Meille virta tulee tosta vierestä, maan alitse. Kai jossain ennemmin on joku muuntaja hajalla? Vaikka juuri viereinen muutaja.sulla saattaa olla nyt nollajohto poikki ja se on vähän vaarallista
pääkytkin auki ja soitto sähkölaitokselle
Meille virta tulee tosta vierestä, maan alitse. Kai jossain ennemmin on joku muuntaja hajalla? Vaikka juuri viereinen muutaja.sulla saattaa olla nyt nollajohto poikki ja se on vähän vaarallista
pääkytkin auki ja soitto sähkölaitokselle
Vähän harvakseltaan saa toinen tullaNiinh pukki yleensä tulee jouluna
älä sitten sano ettei ole varoitettuMeille virta tulee tosta vierestä, maan alitse. Kai jossain ennemmin on joku muuntaja hajalla? Vaikka juuri viereinen muutaja.
Niimpä, pukki parkka vois tulla useemmin ku jouluna.Vähän harvakseltaan saa toinen tulla
Kaikki naapurit pimenevät aina kun mekin!älä sitten sano ettei ole varoitettu
noil kyl pyörittää pienen kylän pakkasia. mul on autos 15kw ja sil kyl valot saa toimimaan.mulla oli ex-duunissa 750 kW ja 800 kW aggregaattorit
ny on vaan 75
Kerran vuodessaNiinh pukki yleensä tulee jouluna
Noku eihän sitä aina jouva.Kerran vuodessa
Ei tietenkään ja silloinkin on paikkoja niin paljon ettei joka puolelle ehdiNoku eihän sitä aina jouva.
Voi pikkupapua. :hali:Sen ainoon kerran, kun sataa kaatamalla, mä unohdan sontikan työpaikalle Muutoin viikossa se vaan vie turhaan tilaa laukussa. Kaikki asiakkaat vieläpä kommentoi, että onpas koiranilma. Mä mietin mielessäni, että eipä haittaa, kun on varautunut. Siellä se nököttää takahuoneessa nyt.
Terveisin märkä ja tuulen piiskaama papu
*ojentaa pyyhettä, villasukkia ja glögimukia*Sen ainoon kerran, kun sataa kaatamalla, mä unohdan sontikan työpaikalle Muutoin viikossa se vaan vie turhaan tilaa laukussa. Kaikki asiakkaat vieläpä kommentoi, että onpas koiranilma. Mä mietin mielessäni, että eipä haittaa, kun on varautunut. Siellä se nököttää takahuoneessa nyt.
Tyypillistä, vettä sataa just silloin ku sateenvarjo unohtuu.Sen ainoon kerran, kun sataa kaatamalla, mä unohdan sontikan työpaikalle Muutoin viikossa se vaan vie turhaan tilaa laukussa. Kaikki asiakkaat vieläpä kommentoi, että onpas koiranilma. Mä mietin mielessäni, että eipä haittaa, kun on varautunut. Siellä se nököttää takahuoneessa nyt.
Niih, mietihän pukki parkaa Ei ihme että hautautuu vuodeksi taas Korvatunturille. Varmaan kipsiä pitää pittää heinäkuulle astiEi tietenkään ja silloinkin on paikkoja niin paljon ettei joka puolelle ehdi
Tuo on muuten aivan tottaTyypillistä, vettä sataa just silloin ku sateenvarjo unohtuu.
aggregaattiMeillä on joku aikas iso. Ja hyvä niin. Mut säkin sanoit sitä aggregaattoriksi!
Itseppä on työnsä valinnutNiih, mietihän pukki parkaa Ei ihme että hautautuu vuodeksi taas Korvatunturille. Varmaan kipsiä pitää pittää heinäkuulle asti
Kulluuhan se jo ja mennee nilelle!