vierailija
Näyttelijätär-malli Milla Jovovich kovasti vanhentunut vaikka on vaan 39 vuotias
Kui monta lasta sulla muuten on?Täällä nirsoillaan ihan olan takaa. Olen kyllä sanonut monta kertaa että jos ruoka ei maistu niin voi olla sitten syömättä, syömään en pakota. Aina on kuitenkin leipää hedelmiä yms mutta en ala tekemään pelkästään jauhelihakastiketta kun (yllämainittujen )lisäksi mikään muu ei käy kaikille. Maistamaan olen kehoittanut ja onpa joku joskus oppinut sitten syömäänkin sitä ruokaa. Silloin tällöin tehdään jonkun lapsen suosikkiruokaa silleen että edellisenä päivänä kysyn mitä haluaa. Usein tehdään yhdessä sitten se tai tekee ihan itse.
Niinkun toissapäivänä poika paisteli hampurilaisensa ihan itse tai tänään toi spagettikastike.
ViisiKui monta lasta sulla muuten on?
Sade haittaa joskus ja viinaa en juo
Juo hunajateetä. Jos se vähän auttais.Voi ruojake! Kuulisittepa mut. Mä kuulostan ihan Marge Simpsonilta. Siis silloin kun ääntä lähtee, yleensä kuiskaan.
uskon että auttaa ja jos ei niin lakkaa kuitenni haittaamastaJuo hunajarommiteetä. Jos se vähän auttais.
Eilinen olotila on muistissa. En juo ennenku seuraavan kerran.
Mä en SAA tänään juoda yhtäainutta olutta huomisten kokeiden vuoksi ja kylläpä tekis mieli. Eilen ois saant hörppiä mut eipä tehnyt mieli silloin...Eilinen olotila on muistissa. En juo ennenku seuraavan kerran.
Joo toi on itse asiassa vielä parempiuskon että auttaa ja jos ei niin lakkaa kuitenni haittaamasta
Revippä siittä huumorialiekkö sama joka alko mulle taannoin ulisemaan ettei sais muka sanoa niimpä
niimpä, niimpä, niimpä, niimpä
ei onnaa koska ottaa sydämmestäRevippä siittä huumoria
Hyvä lupausEilinen olotila on muistissa. En juo ennenku seuraavan kerran.
NamunenHyvä lupaus
Pitsinen
MinuuttimitalliOlis kiva saada joku mitalli.
Olisko minuutti mitään.
Näin miehenä toi ei olis kovin mairitteleva palkintoMinuuttimitalli
Joskus minuuttiki voi tuntua pitkältäNäin miehenä toi ei olis kovin mairitteleva palkinto
elämä saattaisi olla helpompaa, jos minuutissa olisi esim. 100 sekuntia ja tunnissa 100 minuuttia.Joskus minuuttiki voi tuntua pitkältä