Juu, huomasinkin joHarmaata ärsyttää ku aloituksessa kirjoitin Jänttin kun oikein olisi kirjoittaa Jäntin
Juu, huomasinkin joHarmaata ärsyttää ku aloituksessa kirjoitin Jänttin kun oikein olisi kirjoittaa Jäntin
Halaus, onpa ärsyttävääMeiltä meni sähköt. Viriteltiin sit kynttilät ja tuli takkaan ja mä aloin laitella ruokaa takassa ja mies kaivoi aggregaatin seiin ja viritteli sen tietokoneeseen ja kun kaikki oli valmista, sähköt palasivat.
No, masiinat irti ja normaaliin sähköverkkoon. Ja sit sähköt menivät taas. Ja taas vaihdeltiin piuhoja. Eikä kyllä vaihdet tosta bensavehkeet niitä irti ennen yötä.
Hemmetin nykytekniikka!
Soo,sooTulipa rypäs kirjoitusvirheitä kertaheitolla.
Ei mulla ainakaan ollut valittamista. Etenkin kun virtaa riitti hyvin leffan katseluun koneelta...Olishan tuo tibis ollut kivaa olla kynttilänvalossa ja takkatulen lämmössä ja valossa
Mullapa on töissä raktorin kokoinen aggrekaattori paukuttaa henkseleitäSähköt menivät taas. Siunattu aggregaatti-moottori. Mksei se muuten oo aggregaattori?
Höh onpa teillä myrsky.Sähköt menivät taas. Siunattu aggregaatti-moottori. Mksei se muuten oo aggregaattori?
Onko myös kermavaahto ja mansikat sessiossa mukana?No ny sitä on pöksyissäkin 
Nimittäin suklaata
Ei oo. Mansikat on pakkasessa ja kermavaahto kaupassaOnko myös kermavaahto ja mansikat sessiossa mukana?
Mulla on ollut tisseissä.No ny sitä on pöksyissäkin 
Nimittäin suklaata
Mun on pare jättää kertomatta missä mulla.Mulla on ollut tisseissä.
Semmonen sula suklaa+kermavaahto ja tuoreet mansikat piristävät kummasti sitä kauneinta asiaa miehen ja naisen välilläMulla on ollut tisseissä.
Kerro heti.Mun on pare jättää kertomatta missä mulla.
JuuhSemmonen sula suklaa+kermavaahto ja tuoreet mansikat piristävät kummasti sitä kauneinta asiaa miehen ja naisen välillä