The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itse pidän mustaa sadesäätä nykyään jo joulusempana kuin lumista, tähän on tultu.
Uutena vuotena kyllä tuntuu aina olevan jo lumi ja pakkasta vaikka jouluaattona olis nurmikko vihreetä ja satais,
jännä juttu,.
Tuo on muuten monesti totta.
Tai jos uutenavuotena ei ole lunta niin saattaa olla ainakin pakkasta.

Joskushan lumi tulee just jouluaattona tai aatonaattona.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Tuo on muuten monesti totta.
Tai jos uutenavuotena ei ole lunta niin saattaa olla ainakin pakkasta.

Joskushan lumi tulee just jouluaattona tai aatonaattona.
Siis ihan viimeistään tasan tarkkaan se häpsittää tota lunta tulemaan hiljaksiin joko aatonaattona tai jouluaattona :), tämmönen fiilis mulla on...ja uutenavuotena on ne kivat pirteet pakkaset, jolloin saa taas raketteja ihastellessa ja tähtisadetikkujen kans tanhutessa siemailla ihanaa suklaista lämmintä kaakaota ipanoitten kanssa :)...

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Mieleen tulee joskus lapsuuden joulut kun lähettiin moottorikelkalla hakemaan kuusta, lunta oli ainakin puoli metriä. Tosin on siellä lapissa nytkin niillä korkeuksilla ihan mukavasti lunta, peltipailakat saa jo kyytiä mukavasti :D

Masentaa tää pimeys ja ainainen vesisade :(
Uskomatonta mutta totta, tääkin on ammatinvalintakysymys. Tai silloin aikoinaan oli vaihtoehto että joko haluat ammatin ja työn (muutto muualle) tai jäät sinne työttömäksi.

• Tykkää
Reactions: famipala
Siis ihan viimeistään tasan tarkkaan se häpsittää tota lunta tulemaan hiljaksiin joko aatonaattona tai jouluaattona :), tämmönen fiilis mulla on...ja uutenavuotena on ne kivat pirteet pakkaset, jolloin saa taas raketteja ihastellessa ja tähtisadetikkujen kans tanhutessa siemailla ihanaa suklaista lämmintä kaakaota ipanoitten kanssa :)...
Viime vuonna kävi noin aattona, edellisjouluna satoikin vettä :(

Mutta muistaa sitä omasta lapsuudestakin ettei silloinkaan aina lunta ollut, saattoi sataa vettä ja nurmikot näkyä vihreinä.

Viime vuonna kävi noin aattona, edellisjouluna satoikin vettä :(

Mutta muistaa sitä omasta lapsuudestakin ettei silloinkaan aina lunta ollut, saattoi sataa vettä ja nurmikot näkyä vihreinä.
Meikäläisen melkein vihreät lapsuuden joulut pelasti joulunvietot mummilassa <3 eli mun lapsuuden joulut on olleet niitä lumisia :)...mummilassa oli aina talvella kyllä lunta ja pakkasta eli jos pahalta näytti, niin sinne sitten keskelle ihaninta tunnelmaa ja hyörinää <3...ikuisesti muistan ne jouluaaton saunaan kipittelyt, kun tuvalta saunalle oltiin lapioitu polkua ja molemmin puolin meikäläisen kokoiset hankiseinämät :)...ja kuinka hihitytti ja kijautteli, kun paljaisiin kinttuihin onnistu aina hitsusesti töppösten reunoista humpsahtamaan lunta sisään :D...

No, joulu tulee väistämättä olipa se keli mikä tahtojaan :). Itehän sen fiiliksen ja tunnelman rakentaa :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Meiltä meni sähköt. Viriteltiin sit kynttilät ja tuli takkaan ja mä aloin laitella ruokaa takassa ja mies kaivoi aggregaatin seiin ja viritteli sen tietokoneeseen ja kun kaikki oli valmista, sähköt palasivat.

No, masiinat irti ja normaaliin sähköverkkoon. Ja sit sähköt menivät taas. Ja taas vaihdeltiin piuhoja. Eikä kyllä vaihdet tosta bensavehkeet niitä irti ennen yötä.

Hemmetin nykytekniikka!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä