottelemassa, kaks digiä tulossa vielä postissa En vaan usko...Mulla löytyy kaapinpäältä odottelemasta yks testi ja tänään pitäis postin mukana tulla neljä lisää! Neuroottinen olen!
Hahaa, mulla on samana päivänä Aijai, millään malttais oottaa! Testien tekoa siihen astiMäkin soittelin neuvolaa, neukkuaika varattu 12.2, eli kuukausi sinne. Sieltä ei löytyny ultra-aikaa mulle vaikka olisi mut kyllä ultraan laittanu. Yritin soittaa myös sairaalana jossa oltiin kierronkartotuksessa viime maaliskuussa, että josko sieltä saisin ar-ultraan ajan tarkistuttamaan alkion tilanteen, mutta siellä tuuttaa vaan puhelin koko ajan. :/ Yksityiselle ei olis kyllä nyt just rahaa mennä. :/
Isohali toivotaan että saatte apuja nyt. <3No niin, se siitä. Voi helvetin perse. Gyne soitti silloin kp23 otettujen verikokeiden tuloksia, progearvo vähän reilu 8!! Eli ei ovulaatiota, hieno homma. Itku tulee. Mulla oli silloin kp22 kovia kipuja nivusessa ja kirkasta valkkaria holisi pöksyyn. Miten nopeasti progearvo nousee, JOS ovis olisikin ollut juuri ennen verikokeita?
Voi hiton hitto, en olisi kyllä uskonut että en ovuloi ;( No nyt odotetaan sitten menkkoja varmaan kolme vkoa ;( Uudessa kierrossa letroja 2kpl kp3-7. Ja sitten ultra-aika puoleen väliin kiertoa että nähdään onko siellä kypsymässä folleja jne..
Voi vittu että kiukuttaa oikeesti. ;(
Ihan on normaalia tuollaiset viivat kun ajoissa testaa. onnea plussasta! Kyllä se siitä vahvistuu. <3Hei, liityinpä nyt minäkin tänne uutena vuoden yrittämisen jälkeen.
Vuoden verran joka kuukausi testi näyttänyt puhdasta negaa mutta nyt eilen kp 24/27 sain todella hailukan viivan (jos viivaa ollenkaan) ja tänään astetta tummemman. Jännittää hirveästi ja harmittaa että taas testailin näin aikaisin. Onko muilla samankaltaisesta kokemuksia?
http://aijaa.com/XYY3XW
Yläpuolella eilen illalta, alla tältä illalta.
Tsemppiä kaikille yritykseen!
Vilja
Oliko sulla niin että kierto sekaisin ja omituista vuotelua? Hormonikierukan jälkeen? Hitsi kun en muista miten sekaisin mulla kroppa oli sen jälkeen kun pois otettiin..Tänään ei ole enää tuhruttanut. Eilen vielä tuli vähän.
Joo! Kierukka poistettiin marraskuussa. Pari päivää siitä alkoi muutaman päivän vuoto. Tasan 28pv myöhemmin alkoi menkat. Ja nyt 12pv siitä eteenpäin alkoi toi tuhru.Oliko sulla niin että kierto sekaisin ja omituista vuotelua? Hormonikierukan jälkeen? Hitsi kun en muista miten sekaisin mulla kroppa oli sen jälkeen kun pois otettiin..
Eikä, onko?! Kyllä on aikamoista! No mulla onneks 28.1 vielä se ar-ultra ja katotaan, että missä se alkio on. Mä tuskin ultraa pidemmälle testejä teen.Hahaa, mulla on samana päivänä Aijai, millään malttais oottaa! Testien tekoa siihen asti
Vaikka ne väittää että paikallisesti vaan vaikuttaa... Juu mulla puhkesi akne.. No onhan sekin paikallinen reaktioJoo! Kierukka poistettiin marraskuussa. Pari päivää siitä alkoi muutaman päivän vuoto. Tasan 28pv myöhemmin alkoi menkat. Ja nyt 12pv siitä eteenpäin alkoi toi tuhru.
Mulla kans kierukan laiton jälkeen alko naama kukkimaan. Ja kukkii edelleen, vaikka kierukka oli sen 1v2kk ja ollut sen reilu kuukauden pois.Vaikka ne väittää että paikallisesti vaan vaikuttaa... Juu mulla puhkesi akne.. No onhan sekin paikallinen reaktio