The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hätätapauksessa korkki työnnetään pullon sisään. Äärimmäisessä hätätapauksessa pullosta lyödään kaula poikki. Ei kait miehesi suhtaudu sinuun itsestäänselvyytenä jonka vuoksi ei tartte käyttää edes mielikuvitusta?

En sano tätä pahalla. Olen itse maailman ihanimman vaimon menettänyt suhtautumalla häneen samalla tavalla kuin OKT:n pihassa lojuvaan farkkuvolvoon. Se on virhe josta olen maksanut kalliisti, enkä puhu rahasta. Se on myös virhe jota en aio tehdä toista kertaa. Peppi sietää virheitä mutta ei niitä ansaitse.
Jotkut miehet on tosiaan auttavaisia. Pesin hiukset ja kirosin tätä hevonvitunperkeleen takkukasaa johon ei pysty edes harava. Ukkokulta kiikutti myötätuntoisena keittiöfiskarsit ja kysyi mistä kohtaa pätkästään
 
Naisista ehdottomasti lempparein on Olivia Wilde.:love:
Varmaan kaunein nainen mitä olen nähnyt ja sexy. :lääh:
Ihanat silmät..plääh, kaikki tässä naisessa on ihanaa!



Miehistä on vaikeampi sanoa, mutta ulkonäkö yhdistettynä roolin kanssa Damon Salvatore:love::
 
Keuhkoröntgen ja verenkuva totesivat seuraavaa ; hemoglobiini huimat 110, valkosolut ja ja tulehdusarvot hieman koholla. Ei mitään oleellista niissä siis. Mut keuhkoissa tai keuhkoputkessa jotain ylimääräistä, kasvain, suurentunut imusomuke tai sarkoidoosi.
Itse kerran yskin verta, oli kyllä pitkään ollut yskää ja pikkuisen lämpöäkin, niin röntgenissä näkyi keuhkoissa tumma kohta. Sitten piti viikko vai pari odotella tuloksia -en muista otettiinko tarkemmat verenkuvat vai ooteltiinko oikeeta lääkäriä katsomaan kuvat. Oli keuhkokuume. Lähti antibioottikuurilla pois. Sen viikon vai pariko se oli niin olin ihan varma että keuhkosyöpä. Oli ihan jees ootella niitä tuloksia..
Kas kun se lääkäri jonka luona ensin kävin kun kuvat otettiin oli venäläistaustainen ja puhui melko huonoa suomea, en juurikaan ymmärtänyt mitä puhui.
 
Itse kerran yskin verta, oli kyllä pitkään ollut yskää ja pikkuisen lämpöäkin, niin röntgenissä näkyi keuhkoissa tumma kohta. Sitten piti viikko vai pari odotella tuloksia -en muista otettiinko tarkemmat verenkuvat vai ooteltiinko oikeeta lääkäriä katsomaan kuvat. Oli keuhkokuume. Lähti antibioottikuurilla pois. Sen viikon vai pariko se oli niin olin ihan varma että keuhkosyöpä. Oli ihan jees ootella niitä tuloksia..
Kas kun se lääkäri jonka luona ensin kävin kun kuvat otettiin oli venäläistaustainen ja puhui melko huonoa suomea, en juurikaan ymmärtänyt mitä puhui.
No just. Mulla toi syöpä ei ollut edes epäiltyjen listalla -toki silti vaihoehto sekin. Mut mä sain diagnoosin varmistettua vielä jälkikäteen mehiläisen sivuilta.

Se vsta ois ahterista, että menee lääkäriin muttei saa itse tietoa mikä vaivaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä