The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IRLissä mulla on uusia ystäviä. Mister Jalka Prässi on vaativa kaveri. Neiti Ylä Talja ja pikkupiiperöt, käsipainot niin ihquja :love:
In reality: raahauduin salilta kotiin ja nyt on syöty massu täyteen spagettia. Huomenna kävellään taas kintut oikosenaan, kun paikat on hapoilla
 
Perstyrkkystä ja lapsenkoskijaa. MÄ EN KESTÄ! Tää on taas näitä päiviä.



Ja Lunalle:





 
Mies sit raahasi mut yksityislääkäriin.

Keuhkoröntgen ja verenkuva totesivat seuraavaa ; hemoglobiini huimat 110, valkosolut ja ja tulehdusarvot hieman koholla. Ei mitään oleellista niissä siis. Mut keuhkoissa tai keuhkoputkessa jotain ylimääräistä, kasvain, suurentunut imusomuke tai sarkoidoosi.

Nyt sit odotetaan jatkotutkimuksia Tyksiin.

Mä otan oluen sen kunniaksi, kun en saanut edes mitään lääkkeitä kipuun ja särkyyn.
 
Totta tuokin :cautious:
Mä oon tehnyt niin, oli äärettömän noloa :oops: nuorena joskus treffeille menossa ja edellä viipottava ihminen heilutti käsiään niin vauhdikkaasti, että käsi käväs mun olkalaukun hihnassa. Hihna päätti sillä hetkellä sanoa sopparin irti ja lensi solki edellä mun naamaan ja alahuuli halki. Veri valui vaan ja meikäläinen ihmetteli, että mitä helvettiä. Ei ees huomannut ja jatkoi matkaansa. Kiva siitä oli sitten suunnistaa treffeille.
- Moif, mfä oon Tfoffee. Kifa tafata.
 
Mies sit raahasi mut yksityislääkäriin.

Keuhkoröntgen ja verenkuva totesivat seuraavaa ; hemoglobiini huimat 110, valkosolut ja ja tulehdusarvot hieman koholla. Ei mitään oleellista niissä siis. Mut keuhkoissa tai keuhkoputkessa jotain ylimääräistä, kasvain, suurentunut imusomuke tai sarkoidoosi.

Nyt sit odotetaan jatkotutkimuksia Tyksiin.

Mä otan oluen sen kunniaksi, kun en saanut edes mitään lääkkeitä kipuun ja särkyyn.
Oho, toivottavasti kuitenkin väärä hälytys. Voimia.
 
Mä oon tehnyt niin, oli äärettömän noloa :oops: nuorena joskus treffeille menossa ja edellä viipottava ihminen heilutti käsiään niin vauhdikkaasti, että käsi käväs mun olkalaukun hihnassa. Hihna päätti sillä hetkellä sanoa sopparin irti ja lensi solki edellä mun naamaan ja alahuuli halki. Veri valui vaan ja meikäläinen ihmetteli, että mitä helvettiä. Ei ees huomannut ja jatkoi matkaansa. Kiva siitä oli sitten suunnistaa treffeille.
- Moif, mfä oon Tfoffee. Kifa tafata.
Autfhtf :confused:
 
Mies sit raahasi mut yksityislääkäriin.

Keuhkoröntgen ja verenkuva totesivat seuraavaa ; hemoglobiini huimat 110, valkosolut ja ja tulehdusarvot hieman koholla. Ei mitään oleellista niissä siis. Mut keuhkoissa tai keuhkoputkessa jotain ylimääräistä, kasvain, suurentunut imusomuke tai sarkoidoosi.

Nyt sit odotetaan jatkotutkimuksia Tyksiin.

Mä otan oluen sen kunniaksi, kun en saanut edes mitään lääkkeitä kipuun ja särkyyn.
Voi saatana!:confused:
Ota vaikka kaks.:coffee: *veti vakavaks*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä