Kiitos paansarkyvinkeista. Pitaa koettaa muistaa ainakin nyt juoda vetta paljon. Hormonipaansarkyyn ei vissiin ole muita apuja kuin odottaa puolisen vuotta!
Taalla vatsa alkaa jo pompottaa! Onneksi lihoin pari kiloa juuri ennen kuin tulin raskaaksi, niin nyt nayttaa vaan silta etta olisi taas hiukan lihonut lisaa. Hoikemmasta varresta voisi maha pullottaa viela nakyvammin.
Minkalainen teilla on mahan kasvun tilanne? Minulla monet housut eivat enaa mene kiinni ja ne onkin nyt ylahyllylla odottelemassa myohempia aikoja
Toiveissa olisi kovasti saada syksyn vaunulenkeilla kiloja karistettua, tama on ollut aikaisempienkin lasten kanssa taktiikkani!
Mites teilla muuten vuosi alkanut? Minua ei huvita tyot!
Alkaa ajatukset jo olla muualla (kotipesaan kapertymisessa lahinna!) ja toivon etta paasisin johonkin flow-tilaan jolla nama kuukaudet menisivat vahan nopeammin. Meilla tyopaikalla viela tulossa megakiire helmi- maaliskuussa ja pelkka ajatuskin jo uuvuttaa.
Muutenkin tuntuu kovasti laiskottavan ja
vasyttavan! Ajattelin etta tassa vaiheessa pahin vasymys olisi jo ohitse, mutta kylla vaan unettaisi vielakin. Pitaisi varmaankin urheilla ja ulkoilla enemman, nyt kun ilmatkin nayttaisivat hiukan lampenevan.
Vatsalihasliikkeita pitaisi varmaan tehda, lankkuja ainakin, jotta pysyisi sitten selka paremmassa kunnossa myohemmassa vaiheessa. Tiedatteko onko jotain vatsalihasliiketta mita ei saisi tehda? Teetteko te jotain tukijumppia? Itse olen aiemmin ollut varsin timmissa ja urheilullisessa kunnossa, mutta muutaman viime vuoden aikana olen laiskistunut (ja siten myos leveentynyt) kamalasti! Syytan tyokiireita mutta helppohan se on aina jotain muuta syyttaa kuin omaa itseaan.
Narastysta alkaa olla myos. Mitas konsteja siihen olikaan, laakeiden lisaksi? Hapanmaitotuotteet? Etikkaisten ja tulisten ruokien valttaminen? Mina olen jo autuaasti kaikki vinkit unohtanut...!!
Takaisin tyon pariin, hep!
Hattaraa ja pikku 15 + 0