niin moni muukin. toisil oli töitä tehtävänäMä olisin ajanut autolla varmaan max neljääkymmentä tuollaisessa kelissä
niin moni muukin. toisil oli töitä tehtävänäMä olisin ajanut autolla varmaan max neljääkymmentä tuollaisessa kelissä
Joulupukin muoriTääl tuulee nyt niin ettei pystys pysy.
Oiiii, kerrassaan ihanaa ja nauruhermoihin todella runsaasti ja pahasti käyvää iltaa sulle ja ystävillesi <3!Sataa räntää ja tuulee, mutta kurahaalarit bailaa saunassa ja paljussa
Ystävät saa asiat asettumaan oikeisiin mittasuhteisiin.
Tää tekee NIIIIN hyvää, mä kitisen ukkokullan kiireistä ja kuka mistäkin. Hervottomia mielipiteitä ja asiaa, ehkä jopa asian vierestä. YstävätOiiii, kerrassaan ihanaa ja nauruhermoihin todella runsaasti ja pahasti käyvää iltaa sulle ja ystävillesi <3!
Tos kumminkin kandee muistaa se, et ne työt jää tekemättä jos matka päättyy siltarumpuun tai toisen ajopelin keulaan.niin moni muukin. toisil oli töitä tehtävänä
Nauttikaa koko köörinne ansaitusti laadukkaasta seurastanne ja ihan vain yhdessä hengittämisestä . Teijen tunnelmat ja puheensorinan naurunräkätyksineen kun aistii niin kevyesti rivien välistä <3....ystävät kyllä ovat sellaisia helmiä, että sitä on jo lottovoittaja kun on saanut heidät elämäänsä kanssakulkijoiksi <3Tää tekee NIIIIN hyvää, mä kitisen ukkokullan kiireistä ja kuka mistäkin. Hervottomia mielipiteitä ja asiaa, ehkä jopa asian vierestä. Ystävät
Näinhän tuo on.Tos kumminkin kandee muistaa se, et ne työt jää tekemättä jos matka päättyy siltarumpuun tai toisen ajopelin keulaan.
Hälytysajoneuvolla voi olla helvetillinen kiire. Muut kiireet on useimmin kuviteltuja kiireitä.
Päivää Lunis ...tästä viikosta en tarkemmin tiiä, mutta mun silmiin ei oo ainakaan näkynyt piiitkäään aikaan eli Majuri- ikävää pukkaa ja pahasti.Ehtoota vain. Onko Majuria näkynyt tällä viikolla?
ei oo näkyny moneen viikkoonEhtoota vain. Onko Majuria näkynyt tällä viikolla?
täällä on jo lunta, ei tarvi sataa lisääKäykö edes yhtään tuuli
muoks. olisit nyt kuitenkn halunnut lumisadetta kun on pakkastakin
Ei vieläkäänEhtoota vain. Onko Majuria näkynyt tällä viikolla?
Marraskuun alkupuolella viimeksi majuria näkynyt täällä.Päivää Lunis ...tästä viikosta en tarkemmin tiiä, mutta mun silmiin ei oo ainakaan näkynyt piiitkäään aikaan eli Majuri- ikävää pukkaa ja pahasti.
Sitä en suinkaan paheksu. Toivottavasti Majurilla vain on kaikki hyvin...
*pakkaa kassin ja lähtee pohjoseen*täällä on jo lunta, ei tarvi sataa lisää
Päivää. Toivotaan. Missä ikinä onkin.Päivää Lunis ...tästä viikosta en tarkemmin tiiä, mutta mun silmiin ei oo ainakaan näkynyt piiitkäään aikaan eli Majuri- ikävää pukkaa ja pahasti.
Sitä en suinkaan paheksu. Toivottavasti Majurilla vain on kaikki hyvin...
Tai rajan taa.ei oo näkyny moneen viikkoon
oisko joutunu sairalaan
Näin tehdään ...hengessä ollaan mukana ja mulla on semmonen tutina että Majuri tietää senPäivää. Toivotaan. Missä ikinä onkin.
Ilmanmuuta tietää. Jaa se kutsuu niitä vitamiinipallosiksi.Näin tehdään ...hengessä ollaan mukana ja mulla on semmonen tutina että Majuri tietää sen
Tarjoonkin majurihenkisesti kaikille omat pyöreät keltaiset vitamiinipalloset eli klement...ai perskules, nää onkin kyllä kilpailevia tekeleitä joita Majuri paheksuisi ankarasti....mutta jos nää satsumat kuiteskin kelpais alkupaloiksi....