hattaraa itse olin kipeana plussan aikoja ja kysaisin apteekista millaiset kurkkukarkit olisi ok (eli siis esim strepsils tms), niin sanoi etta ok syoda missa ei ole alkoholia. Eli ihan tavallisia imeskelypastilleja. En tosin osaa sanoa, vaikuttaisiko tuo menthol mitenkaan, en jaksa uskoa? Kannattaa kysaista esim apteekista, siella osaavat varmasti neuvoa!
Minulla on huomenna eka varsinainen ultra (kavin varhaisultrassakin), jannittaa! Janna miten sita jannittaa mita tuleman pitaa, sita vaan toivoo etta kaikki olisi ok.
Olot.. no viela ollut vahan semmoista kuvotusta muttei onneksi niin pahaa enaa. Oisin tulee herailtya. Ei passaa nukkua paivaunia, muuten sita heraa yolla ihan varmasti. Sen olen huomannut, etta valkovuoto lisaantynyt, etenkin nyt muutaman paivan sisalla. Kahvia ei tee edelleen mieli.
Mukavaa joulun odottelua kaikille <3
Pumpulipallero rv 11+4
Minulla on huomenna eka varsinainen ultra (kavin varhaisultrassakin), jannittaa! Janna miten sita jannittaa mita tuleman pitaa, sita vaan toivoo etta kaikki olisi ok.
Olot.. no viela ollut vahan semmoista kuvotusta muttei onneksi niin pahaa enaa. Oisin tulee herailtya. Ei passaa nukkua paivaunia, muuten sita heraa yolla ihan varmasti. Sen olen huomannut, etta valkovuoto lisaantynyt, etenkin nyt muutaman paivan sisalla. Kahvia ei tee edelleen mieli.
Mukavaa joulun odottelua kaikille <3
Pumpulipallero rv 11+4