Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Empuska:( Hali. Joka ei varmastikkaan auta. Mutta auttaako milliäkään se, että nyt kun lääkäri on tietoinen esim ovuloimattomuudesta (ainakin tässä kierrossa) niin olet lähempänä vauvaa, koska saatte apua nyt <3
 
Empuska:( Hali. Joka ei varmastikkaan auta. Mutta auttaako milliäkään se, että nyt kun lääkäri on tietoinen esim ovuloimattomuudesta (ainakin tässä kierrossa) niin olet lähempänä vauvaa, koska saatte apua nyt <3
Välli, niin kai. En vaan uskonut että en ovuloi, koska viimeeksi progearvo yli 25 ja tarkoitti ovulaatiota, tosin voihan näitä ovuloimattomia kiertoja olla jokaisella. Niin syvältä. Onneks huomenna on kampaaja!
 
Empuska. Hali. Mulla on kans ollu limoja ja kaikkea mutta ovis on vaan heikko. Eli jotain poksuu mutta ei kunnollista. Tsemppiä.

Ninas onnea :) mitkäs pv sulla menossa?

Wolt peukut kokeeseen.

Tsemppiä kaikille täällä!
Kiitos Tammityttö =) Mulla on nyt rv 4+4 edellisistä menkoista laskettuna ja neukkuun soitettu tänään. Ja sainkin kun sainkin ar-ultraan ajan Hyvinkään sairaalaan ja jopa ilman lähetettä. Ar-ultra olisi siis 2,5vkn päästä, 28.1 =) Tsekataan varmuuden vuoksi alkion sijainti kun tuo vasen tuuba ollut tukossa ainakin viime maaliskuussa ja nyt ovulaatio tapahtui tosiaan vasemmalla puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset
Mäkin soittelin neuvolaa, neukkuaika varattu 12.2, eli kuukausi sinne. Sieltä ei löytyny ultra-aikaa mulle vaikka olisi mut kyllä ultraan laittanu. Yritin soittaa myös sairaalana jossa oltiin kierronkartotuksessa viime maaliskuussa, että josko sieltä saisin ar-ultraan ajan tarkistuttamaan alkion tilanteen, mutta siellä tuuttaa vaan puhelin koko ajan. :/ Yksityiselle ei olis kyllä nyt just rahaa mennä. :/
Hahaa, mulla on samana päivänä :D Aijai, millään malttais oottaa! Testien tekoa siihen asti ;)
 
  • Tykkää
Reactions: ninas_
No niin, se siitä. Voi helvetin perse. Gyne soitti silloin kp23 otettujen verikokeiden tuloksia, progearvo vähän reilu 8!! Eli ei ovulaatiota, hieno homma. Itku tulee. Mulla oli silloin kp22 kovia kipuja nivusessa ja kirkasta valkkaria holisi pöksyyn. Miten nopeasti progearvo nousee, JOS ovis olisikin ollut juuri ennen verikokeita?

Voi hiton hitto, en olisi kyllä uskonut että en ovuloi ;( No nyt odotetaan sitten menkkoja varmaan kolme vkoa ;( Uudessa kierrossa letroja 2kpl kp3-7. Ja sitten ultra-aika puoleen väliin kiertoa että nähdään onko siellä kypsymässä folleja jne..

Voi vittu että kiukuttaa oikeesti. ;(
Isohali:( toivotaan että saatte apuja nyt. <3
 
Hei, liityinpä nyt minäkin tänne uutena vuoden yrittämisen jälkeen.

Vuoden verran joka kuukausi testi näyttänyt puhdasta negaa mutta nyt eilen kp 24/27 sain todella hailukan viivan (jos viivaa ollenkaan) ja tänään astetta tummemman. Jännittää hirveästi ja harmittaa että taas testailin näin aikaisin. Onko muilla samankaltaisesta kokemuksia?

http://aijaa.com/XYY3XW

Yläpuolella eilen illalta, alla tältä illalta.

