V
vierailija
Vieras
Laittakaas vinkkejä mitä laittaisin lapsiperheelle annettavaan herkkukoriin, perhe on pienillä tuloilla elelevä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten heidät tulot vaikuttaa sinun laittaman korin sisältöön?
Kahvia, suklaata, manteleita, pähkinöitä, glögiä & lapsille semmoinen kuohujuomapullo.
Ihan hyviä juttuja, mutta minä ajattelen, että vaikka miten olisi vähävarainen perhe, niin luultavasti heillä kuitenkin on hankittuna sitä puuroriisiä ja pipareita, ja ehkä torttutarpeetkin....puuroriisiä, kanelia, luumumarmeladia, kuivakakkua?
öö no lähinnä ajattelin että tulisi mahdollisimman paljon tarpeellista, esim. en ajatellut että laitan kuivattuja hedelmiä, maustettuja teetä yms... jää varmaankin syömättä.
Ihan hyviä juttuja, mutta minä ajattelen, että vaikka miten olisi vähävarainen perhe, niin luultavasti heillä kuitenkin on hankittuna sitä puuroriisiä ja pipareita, ja ehkä torttutarpeetkin.
Minä ostaisin ison juustokimpaleen, hyvää leipää, vaikka maalaisleipää tai patonkia, tai joululimppua jos siitä tykkäävät. Joulupulla myös kiva. Päärynöitä tms. hedelmiä voisi myös ostaa, hedelmät on kalliita. Kahvia, suklaata, lapsille kaakaota tms.
Kait sä ny ittekin tiedät mitä ihminen elääkseen tarttee?öö no lähinnä ajattelin että tulisi mahdollisimman paljon tarpeellista, esim. en ajatellut että laitan kuivattuja hedelmiä, maustettuja teetä yms... jää varmaankin syömättä.
Minäkin leivon paljon itse, mutta onhan se ihanaa saada jotain hyvää herkkuleipää joskus valmiinakin. En nyt tarkoita mitään 'tusinaleipää', vaan pienen leipomon leipää tai jostain herkkupisteestä hankittua.Ei nyt leipää kai kannata... Sitähän pystyy halvalla tehdä itekkin. Voisin ite haluta kalliimpia ruoka-aineita yms. esim. kalaa, juustoa, pähkinöitä, hyvä konvehtirasia, hedelmiä, kaunis joulukukka...
Mikä siinä siis loukkaisi?Aivan uskomaton ketju. Siis minä kyllä loukkaantuisin, jos minulle/meille suunniteltaisiin lahja meidän tulojen mukaan. Ostanpa tällaista kallista, kun heillä ei ole muuten varaa?!?
Voi olla että kieltäytyisin moisesta heti. Ajatelkaa nyt sitä lahjan saajaa. Jos kyseessä olisi varakas perhe, mitäs heille ostaisitte?
Mikä siinä siis loukkaisi?