On tuo itselläkin mielessä käynyt mutta toivottavasti ei noin.Tai rajan taa.
Mutta ei mun tarkotus ollut latistaa ketjua.
Tunnelmallista iltaa vain kaikille.
On tuo itselläkin mielessä käynyt mutta toivottavasti ei noin.Tai rajan taa.
Mutta ei mun tarkotus ollut latistaa ketjua.
Tunnelmallista iltaa vain kaikille.
...eikä kö Majurihan on erikoistunut klementiineihin ...ja mä kutsun niitä vitamiinipallosiksi...mutta noi nyt on niitä sekundapalloja....mutta ollos höveli, nekin on kyllä tosi hyviäIlmanmuuta tietää. Jaa se kutsuu niitä vitamiinipallosiksi.
Niin ja kiitti kle.. sats..
<3 söpöä....eikä kö Majurihan on erikoistunut klementiineihin ...ja mä kutsun niitä vitamiinipallosiksi...mutta noi nyt on niitä sekundapalloja....mutta ollos höveli, nekin on kyllä tosi hyviä
Tuo on muuten monesti totta.Itse pidän mustaa sadesäätä nykyään jo joulusempana kuin lumista, tähän on tultu.
Uutena vuotena kyllä tuntuu aina olevan jo lumi ja pakkasta vaikka jouluaattona olis nurmikko vihreetä ja satais,
jännä juttu,.
Siis ihan viimeistään tasan tarkkaan se häpsittää tota lunta tulemaan hiljaksiin joko aatonaattona tai jouluaattona , tämmönen fiilis mulla on...ja uutenavuotena on ne kivat pirteet pakkaset, jolloin saa taas raketteja ihastellessa ja tähtisadetikkujen kans tanhutessa siemailla ihanaa suklaista lämmintä kaakaota ipanoitten kanssa ...Tuo on muuten monesti totta.
Tai jos uutenavuotena ei ole lunta niin saattaa olla ainakin pakkasta.
Joskushan lumi tulee just jouluaattona tai aatonaattona.
Täällä jos puhui satsumista, majuri korjas ne klementiineihin<3 söpöä.
Yritän kadehtien muistella mikä on mun ja Majurin yhteinen juttu.
Viime vuonna kävi noin aattona, edellisjouluna satoikin vettäSiis ihan viimeistään tasan tarkkaan se häpsittää tota lunta tulemaan hiljaksiin joko aatonaattona tai jouluaattona , tämmönen fiilis mulla on...ja uutenavuotena on ne kivat pirteet pakkaset, jolloin saa taas raketteja ihastellessa ja tähtisadetikkujen kans tanhutessa siemailla ihanaa suklaista lämmintä kaakaota ipanoitten kanssa ...
Meikäläisen melkein vihreät lapsuuden joulut pelasti joulunvietot mummilassa <3 eli mun lapsuuden joulut on olleet niitä lumisia ...mummilassa oli aina talvella kyllä lunta ja pakkasta eli jos pahalta näytti, niin sinne sitten keskelle ihaninta tunnelmaa ja hyörinää <3...ikuisesti muistan ne jouluaaton saunaan kipittelyt, kun tuvalta saunalle oltiin lapioitu polkua ja molemmin puolin meikäläisen kokoiset hankiseinämät ...ja kuinka hihitytti ja kijautteli, kun paljaisiin kinttuihin onnistu aina hitsusesti töppösten reunoista humpsahtamaan lunta sisään ...Viime vuonna kävi noin aattona, edellisjouluna satoikin vettä
Mutta muistaa sitä omasta lapsuudestakin ettei silloinkaan aina lunta ollut, saattoi sataa vettä ja nurmikot näkyä vihreinä.
JepHyvä elokuva (tie pohjoiseen) ja kappale kans.
Kuka mitä häh missäHassua, kylläpä jotakuta ärsyttää kirjoitus/ taivutusvirheet.
Harmaata ärsyttää ku aloituksessa kirjoitin Jänttin kun oikein olisi kirjoittaa JäntinKuka mitä häh missä
Eipä ole täällä eka kerta kuitenkaan