Nokun mulla oli kerran miesystävä jolla oli aikamoinen anaalifetissi ja sit siihen liittyy pätkis ja sitä rataaKerro heti.
OkNokun mulla oli kerran miesystävä jolla oli aikamoinen anaalifetissi ja sit siihen liittyy pätkis ja sitä rataa
Mitäs kysyit.
mulla oli ex-duunissa 750 kW ja 800 kW aggregaattorit
ny on vaan 75
just äskettäin aloin sanomaanMeillä on joku aikas iso. Ja hyvä niin. Mut säkin sanoit sitä aggregaattoriksi!
  Eipä oo tullu mieleen nauttia suklaasta tolla tavalla.Nokun mulla oli kerran miesystävä jolla oli aikamoinen anaalifetissi ja sit siihen liittyy pätkis ja sitä rataa
Mitäs kysyit.
Mun mielestä tuo olisi kiva kun toisellakin onmietin josko neuloisin kaverin tulevalle vauvalle viltin..vai olisko tylsä, kun tein jo heijän esikoiselleenkin semmoisen?
...eli sullakin päivä loppujen lopuksi noususuhdanteinen, kun ketutuskin päivän aikana hävinnyHuoh, kaamee väsy vaivaa yhä/taas..tais se tuos hetkeks vähentyä mut nyt sit nukahdan istuilleen. Lapset vielä höpisee huoneessaan.
Vitskuunnus nyt laantui sen verran, mietin josko neuloisin kaverin tulevalle vauvalle viltin..vai olisko tylsä, kun tein jo heijän esikoiselleenkin semmoisen?
Hitsi kun jaksas huomenna siivota!
Jotenkin viikot vie mehut ihan kokonaan, oon vissiin jotenkin päästäni vialla kun alan ahistumaan ja väsyn niin nopeesti vaikken ees täyspitkiä päiviä tee.
Jos siis aamulla pöllähdän ketjuun pöljäilemään aamukahveineni niin potkaskaa het ekan mukin jälkeen tiskaamaan tai jotain muuta hyödyllistä tekemään...tämä on käsky!
Nyt taitaa oikeesti nukkumatti alkaa jo kutsumaan sen verran kovalla volyymillä et paras totella ennen ku kopsahtaa....pää pöytään..
Öitä kaikki ja puspus!!
P.S. Majuri ollu mieles täälläkin, toivotaan et kaikki on hyvin.
P.P.S. Omg, anteeksi tää romaani...
Palstalla oppii kaikkea kätevää  Eipä oo tullu mieleen nauttia suklaasta tolla tavalla.
Tuo ollut täälläkin mielessä.Mie oon huolissani myös Majurista , mutta yritän olla positiivinen ja toivon, että Majuri ois saanut etukäteen joululahjan. Josko vaikka niitä uusia keuhkoja olisivat laittamassa samalla reissulla.
Juu, jäätelön päällä hyvääSuklaakastike tai kinuskikastike on namia kun levittää sitä johonkin ja nuolasee pois.
Nykytekniikka mahdollistaa sen, et aggeraatti on mahdollista kytkeä varavoimaksi.Hmm... Sähköt tulivat osin takaisin. Meillä taitaa olla vain kaksivaihevirtaa tällä erää. Aikas jännää...
Täällä aggregaatin sähkössä olevat vempeleet (siis ihan jatkojohdolla) toimivat mutta normivirrassa olevat ei. Sähkölamput palavat himmeinä, jääkaappi ei suostu nollaamaan virhekoodia vaan piippaa vaan ja muuta ei viitsi edes kokeilla. Ja just ton katkeilun vuoksi pidetään tietokoneet varavirrassa. Tilttaavat vielä muuten.Nykytekniikka mahdollistaa sen, et aggeraatti on mahdollista kytkeä varavoimaksi.
Mun tietääkseni vaikkapa sairaaloissa on jo vuosikymmenet ollu sillai, et jos valtakunnanverkko katkeaa, niin omatoimivoimala puskee sähköä kriittisiin pisteisiin?
Omakotitalossa saa melko simppelisti varmennettua ne kriittiset pisteet.
Mut sen voin kertoa, et pellettipoltin ei tykänny katkeilevista sähköistä yhtään. Aina kun sähkö katkes ja tuli päälle, niin poltin reagoi siihen aloittamalla alusta. ja latasi uuden aloituspanoksen arinalle. Vaikka siellä oli jo viisi edellistä.
Niinh pukki yleensä tulee joulunaJa kohta tulee pukkikin
sulla saattaa olla nyt nollajohto poikki ja se on vähän vaarallistaTäällä aggregaatin sähkössä olevat vempeleet (siis ihan jatkojohdolla) toimivat mutta normivirrassa olevat ei. Sähkölamput palavat himmeinä, jääkaappi ei suostu nollaamaan virhekoodia vaan piippaa vaan ja muuta ei viitsi edes kokeilla. Ja just ton katkeilun vuoksi pidetään tietokoneet varavirrassa. Tilttaavat vielä muuten.