Tsemppiä kaikille yritykseen!
Vilja
 
Hei, liityinpä nyt minäkin tänne uutena vuoden yrittämisen jälkeen.

Vuoden verran joka kuukausi testi näyttänyt puhdasta negaa mutta nyt eilen kp 24/27 sain todella hailukan viivan (jos viivaa ollenkaan) ja tänään astetta tummemman. Jännittää hirveästi ja harmittaa että taas testailin näin aikaisin. Onko muilla samankaltaisesta kokemuksia?

http://aijaa.com/XYY3XW

Yläpuolella eilen illalta, alla tältä illalta.

Tsemppiä kaikille yritykseen!
Vilja
Ihan on normaalia tuollaiset viivat kun ajoissa testaa. :) onnea plussasta! Kyllä se siitä vahvistuu. <3
 
Täällä kp 12/29-31, ensimmäinen oviksen tikuttelukierto. Vielä en tosin ole saanut tikkuihin minkäänlaista viivaa. Tänään taas kokeillaan. Olisi kiva tietää oman ovulaation ajankohta, vaikka aktiivista peiton alla puuhailua on ollut ilmankin. :D

Onnea plussanneille, en malttaisi odottaa että pääsisi toivottavasti itse joskus hehkuttamaan kahta viivaa... <3
 
Yey! Tein just ovistestin ja sain haalean toisen viivan! :D Eihän se vielä mitään tarkoita, mutta mulla oli vaan jo sellainen olo, etten pysty saamaan mihinkään tikkuun minkäänlaista viivaa! Kierto on vähän heitellyt, mutta veikkaisin ovista huomiseksi tai ylihuomiseksi, laskurin mukaan ehkä perjantaina. Jännää se tuntuu olevan tämäkin tikuttelu ekakertalaiselle. :D
 
Empuskalle isot tsemppihalit! Kyllä teijänki aika koittaa!!
Ja theranille samat!:)
Ja isot onnittelut kaikille plussanneille :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Piti ihan sen takia tulla tänne huutelemaan että mullaki on sananen sanottavanani rfsu:n testeihin....eiiiii....ei miitä, jos voi valita.:confused: ite ku on himotestaaja ja tuli se pakon omainen tarve uittaa tikkua ja oli tarjolla vaan rfsu...
http://aijaa.com/PJpSHY
Ja oireet on sen mukaset että vahvasti raskaana ollaan! Mutta tyydytti pahimman himon ja aiheutti tarpeen tutulle pc:lle!:ROFLMAO::LOL:
Ihan hirmuisesti tsemppiä teille kaikille, ootte vauvanne ansainneet!!
 
Hahaa, mulla on samana päivänä :D Aijai, millään malttais oottaa! Testien tekoa siihen asti ;)
Eikä, onko?! :D Kyllä on aikamoista! No mulla onneks 28.1 vielä se ar-ultra ja katotaan, että missä se alkio on. Mä tuskin ultraa pidemmälle testejä teen. :D

Mullakin vaikea uskoa, tänään tunteiden kirjo ollu melkoinen, mutta ihan hyvillä fiiliksillä meen enkä oikeastaan jaksa stressata siitä, että mitä siellä ultrassa näkyy, mutta kyllä tää reilu 2 viikkoa tulee varmasti tuntumaan pitkältä. :D Loistouutinen jo pelkästään se, että ylipäätään saatiin plussa tikkuun. Kohtua mulla ainakin vihloo (kenties alkio oikeassa paikassa?) ja muitakin pieniä tuntemuksia on.
 
miss_piggy
Täällä on clomikiertoa menossa jo kp 34 eikä menkoista tietoakaan.. Maho mikä maho. Ei clomit yksisteen mulla toimi..ens kierrossa nostetaan annos 2tbl/pvä ja terolutit lisäks. Jos ei tärppää niin lähetettä lapsettomuuspolille.
Jännä kun mulla ei oo koskaan ikinä otettu verikokeista mistä katottais nuo hormoni-systeemit...
 

Yhteistyössä