Ohoh siellä leveilläänNäin miehenä toi ei olis kovin mairitteleva palkinto
Ohoh siellä leveilläänNäin miehenä toi ei olis kovin mairitteleva palkinto
Silti ne saattaisi tuntua lyhyiltä tai pitkiltä.elämä saattaisi olla helpompaa, jos minuutissa olisi esim. 100 sekuntia ja tunnissa 100 minuuttia.
Näin justMääää keksin piristyksen tähän murheen alhoon. Jos muhun tiputellaan niitä sytostaatteja ja hiukset ennenpitkää lähtevä, voin ihan hyvin sitä ennen värjätä ne vaikka kirkuvanpunaisiksi ja seuraavaksi leikata irokeesin. Eiks?
Terjens SilverNamu !Moikka!
No tämäpä! Päivässäkin on semmosia hetkiä ja tilanteita, jolloin aika ei etene vaikka saisi ja sitten niitä, jolloin kello saisi todellakin pysähtyä piiiiiiiiitkäksi ajaksi <3....Silti ne saattaisi tuntua lyhyiltä tai pitkiltä.
Joskus viikkokin tuntuu tosi pitkältä tai tosi lyhyeltä.
Kipee, mutta nyt on lääkkeet. Just nielasin kipulääkkeen. Yöksi vielä relaksoivaa, niin eiköhän sitä tänä yönä nukutakin. Tosin Silta pitää jaksaa katsoaTerjens SilverNamu !
Mikäs on olotilanen siellä? Toivottavasti edes piirun verran parempi ja saitkos sen lääkityksen kohdilleen? Saikkua?*halaa varovasti*
..aistin täällä olevan jotain salaliittoteoriaa paikallansa tai jotain illuminaattia, kun äsken toffoselle vastasin vilkutuksien kera ja nyt ei oo viestistäni haisuakaan jäljelläMoikka!
jos toteutat niin mulle ainaki kuvatMääää keksin piristyksen tähän murheen alhoon. Jos muhun tiputellaan niitä sytostaatteja ja hiukset ennenpitkää lähtevä, voin ihan hyvin sitä ennen värjätä ne vaikka kirkuvanpunaisiksi ja seuraavaksi leikata irokeesin. Eiks?
No onneksipa oli nopeeta toimintaa ja sait apua itellesiKipee, mutta nyt on lääkkeet. Just nielasin kipulääkkeen. Yöksi vielä relaksoivaa, niin eiköhän sitä tänä yönä nukutakin. Tosin Silta pitää jaksaa katsoa
Illuminati vetää fooliohattua tiukemmin päähän..aistin täällä olevan jotain salaliittoteoriaa paikallansa tai jotain illuminaattia, kun äsken toffoselle vastasin vilkutuksien kera ja nyt ei oo viestistäni haisuakaan jäljellä
Uusiksi siis
Terjens SilverNamunen *vilkuttaa*
Mikäs siellä on olotilanen? Toivottavasti paljon parempi ja lääkityskin kohdallansa, I presume? Saikkuakin?*halaa varovasti*
edit....uuuuuuhhh, mie en ennää jummarra mittäään!!! NYT, NYT se mun tekemä viestinen on takas tuossa!!!....mie en ossaa enkä kykene, herran haltuun vaan koko hiien kattinen pääkoppansa kanssa....
Piru vie - foolihattukinko tähän pöwwökasaan pitää laittaa??!!Illuminati vetää fooliohattua tiukemmin päähän
muoks. olitkin kirjoittanut että näet sen taasTerjens SilverNamu !
Mikäs on olotilanen siellä? Toivottavasti edes piirun verran parempi ja saitkos sen lääkityksen kohdilleen? Saikkua?*halaa varovasti*
Ootsä ottanu sen pois? Ou mai gaadPiru vie - foolihattukinko tähän pöwwökasaan pitää laittaa??!!
Eli huomenna taas lääkäriin? Tsemppiä. Alkaako nyt jo hoidot?Mä en SAA tänään juoda yhtäainutta olutta huomisten kokeiden vuoksi ja kylläpä tekis mieli. Eilen ois saant hörppiä mut eipä tehnyt mieli silloin...
Voiskohan joku kieltää kaikki terveellliset juomat ja sauskat niin sit kai himoaisin niitä?
Nykyään palstaillaan fooliohatut päässäPiru vie - foolihattukinko tähän pöwwökasaan pitää laittaa??!!
Ei kai vielä. Ylihuominen tutkimus ehkä kertoo kasvaimen laadun, ehkä sitten.Eli huomenna taas lääkäriin? Tsemppiä. Alkaako nyt jo hoidot?
Toi on ihan helppo malli. Itse taittelin sellaisen kirkkoveneen. Origameja tullut taiteltua, ei mennyt nekään taidot hukkaan.Nykyään palstaillaan fooliohatut päässä
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/02/21/askartele-oma-foliohattu
Kai laitoit siihen vähän sulkiakinToi on ihan helppo malli. Itse taittelin sellaisen kirkkoveneen. Origameja tullut taiteltua, ei mennyt nekään taidot hukkaan.
No en, en mä mikään tanssityttö oleKai laitoit siihen vähän sulkiakin