The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No härregyyd sentään, kyllähän tuolla ulkona muuten tuulee ja sataa vettäkin semmosella voimalla, että! Piti käydä tuo yks happihyppeilijä pelastamassa lenkiltään, reppana värjötteli litimärkänä autokoulun katoksen alla kun pelastava äiti kurvas reinollaan pihaan.....tulipahan sitten hankittua päivän paras äiti- titteli :D...sinänsä tässä on suuntaus ihan oikee tässä vaiheessa päivää, aamu kun alkoi meillä kahdella tutkan ulkopuolelta:notworthy:...piti artikuloida heti tuhran aikaisin jo terävästi, kun esiteiniseltä pärähti parit turhan törkyturpaiset kommentit huomenien sijaan....

Mutta voihan myrsky tosiaan! No, eipä se onneksi toistaiseksi *koputtaa puupääkköstään* sisätiloissa haittaa, lisää kynttilöitä vain tunnelmaa luomaan ja heiii - ihanjustkohta sitä glögiä ja piparia, patistin ipanat saunaan, kohta saan ihastella nuita punaposkisia pikkupöwwöjä <3

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tää tekee NIIIIN hyvää, mä kitisen ukkokullan kiireistä ja kuka mistäkin. Hervottomia mielipiteitä ja asiaa, ehkä jopa asian vierestä. Ystävät :love:
Nauttikaa koko köörinne ansaitusti laadukkaasta seurastanne ja ihan vain yhdessä hengittämisestä :). Teijen tunnelmat ja puheensorinan naurunräkätyksineen kun aistii niin kevyesti rivien välistä <3....ystävät kyllä ovat sellaisia helmiä, että sitä on jo lottovoittaja kun on saanut heidät elämäänsä kanssakulkijoiksi <3

..ja se siitä seesteisyydestä, hittolainen että mä säikähdin kun ykskaks kuuluu kylppäristä jumalaton hyytävä rääkäsy ja heti sen perään armoton itkuhuuto.....onneksi ei ollu ketään näkemässä kun tämä eukko kikkurat pystyssä meni akuankkana käpälät rullaten:barefoot:....hjuurmoripläjäytys ois varsin ollut taas silmillä...

Mutta - onneksipa ei sen kamalampaa ollut tapahtunut kuin se, että tuolta yhdeltä vettävaluvalta tirpanalta oli kesken saunan heppeimpien löylyjen ja kälkätyksien oikein kunnolla kieliheilutuksen tiimoilta kruntsahtanut se hervottomana heiluva hammas, mitä oli pitänyt sitten säikähtää....ja nyt se tuossa nauraa ja itkee, kun "....voi eiiii, äitii, mitä me nyt tehdään kun se hammas taitaa visiin tänään lähteä irti enkä mä sitä haluu vaikka toisaalta haluunkin muttakun itkettää kun jännittää vaikka naurattaakin mutku jännittää ja miksi se nyt noin rusahti ja saako sen enää paikalleen....ja heiii jätkät heiii!!!! Multa lähtee JOULUKUUSSA hei hammas!!!!".....

:D....on se, meikäläisen tyttö. Puheripulinen ja hörhöinen pikkuinen:love:

Päivää. :)Toivotaan. Missä ikinä onkin.
Näin tehdään :)...hengessä ollaan mukana ja mulla on semmonen tutina että Majuri tietää sen :)

Tarjoonkin majurihenkisesti kaikille omat pyöreät keltaiset vitamiinipalloset eli klement...ai perskules, nää onkin kyllä kilpailevia tekeleitä joita Majuri paheksuisi ankarasti:notworthy:....mutta jos nää satsumat kuiteskin kelpais alkupaloiksi....

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Itse pidän mustaa sadesäätä nykyään jo joulusempana kuin lumista, tähän on tultu.
Uutena vuotena kyllä tuntuu aina olevan jo lumi ja pakkasta vaikka jouluaattona olis nurmikko vihreetä ja satais,
jännä juttu,.

Näin tehdään :)...hengessä ollaan mukana ja mulla on semmonen tutina että Majuri tietää sen :)

Tarjoonkin majurihenkisesti kaikille omat pyöreät keltaiset vitamiinipalloset eli klement...ai perskules, nää onkin kyllä kilpailevia tekeleitä joita Majuri paheksuisi ankarasti:notworthy:....mutta jos nää satsumat kuiteskin kelpais alkupaloiksi....
Ilmanmuuta tietää. Jaa se kutsuu niitä vitamiinipallosiksi. :D
Niin ja kiitti kle.. sats..

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä