The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :)

Kylläpä muuten meikäläisen pumppuosasto teki taas lempeitä läikähdyksiä ja syviä huokauksia kauneudesta, kun ihastelin tätä maisemaa laskeutuessani viikonlopun roadtripiltäni kohti ipanalaaksoa.....siis niin <3...olo oli kuin jollain pikkusievällä kuninkaallisella pitkin maantietä mennessäni, kun ympärilläni seistä pokkuroivat lumiset kuuset niin komeina ja miehekkäinä ja koivut olivat lumiviitoissansa ja -mekoissansa hoviniiauksissaan <3....ja ne lumiset koskemattomat matot suorastaan joikasivat, että .."..pysäytä, Freeze, pysäytä ja tule tekemään lumienkuleita ja tassunjälkiä ja lumienkuleita ja kierähdyspyörähdyksiä..!!"....:D

Kiva olla kotona :). Kuitenkin, vaikka pjaiskoäiti- olotilaa tässä pukkaakin ja isosti...kun en osaa enkä ymmärrä enkä tajua enkä mitään. Mutta - eteenpäin vain vaikka välillä myssykät silmillä, huomenna jo uudet ulinat :D

• Tykkää
Reactions: epek ja -tibis
Silti ne saattaisi tuntua lyhyiltä tai pitkiltä.

Joskus viikkokin tuntuu tosi pitkältä tai tosi lyhyeltä.
No tämäpä! Päivässäkin on semmosia hetkiä ja tilanteita, jolloin aika ei etene vaikka saisi ja sitten niitä, jolloin kello saisi todellakin pysähtyä piiiiiiiiitkäksi ajaksi :) <3....

Mulla on ollut tässä niin kiireisiä viikkoja, että onneksi mulla on tää hattarallinen pääkuuppanen kiinni tässä kropassa, muutoin kait mä oisin sitäkin ettimässä:barefoot::D

• Tykkää
Reactions: famipala
..aistin täällä olevan jotain salaliittoteoriaa paikallansa tai jotain illuminaattia, kun äsken toffoselle vastasin vilkutuksien kera ja nyt ei oo viestistäni haisuakaan jäljellä:cautious::barefoot::notworthy::alien:

Uusiksi siis :)

Terjens SilverNamunen :)*vilkuttaa*

Mikäs siellä on olotilanen? Toivottavasti paljon parempi ja lääkityskin kohdallansa, I presume? Saikkuakin?*halaa varovasti*

edit....uuuuuuhhh, mie en ennää jummarra mittäään!!! NYT, NYT se mun tekemä viestinen on takas tuossa:alien::confused::eek:!!!....:notworthy:mie en ossaa enkä kykene, herran haltuun vaan koko hiien kattinen pääkoppansa kanssa....

..aistin täällä olevan jotain salaliittoteoriaa paikallansa tai jotain illuminaattia, kun äsken toffoselle vastasin vilkutuksien kera ja nyt ei oo viestistäni haisuakaan jäljellä:cautious::barefoot::notworthy::alien:

Uusiksi siis :)

Terjens SilverNamunen :)*vilkuttaa*

Mikäs siellä on olotilanen? Toivottavasti paljon parempi ja lääkityskin kohdallansa, I presume? Saikkuakin?*halaa varovasti*

edit....uuuuuuhhh, mie en ennää jummarra mittäään!!! NYT, NYT se mun tekemä viestinen on takas tuossa:alien::confused::eek:!!!....:notworthy:mie en ossaa enkä kykene, herran haltuun vaan koko hiien kattinen pääkoppansa kanssa....
Illuminati :cautious: vetää fooliohattua tiukemmin päähän :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä